tää teksti syntyi juuri hetki sitten.. kirjoitin sen suoraan tähän Lyriikka-palstalle. Jostain iski inspis.. ja oli pakko kirjoittaa. En osaa itse sanoa vielä mitään tästä, mutta huomenna varmaan itsekritiikki puhaltaa pelin poikki ja muokkaan tämän pois:) Semmoista, hetken tuotantoa.. kuten mulla tuppaa olemaan.. joskus toimii joskus ei.. miten lie nyt? Tässä:
Mun sisälläni kasvaa tahto luoda jotain uutta tahdon nähdä varjoni ja mennä suuntaan sen oon nähnyt monta aikaa, syönyt ikuisuutta pian tulee vuoroni, sitten taakse katso en. Sä otat ensiaskeleen, ekan kerran horjahdat sun tiesi kulkee horjuen kun sua ohjataan ympäristö muokkaa sua, kunnes uinahdat unessasi tietämättä mieltäs ruopataan. _________________________________________________ (ch) Kirkas teräs, harmaa rauta, haureudesta muistuttaa sielun paksu kova nahka uutta pintaa päälle luo sydämetön, julma aika, ihmisiä saastuttaa yhden usko parempaan ei mitään lisää tuo. _________________________________________________ Mä lupaan tehdä parhaani ettei aika kuole turhaan on tulevaisuus katkolla, osa menneisyyttäkin tahdon jotain hyvää ottaa mukaan mustaan ruusutarhaan mä tahdon luoda parempaa, toivon että sinäkin. _________________________________________________ (ch) Kirkas teräs, harmaa rauta.. _________________________________________________ Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan. Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin, what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its. |
En osaa itse sanoa vielä mitään tästä, mutta huomenna varmaan itsekritiikki puhaltaa pelin poikki ja muokkaan tämän pois:) Et perkele kyllä poista, tai lätty lätisee! ;) Semmoista, hetken tuotantoa.. kuten mulla tuppaa olemaan.. joskus toimii joskus ei.. miten lie nyt? Tämähän on aivan lo-lo-lo-lo-loistava! Kertosäe jäi heti päähän "soimaan", vaikken musiikkia ole kuullutkaan. Joku sellainen hakkaava, hyvin etenevä junnttarytmi saattaisi sopia tähän. Kolmas säkeistö on ehkä heikoin lenkki, mutta saa ehkä ollakin. En minä ainakaan osaa sanoa mitä lähtisin siitäkään muuttamaan. Alku on kyllä komea ja kertosäe todellinen helmi. Tätä lisää. Pellestä taikuriksi muuttuu aika hitaasti; ehkei siihen riitä elinaikani. |
Et perkele kyllä poista, tai lätty lätisee! ;) Ok, annetaan sen olla:)
Tämähän on aivan lo-lo-lo-lo-loistava! Kertosäe jäi heti päähän "soimaan", vaikken musiikkia ole kuullutkaan. Joku sellainen hakkaava, hyvin etenevä junnttarytmi saattaisi sopia tähän. Kiitti, itse asiassa en oo miettinyt musasovitusta vielä yhtään tohon. Kyllä mä jotain siihen keksin! Tätä lisää. Kiitos.. eiköhän näitä tule lisääkin.. aina kun inspis iskee ja mnet on lähellä niin sitten tulee:) Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan. Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin, what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its. |