Aihe: Mikit vaihtoon !
1
stagestar
25.04.2005 23:48:48
Millaisia mikkejä suosittelisitte Fender Stratocaster (mexico -92) ? saunditoiveina olisi heleän lämmin komppi clean ja tiukan laulava lead. onko nämä yksikelaisen kokoiset humpparit millaisia ? kitara on muuten aika helmi.
rok rok !!!
Lilli
26.04.2005 06:48:03
Millaisia mikkejä suosittelisitte Fender Stratocaster (mexico -92) ? saunditoiveina olisi heleän lämmin komppi clean ja tiukan laulava lead. onko nämä yksikelaisen kokoiset humpparit millaisia ? kitara on muuten aika helmi.

Tähän ikuisuuskysymykseen on varmasti monta 'oikeaa' vastausta, mutta nykyisin olen vakaumuksellisesti sillä kannalla, että Fender Custom Shopin Fat '50-mikit ovat loistava ratkaisu - juuri itsekin ne mexiin vaihdoin eikä paremmista väliä. Paras tallahumppari on ollut tähänmennessä Kent Armstrongin Hot Rails - pesi mennen tullen SD JB jr:n.
'The cattle is lowing and The Baby awakes / but Little Lord Jesus no crying He makes'.
phiit
26.04.2005 08:09:34
Tähän ikuisuuskysymykseen on varmasti monta 'oikeaa' vastausta, mutta nykyisin olen vakaumuksellisesti sillä kannalla, että Fender Custom Shopin Fat '50-mikit ovat loistava ratkaisu - juuri itsekin ne mexiin vaihdoin eikä paremmista väliä. Paras tallahumppari on ollut tähänmennessä Kent Armstrongin Hot Rails - pesi mennen tullen SD JB jr:n.

Komppaan Kent Armstrongeja!
Would You? www.below-me.com
stagestar
02.05.2005 19:27:37
Kiitos tähänastisesta !!!
rok rok !!!
booster
02.05.2005 20:47:23 (muokattu 02.05.2005 20:48:48)
Mun kokemuksen mukaan JB Jr:stä saa kyllä komeasti raskaampaa säröä, mutta clean on vähän nihkeä. Mikki on ylä-äänipainoitteinen, säröissä toimii mutta puhtaissa välttämättä ei. Nykyään straton tallassa on Lil' 59, johon olen ollut tyytyväinen, tuntuu hyvältä all-around -mikiltä. Muista pikkumikeistä ei löydy kokemusta.

Joku voisi kertoa noista yksikelaisen kokoisista ja _näköisistä_ humppareista, sanotaanko niitä päällekkäiskelaisiksi vai miksi? Minusta nuo minihumpparit on jotenkin vähän hölmön näköisiä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)