Outkast 12.04.2005 15:59:16 | |
---|
Elikkä ketkä rumpalit ovat vaikuttaneet soittoonne tavalla tai toisella ? Keltä rumpalilta olet ottanut selvästi juttuja jotka näkyvät ja kuuluvat soitossasi ja mitä nämä jutut ovat. Henk.koht en tiedä olenko keneltäkään rumpalilta ottanut oikeastaan mitään teknisiä juttuja (vielä) (jos soittotunteja ei lasketa). Mutta en halua heti ensimmäisessä viestissä muuttaa tätä ketjua dissaamiseksi ja koitankin esittää asiani mahdollisimman neutraalisti: Jossain vaiheessa huomasin, että alas soittamaan virvelillä fillejä yhdellä kädellä (kuten Lars Ulrich tekee) ja tempo (kuten hänelläkin) alkoi nopeissa vauhdeissa heilua, onneksi pääsin tästä tavasta eroon. (Tosin yhdellä kädellä lyhyitten sarjojen soittaminen voi joskus osoittautua hyödylliseksi). Jakakaa kokemuksianne. Olisi jees jos ei tehtäisi tästä ketjusta paremmuus tappelua, kuten yleensä käy. Laittakaa vaikka rumpali ja esim levy jolla soittoa voi kuulla ja jne.. Tattista ! Omakuvassani on kumut joissa on PINSTRIPET. |
wavelength 12.04.2005 16:01:34 | |
---|
Minä olen ottanut vaikutteita lähinnä George L. Stonelta, Ted Reediltä, John Rileylta sekä Jim Chapiniltä. :) Pastilli? |
moderndrummer88 12.04.2005 16:03:58 (muokattu 12.04.2005 16:05:07) | |
---|
nooh eikös tämmösestäkin ole ollut aika paljon juttuja mutta mänköön: Nicko McBrain ehdottomasti, filleissä ja riden käytössä on huomattavissa nickomaisia juttuja, eikai tuosta ole niinkään haittaa, varsinkin kun nyt pistetään vielä bändiä pystyyn jossa maiden covereita vedetään niin mikäs siinä! ja lars perkele! hoho! vitsi vaan... mainstream=painstream |
Järvihirviö 12.04.2005 16:21:50 | |
---|
WANHA!!!11 Sanotaan vaikka Brad Hargreaves. |
AP 12.04.2005 17:04:34 | |
---|
AIka paljon tästä on ollut. Menköön vielä kerran: Ron Tutt. Piste. Bubblin´under: Ronnie Österberg, John Bonham ja Matti Oiling. K100 #7
Ärlä #011 |
ltg 12.04.2005 17:07:54 | |
---|
Kuoppis ja Martin Lopez ovat viime aikoina vaikuttaneet eniten. Ja Mike Bordin. Alkuaikoina Portnoin Maikki. Chambersin juttuja en vielä saa valitettavasti millään tavalla kuulumaan soitossani, enpä liiemmin noita muitakaan. Minusta on yhdentekevää, onko groove lämmintä pissiä lahkeessa vai ei. |
swallow 12.04.2005 17:16:59 | |
---|
nooh eikös tämmösestäkin ole ollut aika paljon juttuja mutta mänköön: Nicko McBrain ehdottomasti, filleissä ja riden käytössä on huomattavissa nickomaisia juttuja, eikai tuosta ole niinkään haittaa, varsinkin kun nyt pistetään vielä bändiä pystyyn jossa maiden covereita vedetään niin mikäs siinä! ja lars perkele! hoho! vitsi vaan... Nyt saan kaikki kimppuuni mut Nicko McBrain ride kikkailut ärsyttää mua ihan kympillä! Sori mut se on vaan mun mielipide! Refuse Resist |
DrmBug 12.04.2005 17:17:05 | |
---|
Hmm... Portnoysta on otettu vaikutteita kyllä, samoin Nykäsestä ja Steve Smithistä. ODOMANKOMA BOO ADZEE
OBOO KYEREMA |
moderndrummer88 12.04.2005 17:17:55 (muokattu 12.04.2005 17:19:47) | |
---|
Nyt saan kaikki kimppuuni mut Nicko McBrain ride kikkailut ärsyttää mua ihan kympillä! Sori mut se on vaan mun mielipide! fuuuuuuuuuuuk juuuuuuuuuuuu! sehän on nickon soiton sielu! elä kuule nyt ala tappelemaan... ok? mainstream=painstream |
swallow 12.04.2005 17:19:37 (muokattu 12.04.2005 17:20:17) | |
---|
Aika kova vaikuttaja mun soittoon oli Apulannan Sipe...ja sen nirvanan rumpalin mukana on tullu jotain juttuja! Vaikka en kumpaakaan juurikaan innoissani kuuntele! Refuse Resist |
swallow 12.04.2005 17:21:55 | |
---|
fuuuuuuuuuuuk juuuuuuuuuuuu! sehän on nickon soiton sielu! elä kuule nyt ala tappelemaan... ok? No en minä tapella halua enkä edes osaa! Mut se on vaan jotenkin niin öööööö! Refuse Resist |
moderndrummer88 12.04.2005 17:24:27 | |
---|
No en minä tapella halua enkä edes osaa! Mut se on vaan jotenkin niin öööööö! jätän nuo sinun kommentit omaan arvoonsa ja tämä loppuu tähän... tämän siitä saa kun lars-topikin menivät sulkemaan prkl... mainstream=painstream |
swallow 12.04.2005 17:26:06 | |
---|
jätän nuo sinun kommentit omaan arvoonsa ja tämä loppuu tähän... tämän siitä saa kun lars-topikin menivät sulkemaan prkl... Ja vielä enemmän arsyttää jos joku kopioi niitä kun ne nyt on ns.tavaramerkki! LOPPU Refuse Resist |
Outkast 12.04.2005 17:29:17 (muokattu 12.04.2005 17:34:00) | |
---|
nooh eikös tämmösestäkin ole ollut aika paljon juttuja mutta mänköön 1. Haku ei toimi 2. Koitin saada asiallista keskustelua aikaan (vitun idealisti) jätän nuo sinun kommentit omaan arvoonsa ja tämä loppuu tähän... tämän siitä saa kun lars-topikin menivät sulkemaan prkl... 3. Tästä lähtien jätän tämän foorumin kaikki kommentit omaan arvoonsa Omakuvassani on kumut joissa on PINSTRIPET. |
J. Cool 12.04.2005 18:11:32 | |
---|
HOORAY FOR MODERAAATTOOOOOOOOORS! onnittelut, saitte tapettua nuo larssit ja portnoyt. hatunnosto. don't touch my bumtsibum |
miccomalliton 12.04.2005 20:20:29 | |
---|
Tico Torresin opetusvideolta on jäänyt jotain miehen tyylistä... tiedä sitten onko hyvä vai ei. No Bonhamia kovasti yritetään välillä matkia : ) Samoin pidän Lenny Kravitzin basari työskentelystä. "Ylistäkää häntä rumpua lyöden ja karkeloiden...ylistäkää häntä helisevillä symbaaleilla, ylistäkää häntä kumisevilla symbaaleilla!" psalm. 150
kalamies#24 >-)))> olen Hulkki! |
Mr. Morrow 12.04.2005 20:23:44 | |
---|
Näiden äijien soittoo on tullu vahdattua suht paljon: Scott Columbus, Nicko McBrain, Jaska Raatikainen, Heikki Malmberg, Jörg Michael. Vailla mitään järjestystä. Heikoille voi olla liikaa kutsu Metallin, muttei niille joita ohjaa vaisto soturin! |
Kosminen 12.04.2005 20:27:23 | |
---|
Äkkiä tulee mieleen Sipe, Dominic Howard ja Niemelän Jukka kun sitä on tullu kuunneltua oman bändini edellisenä rumpalina. No yhdesti näin Joonas Riipan soittavan livenä, ja tämän seurauksena otin setistäni toisen etutomin pois, niin kai sekin on mainittava. Oli sillä muitakin vaikuttavia juttuja. Ja Olli Helenius varmaan, sitä on nähny livenä niin paljon. Kalamies#16 >-)))> |
Progressor 13.04.2005 07:46:34 | |
---|
Kaksi ylivoimaisesti eniten soittooni vakuttanutta rumpalia ovat Neil Peart ja Jeff Porcaro. Se saattaa tosin ilmetä lähinnä siten, että yritän liian vaikeita juttuja ja epäonnistun surkeasti ;-) Se, joka ei tiedä mitään ja tietää, ettei tiedä mitään, on viisaampi kuin se, joka ei tiedä mitään eikä tiedä, ettei tiedä mitään. |
Ihailen kyllä moniakin rumpaleita mutta varsinaisesti soitannollisessa mielessä minun mätkintääni ei ole vaikuttanut oikeastaan kukaan. Olen pyrkinyt alusta alkaen muovaamaan omaa tyyliäni ja siksi varmaan olenkin niin paska ja yksinkertainen. Tottahan sitä nyt aina jotain pieniä juttuja apinoidaan mutta sitä ennenkin kaikki on jo moneen kertaan tehty. |