wavelength 24.04.2005 17:00:32 | |
---|
Kokeilin tuossa männäviikolla 15" Zildjian K Dark Crashiä, ja kuulosti melkoisen kivalta. Olisiko teillä omakohtaisia kokemuksia muiden Darkkien soundeista, ja missä hintaluokassa nuo mahtavat pyörähdellä? -tos. Pastilli? |
Henga 24.04.2005 17:31:05 (muokattu 24.04.2005 17:35:06) | |
---|
Dark on dark. 16" Thin on aika namu, raskaasta hissutteluun kelpaa päästellä. Kevyellä kädellä hissutellen on nimestään huolimatta ehkä hippasen "sweet", mutta rankalla kädellä soittaessa erittäin tumma ja "trashy". Hinnasta en muista koska tuo alkaapi olla jo aika vanha & vihertävä, markkojen aikoihin ostettu, mutta eiköhän T-kaupasta saa viitteitä? |
moottorisaha 24.04.2005 18:56:39 | |
---|
Miten pellin soundi voi olla makea? Mitä se tarkoittaa? "Blow me up. I'm pre-blown, dude. It's like pre-heat ya know? You know how you set it up to blow up? I'm already pre-blown, so I'm already hooked up. Does that make no sense? Of course it don't. Dimebonics." - Dimebag Darrell 1966-2004 R.I.P. |
hollmi-5 24.04.2005 19:08:04 | |
---|
Kokemusta on. Ovat tummahkoja ja lämminsoundisia peltejä. Oikein hyviä, eli parasta mitä rahalla saa. Mika Hollström |
Niskamies 24.04.2005 20:00:55 | |
---|
K dark crashit ovat erittäin hyviä peltejä, kuten kaikki K tai K-Custom pellit. En kuitenkaan sanoisi että ovat parhaita mitä rahalla saa, koska jokaiselle soittajalle "se" paras symbaali on eri. Joillekkin parasta mitä rahalla saa ovat A-Customit, joillekkin Sabianin HHX:t. Kun olin testaamassa eri haikkavaihtoehtoja, testasin aikalailla kaikki uudet Zildjianit mitä on tarjolla. K-Custom sekä K Dark crashit olivat hemmetin hyviä peltejä, kuten ridetkin. Tai oikeastaan kaikki crashit ja ridet. Itse en niin hirveästi lämmennyt K-Custom dark haikoille, ja lopulta päädyin Avedis mastersoundeihin. Suosittelen testaamista jos vain mahdollista. Esim. DLX:ssä on suuri valikoima Zildjianeja, ja varmasti löytyy korvaa miellyttävät symbaalit. Meitsi on meshissä. |
hollmi-5 24.04.2005 20:10:40 (muokattu 24.04.2005 20:11:00) | |
---|
Itse en niin hirveästi lämmennyt K-Custom dark haikoille, ja lopulta päädyin Avedis mastersoundeihin. Omista haitsuistani (muut: Paiste Signature Medium ja 602 Sound Edge, Zildjian A New Beat ja A-Custom. Sabian Paragon) juuri nuo K-Custom Darkit ovat parhaat. Näin se menee. Jos olisi vain yhdet hyvät, ei muita tarvittaisi. Mika Hollström |
Niskamies 24.04.2005 20:13:16 | |
---|
Omista haitsuistani (muut: Paiste Signature Medium ja 602 Sound Edge, Zildjian A New Beat ja A-Custom. Sabian Paragon) juuri nuo K-Custom Darkit ovat parhaat. Näin se menee. Jos olisi vain yhdet hyvät, ei muita tarvittaisi. Tällaisia ovat makuasiat. Mulla on nyt kahdet haikat, 13" Avedis Mastersoundit ja 14" Stagg DH:t. Noi Staggit toimii vallan mainiosti kakkoshaikkoina, juuri sellaset kakkoshaikat mitkä mä haluan. Sitten kun on rahaa pitää testata lisää symbaaleita, hakusessa olisi juurikin tummat jazzhaikat. Kun nyt hain haikkaa, oli kriteerinä saada kirkasta ja korkeaa saundia selvällä "chick":llä. Pitänee kokeilla noita k-Custom Darkit uudestaan joskus. Meitsi on meshissä. |
Minulta löytyy tuommonen K Dark Crash thin-paksuisena. Toimii ihan hemmetin hyvin crashina sekä myös hissuttelussa ridenäkin. Tummanpuhuva ja lämmin. Vain humpasta ma ilotsennnn! |
JeeVes 25.04.2005 14:45:37 | |
---|
15" darkkia käytän, pidän aina sitä lainassa keikoilla. Ihan jees saundinen. Kalamies #15 >-)))>
ESTR #3 |
jussiohman 25.04.2005 14:54:37 | |
---|
16" Dark Thin oli mulla muutaman kuukauden. Saundi on upea, muttei rockrämistelyyn niinkään sopiva. Myin sen saundi- ja rahantarvesyistä. |
eljohnny 25.04.2005 15:00:55 | |
---|
Mulla on vähän isompana, elikkä 18'' K-custom dark crash, joka on kyllä erittäin mahtavanloistava. Hyvä soundi lähtee aina, riippumatta lyöntikovuudesta. Sopii hyvin monipuolisesti kaikkeen Venyttely on kaiken A ja O. |
Simbe 25.04.2005 15:05:13 (muokattu 25.04.2005 15:06:12) | |
---|
16" Dark Thin oli mulla muutaman kuukauden. Saundi on upea, muttei rockrämistelyyn niinkään sopiva. Myin sen saundi- ja rahantarvesyistä. Isommassa koossa sitten sopii varmaan paremmin siihen rockrämistelyyn. Omakuvassa vasmman käden crash on 19" K Dark Thin, ei paljon parempaa crashia ole vastaan tullut. Medium Thineissä on sitten sitä äänenvoimakkuutta muillekin jakaa. Isompana crashina setissä 21" A Sweet ride. Se on asteen äänekkäämpi ja pitkäsointisempi. K Custom Darkkien kanssa oli ongelma, että ne menivät tukkoon ikävän kuuloisesti kaikista kovimmilla iskuilla. Rock 'n roll 'n blues 'n jazz, kiss my ass. Kiss my ass. |
ultra 26.04.2005 20:40:53 (muokattu 26.04.2005 20:41:14) | |
---|
Mulla 17'' Dark Crash Med Thin ja kaverina 17'' K Custom Fast Crash ja... vaikee sanoo kumpi parempi kun rakastan molempia. Sabianit lojuu nurkassa. I'm a gooner |
Pacifig 27.04.2005 10:56:22 | |
---|
ost ost ost ost. Hyviä peltejä. Kannattaa kuitenkin käydä kaupassa testaamassa. On meinaan melkoinen ero medium thinnin ja thinnin välillä. Itse ostin sokkona liian paksun :/ Laittaiskohan kamat myyntiin... |