Aihe: Sonar 4 Wdm vai Asio ajurit
1
Latee
17.04.2005 12:35:34
Onko merkitystä kumpaako käyttää? Äänikortti on Lexicon Omega.
Latee
17.04.2005 12:48:52
Juu. Mutta tätä ihmettelen miksi Lexiconin sivuilla opastetaan käyttämään wdm. http://www.lexiconpro.com/Omega/help/sonar3windows_xp.asp

Mutta se on kyllä Sonar 3:lle
Ukko
17.04.2005 13:50:31

Sonarille wdm ajurit. Asio antaa siinä isomman latenssin.
Simppa75
19.04.2005 12:06:08

Eiks toi oo ihan kokeiltavissa kumpaa kannattaa käyttää latenssin minimoimiseks?

Itselläni on M-Audion Audiophile 2496. Halusin ite ajella mikseristä>korttiin>sonariin>monitoreihin
ja tietenkin niin että voin käyttää VST:illä prosessoitua saundia. Mulla on asennettuna sekä WDM että ASIO ajurit.
WDM ajureilla latenssi oli tosi "häiritsevänpitkä", mutta kun tajusin vaihtaa tuolta:

Options>Audio>Advaced --Asio Driverin käyttöön niin homma alkoi rokata.

Toi voi tietysti olla sun kortilla jostain muusta kiinni.

t.Simppa
Elämä on ihmisen parasta aikaa! - M.Nykänen
d-iivil
19.04.2005 12:41:41
Sonarille wdm ajurit. Asio antaa siinä isomman latenssin.

Mikäs kirjoittamaton sääntö tämä muka on? Luultavasti tämä on enempi kortti- kuin softakohtaista? Ainakin mulla ASIO futaa n^x kertaa paremmin Sonarin kanssa kuin WDM:ät.
- Official mr. Pekoni.
Rising from the flames and.... CRUSHING THE GATES!
1980's are going to be back: Tyres are screaming, FIRENOTE is burning!
Ärlä #022
Ukko
19.04.2005 16:12:22

Mikäs kirjoittamaton sääntö tämä muka on? Luultavasti tämä on enempi kortti- kuin softakohtaista? Ainakin mulla ASIO futaa n^x kertaa paremmin Sonarin kanssa kuin WDM:ät.
Pitää paikkansa eli se on todennäköisesti kortti kohtaista. Sonarin 4 versiossa Waveterminal 192 kortti antaa asio ajureilla pidemmät latenssit kuin ewdm ajureilla. Muilla korteilla voi asiat olla toisin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)