Aihe: Levyjä, joiden myymistä kadut?
1 2 3
miscage
21.04.2005 09:56:52 (muokattu 21.04.2005 09:59:48)
Kaikki jotka olen myynyt, kaduttavat. Oikeasti. Esim Impaled Nazrenen koko tuotanto AOWDNMP-levyyn asti. En enää ikinä myy levyjäni, vaikka ne kuinka käyttökelvottomilta tuntuisivat. Joskus niitä jotain kumman syystä tulee kuitenkin ikävä.

EDIT: Omituista kyllä, minulle on tullut kova halu kuunnella Slipknotin debyyttiä, vaikka bändin viimeisimmät tuotokset eivät oikein korvaa ole miellyttäneet. Kai sillä on jokin perverssi nostalgia-arvo, kun sen levyn kanssa pahimmat teini-angsti vaiheet tuli kahlattua läpi:)
Osta!
yaffa
21.04.2005 10:01:11
Kerra ostin hölmöyksissäni Stratovariuksen infinityn(aikaa on kulunut)ja kaduin itse ostamista, koska kyseessähän on täysi paska. Sen jälkeen täydessä järjessä myin sen, jota en kadu.
"I smoke my cigarette with style"
sellisti
21.04.2005 13:42:26
Joskus nuorena oli mielestäni hyväkin idea kopioida vinyylilevyjä c-kasetille ja myydä sitten vinyylit. Kyllä myöhemmin jurppi moinen, vaikkei mitään kovin korvaamatonta tullutkaan menetetyksi...
"Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?"
Dr. Muff
21.04.2005 13:49:32
Muistan myyneeni yhden levyn. Rancidin ..and out come the wolverines. Eikä kyllä harmita pätkääkään.
Tuumasta toiseen.
nahkalipsi
21.04.2005 13:49:34
En oo ikinä myyny mitään levyä kellekkään. Ei niistä niin paljo rahaa saa että se kannattas. Mieluummi pitää ite ja fiilistelee vuosien jälkeen.
tosin joskus oon antanu joitakin levyjä tutuille.

vuonna ~90 kun itse olin siinä kymmenen hujakoilla äitini antoi siskoltani jääneet LP-levyt pois. Jälkeenpäin vituttaa kun siinä oli metallicaa ja muuta 84-90 vuosien matskua mitkä nyt olis kiva omistaa. ei voe mitn
roses are red, violets are blue, all my base are belong to you
hoja
21.04.2005 16:19:11

Kovassa rahapulassa 80-luvun loppuvuosina jouduin myymään Buck Jones & His Rhythm Ridersin levyt. Varsinkin Crazy Chicken Boogien myynti harmittaa.
K100 #8 Minäkö tyhmä? Nyt en ymmärrä..
rheinone
21.04.2005 16:50:19
Mitään en oo myyny, mutta muistaakseni vuonna -74 saamani Alice Cooperin Billion Dollar Babies vinyylin vaihdoin perkele pois. Onneks School's Out säästyi.

Oonhan mä ton Billion Dollar Babiesin ostany myöhemmin CD:nä, mut ei se oo sama.
All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll.
kassper
21.04.2005 17:23:17

En myy levyjä. Eipä käy sitten harmittamaan. Eipä sillä, en mä paljoa ostakaan ja nekin vähät on sellasia, joista ajattelisin, etten halua eroon ikuna.
Basson soittaminen kuin kitaraa on helppoa. Basson soittaminen bassona onkin sitten ihan eri juttu. -KaamOs
superfly
21.04.2005 17:28:19
Miksi? Miksi? MIKSI? Yesin vinyyleitä voi vaikka katsoa mielellään jos ei kuuntele. On sen verran hienoa kansitaidetta.

Kannet oli kyllä komeita ja nuo oli vielä melko vanhoja painoksia kaikki. Nyyh! Sovitaanko niin että saat lyödä mua kasvoihin jos tavataan. Olen sen ansainnut...
"Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent
Conrad Lant
21.04.2005 17:34:06

Venomin 'Official Bootleg' -live tuli joskus 80-luvulla myytyä akuutissa rahapulassa. Alkoi kyllä moisen soittotekniikan mestariteoksen pois luovuttaminen hetimiten harmittamaan ja hommasin luonnollisesti levyn jossain vaiheessa kasettina(!) ja vielä myöhemmin cd:nä uudelleen.

Mistään muusta edes hitusenkaan tärkeästä en ole ikinä luopunut. Hamsterius on parhautta.
No one prayed for Sodom
EilaPertti
21.04.2005 17:50:20
Ei varsinaisesti kaduta, mutta hirveä läjä vinyyliä on tullut vaihdettua seteleihin ja kolikoihin. No, ovatpahan nekin levyt jollain joka niitä ehkä kuunteleekin joskus.
Tapani L
22.04.2005 21:08:32 (muokattu 22.04.2005 21:37:42)
Enpä ole myynyt levyjä, mutta ehkä kohta olisi aika. Toisaalta noista joistakin saatan alkaa pitämään myöhemmin, kun on aiemmminkin sellaisia musiikkimaun vaihteluita tapahtunut. Esimerkiksi tuo Neil Youngin "Harvest Moon" saattaa jonakin päivänä kolahtaa myös minulle, vaikka nyt en saa siitä mitään irti.

Edit: Eniten kyllä harmittaa se, että en ole myynyt paria miljoonaa yhtyeeni äänitettä, joita ei kyllä ole kuin pari materialistisessa muodossa.
TOISTAISEKSI NIMETÖN Uusi avatar, uusi omakuva - sama idiootti!
sikanaama
23.04.2005 09:00:46
Cypress Hill - Black sunday ja Temple of Boom
2Pac - Me against the World, R U Still down ja joku Outlawz
Public Enemy - He got game

Myin liian halvalla. Muutenkin kuuntelisin noista muutamia vieläkin kovin mielelläni.
Harakalla kolme suurta munaa on.
Kiviniemi
23.04.2005 13:19:30
Pienenä, juuri musiikkiin kiinnostuneena poikana sain enoltani joitakin LP-levyjä kun se ei niitä enää kuunnellut/tarvinnut. No, eipä ne silloiselle jampalle oikein auennut, yhessä oli kylläkin hieno kansi missä miesten naamat oli hakattu vuoren kylkeen kuten ne Amerikan presidentit. Ei muuta kuin divariin koko nipun kanssa, mukana meni myös tuo Deep Purplen In Rock-LP. Jälkikäteen,kun on tuo purple hieman paremmin auennut, on iskenyt suunnaton vitutus tuota tapahtumaa kohtaan.
Elämä on kurjaa ja juuri kun nostat päätäsi paskasta, vetää piru viikatteella
Super-Jari
23.04.2005 13:44:24
Jokainen myyty kaduttaa. Vaihtaminenkin olisi parempi vaihtoehto.
You mark your skin, it gives you pleasure
I take your precious art, it becomes my leather
M-Juhana
23.04.2005 14:50:59

Jokainen myyty kaduttaa. Vaihtaminenkin olisi parempi vaihtoehto.

Se on hyvä vaihtoehto :-)
NO REMORSE ! -Lemmy- Ärlä # 008
overthewall
23.04.2005 21:21:17
Judas Priestiltä myin 2 levyä jotka olin salakuljettanut ulos kaupasta. En muista levyjen nimiä mutta toisella levyllä oli Breakin The Law ja toisella Electric Eye.
Pelsi
23.04.2005 22:23:41
Judas Priestiltä myin 2 levyä jotka olin salakuljettanut ulos kaupasta. En muista levyjen nimiä mutta toisella levyllä oli Breakin The Law ja toisella Electric Eye.

Jumalauta! Pöllit siis British Steelin ja Screaming For Vengeancen kaupasta ja sitten möit ne? Siinä on jo kaksi virhettä!
Kalamies #3 >-)))>
bedlam
23.04.2005 22:45:56 (muokattu 23.04.2005 22:46:35)

Nyt kun alkoi miettimään, niin melkoisen kehuttuja lättyjä on tullut divariin heitettyä aikoinaan. mm.

Strapping Young Lad-City

Yes-Relayer

Rush-Fly By Night, Signals, Test for Echo, Grace Under Pressure

Megadeth-Peace Sells, Cryptic Writings, The World needs a Hero

Fear Factory-Obsolete, Archetype, Digimortal, Soul of a New Machine

Suicidal Tendencies-Art of Rebellion

Infectious Grooves (en muista levyn nimeä)

Pearl Jam-Vitalogy

Absoluuttinen Nollapiste-Olos

ym ym ym

Joskus käy mielessä, että jollekin levylle olisi voinut antaa vielä tilaisuuden, mutta eipä noita nyt kauheasti ole osannut ikävöidä.
http://www.mikseri.net/kiasma
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)