jussiohman 19.04.2005 13:53:23 (muokattu 19.04.2005 13:54:39) | |
---|
Ensinnäkin pahoittelen huonoa topikkia. Ja hakukaan ei toimi.. Olen kuullut niin monta täysin eri lukua että olisi mukava saada selvä tästäkin hiton tärkeästä asiasta. Käsittääkseni kaikkien aikojen ennätys kuitenkin on ko. yhtyeen plakkarissa. Yläasteen muusikinkirjassa sanottiin heidän myyneen "noin tuhat miljoonaa äänitettä", which is nice, mutta olisi mukava joku ihan paikkansapitävä, teoriassa mahdollinen luku saada tietää jostain. Kertokaa. |
saha 19.04.2005 13:54:48 | |
---|
vissiin pikkusen vähemmän kuin eminem. Toisinaan sitä öisin herää uskomattomaan paskahätään, muttei siltikään jaksa nousta. Siinä sitä ihmettelee että miksen tajunnut käydä illalla pyyttonilla. kalamies#2 >-)))> Punttisika #5. |
sellisti 19.04.2005 14:01:47 | |
---|
Yläasteen muusikinkirjassa sanottiin heidän myyneen "noin tuhat miljoonaa äänitettä" Just. Music: A complex organization of sounds that is set down by the composer, incorrectly interpreted by the conductor, who is ignored by the musicians, the result of which is ignored by the audience. |
randombass 19.04.2005 14:11:47 | |
---|
Guinnes: "Biggest All-Times Sales For A Band: The Beatles have amassed the greatest sales for any group. All-time sales have been estimated by EMI at over one billion discs and tapes to date." |
Lennu 19.04.2005 14:21:32 | |
---|
Ruvetaan kartoittamaan. Eli kaikki kertoo, monta levyä on ostanu Beatlesiä, sitten joku lskee ne yhteen, niin saadaan kokonaismäärä. Okei, mä oon ostanu 6. <fat>Ärlä #014</fat> |
pardy 19.04.2005 14:25:31 | |
---|
Ruvetaan kartoittamaan. Eli kaikki kertoo, monta levyä on ostanu Beatlesiä, sitten joku lskee ne yhteen, niin saadaan kokonaismäärä. Okei, mä oon ostanu 6. Okei, hyvä idea. Mä oon ostanu 0. Hm, montas meillä nyt siis onkaan kasassa? Ai 6? Hm, on niitä varmaan useempikin. Anyone? "...tilanteen mukaan peace tai turpaan" -absqua |
aikavaikea 19.04.2005 14:27:08 | |
---|
Okei, hyvä idea. Mä oon ostanu 0. Hm, montas meillä nyt siis onkaan kasassa? Ai 6? Hm, on niitä varmaan useempikin. Anyone? Pyöree (tai soikee) 0 täälläkin. Kutosessa mennään. Woke up this morning, my dog was dead,
Someone disliked him and shot him through the head.
Woke up this morning, my cat had died,
I know I'll miss her, sat down and cried.
Came home this evening, my hog was gone... |
jussiohman 19.04.2005 14:29:46 | |
---|
estimated by EMI at over one billion discs and tapes to date." Kait se on uskottava. Lienee singlet ym. mahdolliset tuossa joukossa. |
www.stonetabs.tk |
J.Hollström 19.04.2005 14:45:08 | |
---|
Eikös nuo lie myy jonkun verran edelleen ;o) Yli miljartti kipaletta rikki siis olluna joskus + toinen mokoma laittomia kopiota mustamäen torilla. Rock'n'roll forever man... |
overtake 19.04.2005 14:48:01 | |
---|
Eikös nuo lie myy jonkun verran edelleen ;o) Yli miljartti kipaletta rikki siis olluna joskus + toinen mokoma laittomia kopiota mustamäen torilla. Jep. Se uudehko "1" niminen kokoelma myi 13 miljoonaa 4 viikossa. :o Ja vanhat levyt myy takuulla tasaiseen tahtiin edelleen. www.stonetabs.tk |
Tee 19.04.2005 15:22:24 | |
---|
Miljardin kuulin joskus 90-luvun puolella jo, sen jälkeen lienee myyty aika monta miljoonaa enemmän. Itsellä on kaikki levyt lp:nä ja abbey road, revolver, sgt. peppers, anthologyt, magical mysteryt, live @ bbc ja #1 cd:nä. muistaakseni. :K |
Super-Jari 19.04.2005 15:56:24 | |
---|
Mullon yks. You mark your skin, it gives you pleasure
I take your precious art, it becomes my leather |
Iso D 19.04.2005 16:21:12 | |
---|
Beatles taitaa olla siitä harvinainen yhtye, että se todellakin on ollut ihan kaikkialla maailmassa listakärjessä. Niinkin suurella markkina-aluella kuin Usa:ssa Beatles on myynyt ("vain") 170 miljoonaa levyä. Tämähän tarkoittaisi sitä, että muualla maailmassa levyjä on mennyt melkein samassa suhteessa kaupan kuin Usa:ssa (jos kaiken kaikkiaan on miljardi levyä mennyt rikki). Ja Usa:ssakin se on myynnissä ykkösenä. Vedestä nousee kasvi! |
Mr. Mustard 19.04.2005 22:43:51 | |
---|
Mulla on 42 Beatlesin levyä. Mulla on monet levyt sekä LP:nä että CD:nä, lisäksi löytyy venäläisversioita ja muuta kivaa. (Jos kiinnostaa niin lista löytyy julkiselta levylistalta kohdasta "Mr. Mustardin musiikkiformaatit", ja B-kirjaimen kohdalta) "Safe sex, safe music, safe clothing, safe hair spray, safe ozone layer. Too late! Everything that´s been achieved in the history of mankind has been achieved by NOT being safe..."
- Lemmy Kilmister |
Jarkko G. 19.04.2005 23:22:15 (muokattu 19.04.2005 23:25:53) | |
---|
Mä tahtoisin ne kaikki, että lasketaan lisää vaikka .. 30 levyä! Paljos nyt on kasassa? No joo muokataan niin on vähän järkeä. Pitäisi jo hankkia tuo Valkoinen Tupla ja Abbey Road omaksi. Ne on kopioutuna olleet koneelal jo pitkään ja hävettää. Onneksi sentään on Beatles Anthology DVD Boksi joka DTS raidallaan antaa aina lääkettä Beatles kaipuuseen. "And in the end, the love you take Is equal to the love you make.." |
Deg 19.04.2005 23:34:31 | |
---|
Mä tahtoisin ne kaikki, että lasketaan lisää vaikka .. 30 levyä! Paljos nyt on kasassa? No joo muokataan niin on vähän järkeä. Pitäisi jo hankkia tuo Valkoinen Tupla ja Abbey Road omaksi. Ne on kopioutuna olleet koneelal jo pitkään ja hävettää. Onneksi sentään on Beatles Anthology DVD Boksi joka DTS raidallaan antaa aina lääkettä Beatles kaipuuseen. Ostettuihin levyihin ei kaiketi lasketa levyjä joita joku ihminen haluaisi omistaa. Sexual Chocolate, Baby!! IHKK #11 |
Solex 20.04.2005 00:22:51 (muokattu 20.04.2005 00:23:31) | |
---|
Elikkäs EMI ilmoitti tuossa jo hyvän aikaa sitten miljardin levyn myynnin ylittyneen. Todellista määrää on mahdoton määrittää siksi, koska maailmalla myytiin(ja myydän nykyäänkin, tosin pienemmissä määrin) yhdessä vaiheessa jos jonkinlaista bootlegiä ja kokoelmaa virallisena Beatles -äänitteenä. Luonnollisesti nämä levyt eivät sisälly EMI:n laskuihin. On vaikeaa olla nöyrä kun on niin vitun hyvä! |
Jarkko G. 20.04.2005 00:31:50 | |
---|
Ostettuihin levyihin ei kaiketi lasketa levyjä joita joku ihminen haluaisi omistaa. Who are you who are so wise in the ways of science? "And in the end, the love you take is equal to the love you make.." |
McNulty 20.04.2005 00:38:33 | |
---|
minulta löytyy 5 LP:tä ja 2 CD:tä... mielestäni olen osani tehnyt tämän rokki-pioneerin (no perkkeles... musiikki-pioneerin) eteen... :) Lucy in the sky with the diamonds... sgt. pepper on ehdotonta parhautta mielestäni :) "I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott |