Aihe: Sydämetön, julma aika
1
Planetist
07.04.2005 23:46:39
Hyvin harvoin mitään tekstejä täällä kehun mutta nyt on pakko, on sen verran mahtava, älä muokkaa pois!
On kaunista
Olla olemassa.
Pastilli?
Rocco_Longfella
11.04.2005 12:06:01
Ensimmäiset kaksi säkeistöä oli täyttä.. ööh.. rautaa, (positiivisessa mielessä) mutta sitten kuukahti. Ei siltikään huonoksi mennyt missään vaiheessa. Hyvät lyriikat mielestäni.
Se parhaiten nauraa jolla on vahvin lääkitys
NHR
12.04.2005 22:42:04 (muokattu 12.04.2005 22:46:11)

En osaa itse sanoa vielä mitään tästä, mutta huomenna varmaan itsekritiikki puhaltaa pelin poikki ja muokkaan tämän pois:)

Et perkele kyllä poista, tai lätty lätisee! ;)

Semmoista, hetken tuotantoa.. kuten mulla tuppaa olemaan.. joskus toimii joskus ei.. miten lie nyt?

Tämähän on aivan lo-lo-lo-lo-loistava! Kertosäe jäi heti päähän "soimaan", vaikken musiikkia ole kuullutkaan. Joku sellainen hakkaava, hyvin etenevä junnttarytmi saattaisi sopia tähän.

Kolmas säkeistö on ehkä heikoin lenkki, mutta saa ehkä ollakin. En minä ainakaan osaa sanoa mitä lähtisin siitäkään muuttamaan. Alku on kyllä komea ja kertosäe todellinen helmi.

Tätä lisää.
Pellestä taikuriksi muuttuu aika hitaasti; ehkei siihen riitä elinaikani.
JCM
13.04.2005 15:32:21

Et perkele kyllä poista, tai lätty lätisee! ;)

Ok, annetaan sen olla:)

Tämähän on aivan lo-lo-lo-lo-loistava! Kertosäe jäi heti päähän "soimaan", vaikken musiikkia ole kuullutkaan. Joku sellainen hakkaava, hyvin etenevä junnttarytmi saattaisi sopia tähän.

Kiitti, itse asiassa en oo miettinyt musasovitusta vielä yhtään tohon. Kyllä mä jotain siihen keksin!

Tätä lisää.

Kiitos.. eiköhän näitä tule lisääkin.. aina kun inspis iskee ja mnet on lähellä niin sitten tulee:)
Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan.
Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin,
what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its.
Tellervo
14.04.2005 17:47:04
Tämä oli näistä sun viime aikojen teksteistä ehkä paras. Heti kolahti.
Minimumo.
"Miksi kiroat kun voisit sanoa ihania asioita?" – jogo2000
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)