pitk 06.04.2005 14:22:51 | |
---|
Sitähän moni muuki luulee... Siitä huolimatta J.Karjalaiset ja kumppanit sitä käyttää Luetun ymmärtämistä: Kovaa soitava bändi |
Marzi 06.04.2005 23:18:31 | |
---|
Tsekkaa myös Beyerin Opus69. Paljon enempi läsnä ku viiskasi. Ja alakerran sieppaus tykympi. Pidän ääntä, näyn kauas, olen. |
Viking 07.04.2005 00:12:20 | |
---|
Suora lainaus vanhasta Rytmi-lehden jutusta. Oiskohan Reiska ite;) 87 sopii touhuun, joka vedetään välillä kaukaa, välillä läheltä mikkiä.. En ymmmärrä, onko 87 lämpöohjautuva vai miten hitossa se onnistuu laulun poimimaan. Geiniä on rutkasti, joten vielä parinkin metrin päästä solistin juttelu kuuluu ihan selvästi. Sopivasti selvinpäin tai sitten ei... |
pitk 07.04.2005 14:40:47 (muokattu 07.04.2005 16:17:58) | |
---|
Suora lainaus vanhasta Rytmi-lehden jutusta. Oiskohan Reiska ite;) 87 sopii touhuun, joka vedetään välillä kaukaa, välillä läheltä mikkiä.. En ymmmärrä, onko 87 lämpöohjautuva vai miten hitossa se onnistuu laulun poimimaan. Geiniä on rutkasti, joten vielä parinkin metrin päästä solistin juttelu kuuluu ihan selvästi. Kylläkyllä, myös puhemikkinä helvetin hyvä (tuossa lavalla sellainen juuri moisessa käytössä köllöttää). Samainen sieppausominaisuus vastaavasti on aika ikävä, kun orkka vetää sataakymmentä ja laulaja vastaavastio yhtä. Kuusessa ollaan. |
Teijo K. 10.04.2005 10:23:56 | |
---|
Sivuhuomautus täältä ammattilaisten selän takaa. :) Sm 58 puolustaa mielestäni pari seikkaa. Niitä löytyy kaikkialta ja niitä on kai lähes kaikki miksaajat tottuneet käyttämään, myös me amatöörit. Että vaikka varmasti löytyy laadullisesti parempiakin vaihtoehtoja, niin aloittelevalle bändille on helpointa totuttautua niihin vermeisiin, joita löytyy noista "Meillä on täällä valmiina kamat"- keikkapaikoista. Ainakin Jyväskylässä kaikissa noissa keikkapaikissa missä olen käynyt, on ollut talon mikkeinä 58 ja 57. Helpottaa huomattavasti kun ei tarvitse viedä omia laulumikkejä paikalle, jos ei ole kuitenkaan täyttä kattausta noita mikkejä. Miksaajana ollessa ainoat kerrat kun on ollut ongelmia, on solistilla ollut oma mikki mukana. 58 kanssa olen minäkin jo oppinut pärjäämään. Se on sitten eri asia kun kierretään täysin omalla kalustolla, bändillä on oma osaava miksaaja jne. Tai en tiedä, luulisin että on? Mutta tällaisia mietteitä täältä ruohonjuuritasolta. |
PL 12.04.2005 10:06:44 | |
---|
|
Viking 12.04.2005 23:18:19 (muokattu 13.04.2005 00:43:21) | |
---|
halusin nyt vielä tarkentaa tuota mieltymystäni 87:aan. Jonkin verran jopa laulaneena minua miellyttää mikin antama "palaute", siihen on helppo LAULAA ja sen kanssa on äänen kanssa on helppo leikkiä.... Soundi on minulle vasta toinen seikka Sopivasti selvinpäin tai sitten ei... |
LHU 12.04.2005 23:47:41 | |
---|
Jonkin verran jopa laulaneena minua miellyttää mikin antama palaute, siihen on helppo vastata ja sen kanssa on helppo leikkiä.... Minkälaista palautetta se on sulle antanut? "Expertus dico" |
Pakko todeta että suht halvalla SM58ia saa näköjään ihan kotimaan kamaraltakin. Musakauppa.fi 99 egee |