Heippareippa porukat, tota Atmospherea oon nyt kiertäny ajatuksissani ku kissa kuumaa puuroo, rahat on tietenki kortilla. En soittajana oo mikään kummonen enkä ees tosta Cubasestakaan kaikkee haltsaa, mutta ei se fiilistelyä haittaa ja mitä ulkomaisilta saiteilta oon lukenu niin ton Atmospheren pitäis olla aika herkullinen. Olis kuitenki mukava kuulla täältäki kokemuksia että kuis pyörii.. onko törkee muistisyöppö, mitä vaatii prossulta jne. ja tietenki että miltä kuulostaa : ) terv. Mossiossi ps. tommosille pohjille: 512 muistia, 2,4 p4, emun kortti, cubase se.. aika sulavasti on noi muut sämplerit pyröriny.. |
No mitäpä siitä voisi sanoa.. On se kyllä todella herkku. Sen jälkeen kun sen hommasin, ei ole tullut padeihin käytettyä mitään muuta. TODELLA mainion kuuloinen, joskin editointi on aika niukkaa, samplepohjainen soitinhan se on. Käyttöliittymää on pakko myös kehua. Syöhän se kyllä koneresursseja, mutta ei suurempia ongelmia itsellä tullut (muistia 1GB, prossu 2,1GHz) vaikka useampia instansseja käytössä. Ja voihan niitä raitoja pistää audioksi jos alkaa vääntö loppuun. Todellakin suosittelen. |
Olis kuitenki mukava kuulla täältäki kokemuksia että kuis pyörii.. onko törkee muistisyöppö, mitä vaatii prossulta jne. ja tietenki että miltä kuulostaa : ) Muistia kandee hommata giga, muuten pitäis pyöriä sun setupilla hyvin. Mun mielestä tuo ei oo mitenkään hirveän prosusyöppö. Soundit on ihan jees... En ostanu itelle kuitenkaan pienen evaluoinnin jälkeen, Virus Powercore + Reaktor + läjä sämplejä riitti mulle. ... "On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä." Pauline 8v. |