swallow 16.04.2005 18:27:47 (muokattu 16.04.2005 18:52:30) | |
---|
Mä omista Pearlin ex ja oon nyt huomannut kun vaihdoin kalvot Evanssin g2 että Pearlin tomi holderi tämä I.S.S system ei toimi. Varsinkaan Evanssin kalvojen kanssa tai sitten olen asentanut ne päin arttunaalia! Koska kun viritän tomin ja se kuullostaa suht hyvältä niin sitten kun asetan tomin I.S.S holderiin ja kiristän tomin kiinni niin sointi häviää tomista melkein kokonaan! Elikkä onks muilla samaa käyny? Ja onko mahdollista että oon asentanut sen väärin?(en kyllä usko)! Jos haluisin vaihtaa I.S.S systeemin vidduun niin voisko sen tilalle asentaa esim,tämmösen? http://www.thomann.de/thoiw3_dixon_rims_12_tom_prodinfo.htmlRefuse Resist |
wavelength 16.04.2005 18:30:40 | |
---|
Veikkaan, että ISS vetää vannetta irti rummusta sen verran, että kalvo löystyy liikaa juuri siitä ISS:n kohdalta. Koitapa kiristää ISS:n lähellä olevat viritysruuvit ja katso mitä tapahtuu. Pastilli? |
LumPus 16.04.2005 18:32:25 | |
---|
tai käyppä jossain muualla, setin edessä kuuntelemassa kun kaveri lyö sitä. saattaa olla myös ihan sijoittelun tuoma kuollut kohta. Elämä vie liikaa aikaasi!!! |
swallow 16.04.2005 18:32:37 | |
---|
Veikkaan, että ISS vetää vannetta irti rummusta sen verran, että kalvo löystyy liikaa juuri siitä ISS:n kohdalta. Koitapa kiristää ISS:n lähellä olevat viritysruuvit ja katso mitä tapahtuu. Joo sitä mäkin veikkaan tai siis tiedän! Refuse Resist |
Informaatiokameli 16.04.2005 18:32:55 | |
---|
Ei mulla ainakaan mitään ongelmia I.S.S:ien ja geekakkosten kanssa ole ollut. Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
moderndrummer88 16.04.2005 18:33:11 | |
---|
Mä omista Pearlin ex ja oon nyt huomannut kun vaihdoin kalvot Evanssin g2 että Pearlin tomi holderi tämä I.S.S system ei toimi. Varsinkaan Evanssin kalvojen kanssa tai sitten olen asentanut ne päin arttunaalia! Koska kun viritän tomin ja se kuullostaa suht hyvältä niin sitten kun asetan tomin I.S.S holderiin ja kiristän tomin kiinni niin sointi häviää tomista melkein kokonaan! Elikkä onks muilla samaa käyny? Ja onko mahdollista että oon asentanut sen väärin?(en kyllä usko)! joo tätä olen kuullut niiltä jotka pitävät kalvoja löysällä, pidätkö ite? mulla ei tuommoista havaitse, vireet onkin soivat eikä läts-vireet mainstream=painstream |
swallow 16.04.2005 18:33:23 | |
---|
tai käyppä jossain muualla, setin edessä kuuntelemassa kun kaveri lyö sitä. saattaa olla myös ihan sijoittelun tuoma kuollut kohta. Kokeiltu ! Refuse Resist |
moderndrummer88 16.04.2005 18:34:43 | |
---|
Kokeiltu ! otappa poes ne kalvot ja painele niiden reunoja jonkin aikaa ja laita takaisin paikoilleen ja kato tapahtuuko sitten parannusta, tämä nimittäin pitäisi tehdä aina uusille kalvoille mainstream=painstream |
swallow 16.04.2005 18:35:01 | |
---|
Kokeiltu ! Kyllä mä oon virittänyt ne todella soiviksi ja kireälle! Myös löysälle ja aina sama homma! Refuse Resist |
swallow 16.04.2005 18:37:06 | |
---|
otappa poes ne kalvot ja painele niiden reunoja jonkin aikaa ja laita takaisin paikoilleen ja kato tapahtuuko sitten parannusta, tämä nimittäin pitäisi tehdä aina uusille kalvoille Olen tehnyt myö tämän ja olen myös painanut kalvoja aina virittäessä! Refuse Resist |
moderndrummer88 16.04.2005 18:39:24 | |
---|
Olen tehnyt myö tämän ja olen myös painanut kalvoja aina virittäessä! höh! kumma juttu! en kyllä osaa sanoa... en silti jaksa uskoa että se ois i.s.s:n vika, mitenkäs entiset ensiasennuskalvot toimi, onko vika molemmissa tomeissa? mainstream=painstream |
ilarj 16.04.2005 18:39:45 | |
---|
Dumppaa ISS-systeemit ja toinen pikkutomi ja laita se jäljellä oleva pikkutomi snareständiin. |
moderndrummer88 16.04.2005 18:40:34 | |
---|
Dumppaa ISS-systeemit ja toinen pikkutomi ja laita se jäljellä oleva pikkutomi snareständiin. ja snare dumpataan myös? hienoa! mainstream=painstream |
swallow 16.04.2005 18:43:12 | |
---|
höh! kumma juttu! en kyllä osaa sanoa... en silti jaksa uskoa että se ois i.s.s:n vika, mitenkäs entiset ensiasennuskalvot toimi, onko vika molemmissa tomeissa? No ensi asennus kalvoissa ei ollut niin pahasti mutta oli kuitenkin! Refuse Resist |
swallow 16.04.2005 18:44:21 | |
---|
Dumppaa ISS-systeemit ja toinen pikkutomi ja laita se jäljellä oleva pikkutomi snareständiin. Dumppaa???? Mut toi snare standi juttu pitää kyllä testata! Joo ja kaikissa tomeissa on sama homma! Refuse Resist |
Mr. Morrow 16.04.2005 18:49:48 | |
---|
Mulla on G2 coated ja myös I.S.S, eikä ongelmia. Tomit soi loistavasti! Erikoinen juttu... Heikoille voi olla liikaa kutsu Metallin, muttei niille joita ohjaa vaisto soturin! |
moderndrummer88 16.04.2005 18:51:01 | |
---|
Dumppaa???? Mut toi snare standi juttu pitää kyllä testata! Joo ja kaikissa tomeissa on sama homma! "dumppaa" heitä vittuun mainstream=painstream |
swallow 16.04.2005 18:55:18 (muokattu 16.04.2005 19:04:24) | |
---|
Mulla on G2 coated ja myös I.S.S, eikä ongelmia. Tomit soi loistavasti! Erikoinen juttu... Onks niistä vain yks malli? siis i.s.s systeemistä? Refuse Resist |
Minulla on parit ISS:t, joista toisessa on kaksi kiinnityspalaa ja toisessa kolme. Minkäänlaisia sointiongelmia ei ole minulla ilmennyt, ja kalvoina olen käyttänyt Evansin G2:ta ja Remon pinnoitettua Ambassadoria. Pastilli? |
Mr. Morrow 16.04.2005 19:51:14 | |
---|
Mul on kahdella palalla kiinni. En tiennytkään, että niitä on toisenlaisiakin olemassa?! Mitä useammalla palalla olis kiinni, niin vähentäishän se tietty niihin muihin kohdistuvaa painetta. Heikoille voi olla liikaa kutsu Metallin, muttei niille joita ohjaa vaisto soturin! |