Aihe: Spectrasonicsin Atmosphere - fiilistelkää vähä..
1
Firewalk
18.04.2005 12:28:06
No mitäpä siitä voisi sanoa.. On se kyllä todella herkku. Sen jälkeen kun sen hommasin, ei ole tullut padeihin käytettyä mitään muuta. TODELLA mainion kuuloinen, joskin editointi on aika niukkaa, samplepohjainen soitinhan se on. Käyttöliittymää on pakko myös kehua.

Syöhän se kyllä koneresursseja, mutta ei suurempia ongelmia itsellä tullut (muistia 1GB, prossu 2,1GHz) vaikka useampia instansseja käytössä. Ja voihan niitä raitoja pistää audioksi jos alkaa vääntö loppuun. Todellakin suosittelen.
Henga
18.04.2005 15:37:45 (muokattu 18.04.2005 15:39:56)
Syö se muistia ja prossua mutta kuulostaa niin pirun hyvältä että. Ja eiköhän tuo pyöri vähän kevyemmälläkin kokoonpanolla.

e: mulla on CubaseSX + Amd Athlon 2600+ 512Mb + Terratec DMX6 24/96, ei ole hidastellut.
sami_sumea
19.04.2005 11:21:17 (muokattu 19.04.2005 11:23:50)

Olis kuitenki mukava kuulla täältäki kokemuksia että kuis pyörii.. onko törkee muistisyöppö, mitä vaatii prossulta jne. ja tietenki että miltä kuulostaa : )

Muistia kandee hommata giga, muuten pitäis pyöriä sun setupilla hyvin.

Mun mielestä tuo ei oo mitenkään hirveän prosusyöppö. Soundit on ihan jees... En ostanu itelle kuitenkaan pienen evaluoinnin jälkeen, Virus Powercore + Reaktor + läjä sämplejä riitti mulle.

...
"On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä." Pauline 8v.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)