Latee 17.04.2005 12:35:34 | |
---|
Onko merkitystä kumpaako käyttää? Äänikortti on Lexicon Omega. |
lion 17.04.2005 12:43:38 | |
---|
Onko merkitystä kumpaako käyttää? Äänikortti on Lexicon Omega. Kyllähän ne asiot on tehty yleensä vähälatenssisiksi musaohjelmia varten, eli niitä varmaan kantsii käyttää. - Li'oN Olen Hovari. Simo. Systeemi tappaa yksilön - Jumalaa ei ole - Nahkahousuissa voi vihdoin tuntea olevansa alaston. |
Latee 17.04.2005 12:48:52 | |
---|
|
Ukko 17.04.2005 13:50:31 | |
---|
Sonarille wdm ajurit. Asio antaa siinä isomman latenssin. |
Simppa75 19.04.2005 12:06:08 | |
---|
Eiks toi oo ihan kokeiltavissa kumpaa kannattaa käyttää latenssin minimoimiseks? Itselläni on M-Audion Audiophile 2496. Halusin ite ajella mikseristä>korttiin>sonariin>monitoreihin ja tietenkin niin että voin käyttää VST:illä prosessoitua saundia. Mulla on asennettuna sekä WDM että ASIO ajurit. WDM ajureilla latenssi oli tosi "häiritsevänpitkä", mutta kun tajusin vaihtaa tuolta: Options>Audio>Advaced --Asio Driverin käyttöön niin homma alkoi rokata. Toi voi tietysti olla sun kortilla jostain muusta kiinni. t.Simppa Elämä on ihmisen parasta aikaa!
- M.Nykänen |
d-iivil 19.04.2005 12:41:41 | |
---|
Sonarille wdm ajurit. Asio antaa siinä isomman latenssin. Mikäs kirjoittamaton sääntö tämä muka on? Luultavasti tämä on enempi kortti- kuin softakohtaista? Ainakin mulla ASIO futaa n^x kertaa paremmin Sonarin kanssa kuin WDM:ät. |
Mikäs kirjoittamaton sääntö tämä muka on? Luultavasti tämä on enempi kortti- kuin softakohtaista? Ainakin mulla ASIO futaa n^x kertaa paremmin Sonarin kanssa kuin WDM:ät. Pitää paikkansa eli se on todennäköisesti kortti kohtaista. Sonarin 4 versiossa Waveterminal 192 kortti antaa asio ajureilla pidemmät latenssit kuin ewdm ajureilla. Muilla korteilla voi asiat olla toisin. |