Aihe: äkkiä tietoa..
1 2
-imp-
13.04.2005 22:10:33
Kaivelin tossa albumien aarteita ja löysin Machine Headin parhaan levyn, joka on tietysti Burn My Eyes.
levyllähän varsin vaikuttavan rumputyöskentelyn esittää herra nimeltä Chris Kontos.
Mutta nyt V..uttaa kuin liito-oravaa hakkuuaukealla, kun en tiedä missä kyseinen tyyppi nykyään vaikuttaa.
Kertokaapa siis viisaammat, kiitos!
ketkä vitun muut?
mr_b
13.04.2005 23:55:02

Anna gee, anna oo, anna oo, anna gee, anna äl, anna ee, mitä siitä tuleeee? Googleeee!

http://www.google.fi/search?q=%22Ch … tos%22+drums&btnG=Hae&hl=fi

Sieltä penkomaan. Tuon niminen jääkiekonpelaaja on muuten ilmeisesti aika suosittu.
The man-machine, semi-human being.
-imp-
14.04.2005 23:20:17
No juurikin tuon takia ajattelin täältä kysyä, kun olen niin helvetin laiska. Mut ei sit.. Kai sen mulle joku joskus kertoo...
ketkä vitun muut?
J. Cool
14.04.2005 23:26:02

No juurikin tuon takia ajattelin täältä kysyä, kun olen niin helvetin laiska. Mut ei sit.. Kai sen mulle joku joskus kertoo...

samalla vaivalla, mikä meni sun näihin kahteen kysymykseen olisit jo varmaanki löytäny googlesta etsimäs. vielä kun oot nimenny noinkin informatiivisesti otsikon niin veikkaan ettei kannata pidätellä hengitystä ootellessa vastausta.

mut ei tää pahin. kerran yks polonen käyttäjä kysy yleistä-palstalla että mikä viikonpäivä 21.11 (pvm vedetty hatusta, mutta oli reilun viikon verran eteenpäin senhetkisestä päivästä)
don't touch my bumtsibum
AP
15.04.2005 09:19:55 (muokattu 15.04.2005 09:20:09)
vielä kun oot nimenny noinkin informatiivisesti otsikon niin veikkaan ettei kannata pidätellä hengitystä ootellessa vastausta.

Juuri näin. Yrittäkää ystävät hyvät pistää otsikkoon edes jotain konkreettista, mistä heti pääsee jyvälle siitä, mitä aihetta käsitellään. Vaikka kadonneen rumpalin nimi ja kysymysmerkki on jo 12821 kertaa parempi kuin nämä "apua äkkiä" tai "yks kysymys"-tyyppiset otsakkeet.

mut ei tää pahin. kerran yks polonen käyttäjä kysy yleistä-palstalla että mikä viikonpäivä 21.11 (pvm vedetty hatusta, mutta oli reilun viikon verran eteenpäin senhetkisestä päivästä)

Hoho!
K100 #7 Ärlä #011
sepeli
15.04.2005 10:42:57 (muokattu 15.04.2005 10:52:38)
Chris Kontos on soittanut ainakin seuraavissa Machine Headin lisäksi:

Attitude Adjustment - Kontosin ensimmäisiä bändejä. Yhtyeeltä on ilmestynyt yksi levy, American Paranoia, vuonna 1987.

Konkhra - Death metallia Tanskasta. Kontos soittaa 1997 ilmestyneellä Weed Out the Weak-levyllä, jolla soittaa myös James Murphy, jonka projektissa Kontosilla oli myöhemmin hommaa. Weed Out the Weak taitaa vieläkin olla Diehard Recordsin myydyin levy.

Daemon - Death'n'roll. Mukana on ollut myös Entombedin Nicke Andersson. Samassa bändissä on rumpalina ollut myös Gene Hoglan. En tosin ole varma onko Kontosin soittoa päätynyt yhtyeen kolmelle levylle saakka.

James Murphy - Mm. Deathissa soittaneen James Murphyn sooloprojekti. Kontos soittaa perkussioita levyllä Feeding the Machine, julk. 1999.

Anti-Trust - Tällainen ihmeprojekti (http://www.west-wind.com/music/Anti-Trust/showpictures.pho)

En muista oliko Kontosilla jotain juttuja myös Testamentin kanssa.

EDIT: Joo, soitti Testamentissa 1996 Machine Headista lähtönsä jälkeen. Tosin ei soittanut millään levyllä. Seuraavalla Testamentin levyllä mäiski sitten Gene H.
sormi rectumissa tästä eteenpäin | IMIK #22
-imp-
15.04.2005 11:16:16
tusen tack tiedoista. Tuohon daemoniin täytynee tutustua. Täällä ei näköjään saa kysellä mitään tyhmiä, kun heti on joku ulisemassa , et käytä kuukkelia. Tämä on tietääkseni rumpufoorumi ja kysymykseni kuitenkin oli edes aika lähellä ko. aihetta. Eikö ole hienoa päästä pätemään tiedoilla, joita muilla (mulla) ei ole. Jos ei ole tietoa, niin tähän kysymykseen ei olisi tarvinnut vastata ollenkaan...
Kiitos vielä Sepelille asiallisesta infosta...
ketkä vitun muut?
wavelength
15.04.2005 12:17:28 (muokattu 15.04.2005 12:17:49)

--Offtopic

"Voitteks kertoo miltä mun virveli kuulostaa? En jaksa itte soittaa sitä, ja täähän on rumpufoorumi, teidän pitäis tietää..."

Asia on helppo selvittää, kun jaksaa vähän kättään heilauttaa. Sama homma pätee helposti ja nopeasti goooooglattavien tiedon kanssa. Peräänkuulutan edes pientä oma-aloitteisuutta tiedonjanoisilta, vaikka eiväthän mitkään kysymykset tällä palstalla minun elämääni muserra.

--/Offtopic
Pastilli?
-imp-
15.04.2005 12:46:23
Hyvältähän toi kuulostaa. Kyllä mä tiedän, tämähän on rumpufoorumi
ketkä vitun muut?
ddrum54
15.04.2005 13:40:55
Samaa mieltä Nolten kanssa. Kaikilla ei myöskään ole laajakaistaa käytössä. On meinaan googlettaminen h:tin hidasta 56kbitillä.

Voihan näitä kysymyksiä sivuuttaakin... kai. : )
2`n 4
J. Cool
15.04.2005 17:25:51

Täällä ei näköjään saa kysellä mitään tyhmiä

BINGO!
don't touch my bumtsibum
Simbe
15.04.2005 17:37:02
Voihan näitä kysymyksiä sivuuttaakin... kai. : )

Sitähän just, näiden epämääräisten otsikoiden alle tulee kuitenkin kurkittua mielenkiinnosta. Huonolla otsikolla saa kyllä runsaasti vastauksia, mutta harvoin aiheesta mistä on kysynyt ;)

Pitäisi kai vain kylmästi sivuuttaa tällaiset aiheet, mutta eihän sitä pysty. Kuitenkin täällä sitä roikkuu päivät pitkät vain odottaen, että johonkin tulsi uutta luettavaa. Se on sairaus.

Parempaakin tekemistä kai olisi...
Rock 'n roll 'n blues 'n jazz, kiss my ass. Kiss my ass.
dictatorsh*t
15.04.2005 17:37:21
BINGO!

Jea, 50 markkaa ja kahvipaketti kainalossa kotiin.
mnää: kun soittelin niin vähän vuosisadat (=Centuryt) sai kärsiä mun ikeen alla
juhist: mitä vittua? 50-luvun jazzia 2000-luvun metallivivahteella?
J. Cool
15.04.2005 17:38:34

Pitäisi kai vain kylmästi sivuuttaa tällaiset aiheet, mutta eihän sitä pysty. Kuitenkin täällä sitä roikkuu päivät pitkät vain odottaen, että johonkin tulsi uutta luettavaa. Se on sairaus.

osta elämä, dna myy. 24 miljoonaa euroa.
don't touch my bumtsibum
Simbe
15.04.2005 17:39:52
osta elämä, dna myy. 24 miljoonaa euroa.

Melko kallista...

Oikeassa oot kyllä. Nyt vaikka lenkille...

...höpö höpö.
Rock 'n roll 'n blues 'n jazz, kiss my ass. Kiss my ass.
Nolte
15.04.2005 18:25:29

Ai mitä muka? Täähän on soittamisen ja seks....tuota...sekstolien treenamisen jälkeen ihan parasta mitä voi tehdä. No jaa, syöminenkin on....mut joka tapauksessa kärkipään hommia.
Ei prkl, miten voi seota tuolleen peruskompissa???
mr_b
15.04.2005 21:28:30 (muokattu 15.04.2005 21:29:26)

Täällä ei näköjään saa kysellä mitään tyhmiä, kun heti on joku ulisemassa , et käytä kuukkelia.

Ei. Täällä ei saa kysyä mitään, kaikki löytyy googlesta. Google on jumala, älä pidä muita jumalia.
:-) (Hymiö vielä niin ironiakin välittyy)

Tavallisesti otan mielelläni googlechallengen vastaan, mutta tuo oli kohtalaisen moniosainen eikä ollut aikaa kirjoitella. Laitoin nyt vielä haunkin valmiiksi, joka ohitti ongelmallisen kaimakiekkoilijan...
The man-machine, semi-human being.
Nolte
15.04.2005 22:00:18
Kun tässä topikissa on tämä alkup. aihe jo muutenkin jäänyt unholaan, niin laitanpa yo. viestin innoittamana muutaman hymiön tähän. Yhdistettäköön nämä niihin aiemmin kirjoittamiini mahdollista sarkasmia/ironiaa sisältäneisiin, hyvin vähän musiikkia tai soittamista koskeneisiin kirjoituksiini. :) :) :D :D :) :) :p :p :D :D :) :) :p :p :D :D...............................ymv.

Siis ihan oikeesti (aikuisten) ;)
Ei prkl, miten voi seota tuolleen peruskompissa???
-imp-
16.04.2005 12:26:50
Hienoa, että saatiin tästäkin tällainen paskanpuhumistopikki. jatketaanhan samaan malliin, jooko?

Onneksi mä sain jo vastauksen siihen alkup. kysymykseen, eli nyt voidaan keskittyä ainoastaan siihen olennaiseen...
ketkä vitun muut?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)