Aihe: Kuolaa? :---D
1 2
anzelmosm
11.04.2005 14:37:38

Millaisia kokemuksia arvon kollegoilla on soiton aikana tahattomasta kuolaamisesta? Minä sain osakseni tällaisen kokemuksen aamulla kun soittelin. Ehkä minusta sittenkin tulee rumpali kö?
:---D

No ei mut kerran tuli keikalla hirveessä tuplapasarijyystö kohrassa kesken piisin kamala laatta suuhun... siinä sit koitat soittaa kilkutella menemään ja nieleskellä puolituntia sitte syötyjä pitsan paloja.. En oo muuten ton jälkeen vetäny hirveitä määriä ruokaa ennen keikkaa.
http://www.ratol.fi/~apalokan/elama/ lollotusta [14:04.28] (beatLESS) AnzElMoSMin peltien soitto melkein menee etätyöstä || Toisilla on iso virtuaalikikkeli, AnzElMoSMilla jättimäinen rumpumuna
ddrum54
11.04.2005 15:34:33
No ei mut kerran tuli keikalla hirveessä tuplapasarijyystö kohrassa kesken piisin kamala laatta suuhun... siinä sit koitat soittaa kilkutella menemään ja nieleskellä puolituntia sitte syötyjä pitsan paloja.. En oo muuten ton jälkeen vetäny hirveitä määriä ruokaa ennen keikkaa.

Tää homma kannattaa ihan oikeesti ottaa opiksi. Ensin työ ja sitten huvi.
2`n 4
moderndrummer88
11.04.2005 16:35:24
No ei mut kerran tuli keikalla hirveessä tuplapasarijyystö kohrassa kesken piisin kamala laatta suuhun... siinä sit koitat soittaa kilkutella menemään ja nieleskellä puolituntia sitte syötyjä pitsan paloja.. En oo muuten ton jälkeen vetäny hirveitä määriä ruokaa ennen keikkaa

hoho! itellä kävi tuon kebtnabin kanssa ikävästi kun siitä tuli sitten laksatiivisia vaikutuksia, en tosin housuihini sentään paskonu mutta sen verran jo vessassa olin kerenny ravata ennen keikkaa että perse oli kirjaimellisesti ruvella, ei ollu parhautta soittaa sillein
mainstream=painstream
wavelength
11.04.2005 17:52:00

Minä en kuolaa tahattomasti, mutta örisen ja mölisen huomaamattani sitäkin enemmän. Kesti pari päivää tajuta, miksi ihmeessä kurkkuni oli aivan käheä aina harjoittelu-/soittosession jälkeen.
Pastilli?
moderndrummer88
11.04.2005 20:17:10 (muokattu 11.04.2005 20:17:40)
minä huomasin tässä vähän aikaa sitten että hymisen hassusti kun soittelen jotain funkahtavalta kuulostavaa yksikseen, hassua. tuon jutun tiedostamisen jälkeen se on pikkuhiljaa poistunut mutta kyllä hyminää silloin tällöin vielä tapahtuu. tätä ei siis tapahdu missään tuplapedaaliräimeessä
mainstream=painstream
Triskal
12.04.2005 10:33:31

Minä en kuolaa.
Your love came down / and it turned me around / Your love came down / and it saved me - kalamies#33 >-)))>
moderndrummer88
12.04.2005 13:04:46
Heh, juuri huomasi itselläkin saman tavan! Aina kun alkaa vääntään muka jotain kikkelijats komppia niin ähinää ja muminaa pukkaa suu kiinni :)

tervetuloa kerhoon!
mainstream=painstream
jäykkis
12.04.2005 17:41:19
Minulla oli joskus treeneissä oudoista olosuhteiden pakosta pari päivää putkeen pidetyt kalsarit. Kun tuli sitten rokattua vähän enemmän niin meikäläisen tyyppinen paksu mies alkaa vähitellen voimakkaasti hikoilla. No, kalsongit tulivat ihan hikisiksi ja ympäristöön levisi sellainen ihottavan kammottava kusinen hien tuoksu. Blecch...

(Ajattelin vaan että kaikkia kiinnostaisi tietää tälläisestäkin tapahtumasta...)

Joo, mutta ei nyt sentään vielä parin päivän vanhoilla kalsareilla. Onkohan etupuolen ryppynaru muuten kondiksessa. Pyydähän mekaanikkoa tsekkaamaan seuraavassa huollossa.
Simbe
12.04.2005 17:51:25
Siitä vaan mäiskimään virppaa, kädet ylhäällä...

-Tehdä siis Seppo Hovit...! Ei kannata jättää kapulaa haitsun väliin.
Rock 'n roll 'n blues 'n jazz, kiss my ass. Kiss my ass.
Tama (Royal Star)
12.04.2005 18:00:22
Heh, juuri huomasi itselläkin saman tavan! Aina kun alkaa vääntään muka jotain kikkelijats komppia niin ähinää ja muminaa pukkaa suu kiinni :)

normaalisti mä saatan näyttää vähän larssilta, mutta kattoo huomenna, olen varmaan kuin jäykkä paska 600:n ihmisen ja alue tv:n edessä;)... pakko oli purkautua, jännittää niin huizasti x)...
mikä ihmeen zildjian.....?
ltg
12.04.2005 19:07:43
Paljon tulee mumistua itsekin soiton aikana, joko kitarariffiä tai laulumelodiaa. Olisi mukava kuulla, miltä tuo oma mölinä kuulostaa. En kuolaa, mutta flunssassa soitellessa saattaa räkäjojo tipahtaa virpan kalvolle.
Minusta on yhdentekevää, onko groove lämmintä pissiä lahkeessa vai ei.
moderndrummer88
13.04.2005 11:06:34
normaalisti mä saatan näyttää vähän larssilta, mutta kattoo huomenna, olen varmaan kuin jäykkä paska 600:n ihmisen ja alue tv:n edessä;)... pakko oli purkautua, jännittää niin huizasti x)...

tell more?
mainstream=painstream
Tama (Royal Star)
13.04.2005 16:12:18
tell more?

what you wanna know?;D
moderndrummer88
13.04.2005 16:13:08
what you wanna know?;D

televisioonijuttuja?
mainstream=painstream
Tama (Royal Star)
13.04.2005 16:49:20
televisioonijuttuja?

ääh, en tiiä, päästiinkö paikallis telkkariin, kyl ne ainakin uhkasi tulla paikalle. lehdes ollaa kyl olu ainakin pari kertaa;)
eljohnny
13.04.2005 17:54:26
Minä ainakin kuolaan, huomasin sen viime viikolla kun oli leuka ihan nesteissä soitellessa
Venyttely on kaiken A ja O.
Limbus
13.04.2005 18:41:30

Itse melkein joka treenikerran jälkeen nousen limaisesta kuolajärvestä. Toi kehon hallinta ei ole parhaimmillaan soittaessa,jostain kumman syystä...
En ymmärrä,en ymmärrä...
Animosity
14.04.2005 12:30:08

Itse melkein joka treenikerran jälkeen nousen limaisesta kuolajärvestä. Toi kehon hallinta ei ole parhaimmillaan soittaessa,jostain kumman syystä...

Ainakin jos on sattunut kostuttamaan kurkkuaan ylimääräisellä pullolla "elämän eliksiiriä" =)
Enemy within...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)