Aihe: Led Zeppelin, taiteesta muotiin
1 2 3 4 5 6
moffler
10.04.2005 23:41:39
tossa sai taas nähä ja kuulla, ja varmasti on moni muukin, että H&M on päättänyt ruveta myymään zeppelinin paitoja liikkeissään. kyse on siis naisten paidoista. miten on mahdollista että sellanen liikeketju rupeaa tollaseen? kukaan niistä ostajista ees zepestä tiiä mitään, kohta joka liisalla mitä tuolla näkee ni komistelee swan song paidassa. THANKS!
biibob
10.04.2005 23:46:29
Et oo tosissas. Eiii!!!! Zeppeliinistä ei kyllä tehdä mitään muotimerkkiä. Ampukaa idean keksijät. No ok viimenen lause oli turhan kova mielipide.
Jos joku olisi nimettävä jumalan jälkeen niin se on Jimmy Page.
Planetist
10.04.2005 23:47:49
noq stairway to heaven on nii ihq biizi! onx niil muitaki??? xD xD
On kaunista
Olla olemassa.
Pastilli?
biibob
10.04.2005 23:50:52
noq stairway to heaven on nii ihq biizi! onx niil muitaki??? xD xD

Kohta radioissa soi suurimpana muodin villityksenä led zeppelin. ei saatanan vittu tätä ei saa tapahtua. Pitäs kai koota joku mielenosoitus h&m:n kauppojen eteen :D No mutta siis oikeasti kyllä noille 70 megabändeille minun mielestäni pitäisi antaa rauha. Ei niitä ole pakko vetää mukaan muotimaailmaan. Mitähän mieltä zeppelinin jäsenet itse olisivat.
moffler
10.04.2005 23:57:15
mä tässä teinkin paskanarvosen ja -tärkeän feedbackin sinne H&M:lle ihan huvikseni, missä sitte kirosin niille. oon niin samaa mieltä että nää pitäs jättää rauhaan. milläköhän ilveellä H&M on saanu luvan, jos sellasen tarttee, noiden myymiseen?
biibob
11.04.2005 00:01:32 (muokattu 11.04.2005 00:02:15)
Aika moni tuttu vaan on nauranu mulle joskus kun oon sanonut, että zeppelin on paras bändi maailmassa. Kun yleensä juuri tuollaiset henkilöt ovat olleet muodin seuraajia, eli kaikki mikä on sillä hetkellä muotia on hyvää. Jos zeppelinistä tulis joku muotivillitys, niin varmaan kyseiset henkilöt fanittaisivat ihaq gybälläz.
biibob
11.04.2005 00:04:00
Onko sulla linkkiä, mistä tuo tieto tuli, ja onko h&m jo julkaissut kuvia tulevista paidoista?
moffler
11.04.2005 00:08:30
itse en oo vielä silminnähnyt kauhuutta, mutta tossa luotettava kaveri, siis yhtä "shokissa" ku minä, näki ja kertoi ton, ja muualtakin vahvistusta saanut. uskon tohon, vaikka onkin uskomatonta, ja jos on kusetettu, mikä aika epätodennäköistä, ni myönnän erheenivirheeni. mutta huomenna sitte kattomaan omin silmin!
rockitsb
11.04.2005 00:10:00
Mistä sais muuten semmosen mustan paidan, missä lukee Led Zeppelin semmosella Led Zeppelin -tekstillä? 70's showssa näin sillä yhellä semmosen ja se on aika kool. Muuten nuo Zeppelin bändipaidathan on aika rumia.
...
Mr. Mustard
11.04.2005 00:28:38
Milloin tulevat myyntiin? Paljonko hinta?
"Safe sex, safe music, safe clothing, safe hair spray, safe ozone layer. Too late! Everything that´s been achieved in the history of mankind has been achieved by NOT being safe..." - Lemmy Kilmister
Flash
11.04.2005 08:38:49

Nykyäänhän vintage bändipaidat ovat muotia, joten siinä mielessä ei mikään ihme. Monessa paikassa myydään yks yhteen kopioita vanhoista kiertuepaidoista... Taitaa löytyä jopa "valmiiksi kuluneen näköisiä" paitoja nykyisen farkkumuodin mukaisesti.
There Is A Light That Never Goes Out
Paperilyhty
11.04.2005 09:12:49
Mistä sais muuten semmosen mustan paidan, missä lukee Led Zeppelin semmosella Led Zeppelin -tekstillä? 70's showssa näin sillä yhellä semmosen ja se on aika kool. Muuten nuo Zeppelin bändipaidathan on aika rumia.

Ai Hydella? Katson 70's show'ta melkein ainoastaan siitä syystä, että haluan nähdä, onko Hydella Zeppelin-paita.

Kerran näin yhdellä tyypillä semmoisen mustan, siinä taisi lukea "Led Zeppelin 1977" tms., se oli minusta ihan se legendaarinen Zeppelin-paita. Oli kuulemma ebaysta.

Itse asiaan: whatthef**k?! Noh, eihän niistä kaikista AC/DC-paidoistakaan ole kovin kauaa...Niistä, joissa melkein lukee AC/DC.
Am I cursed, or am I blessed, I can't tell, oh yes - Jeff Buckley: Witches' Rave-
HaloOfFlies
11.04.2005 09:27:16 (muokattu 11.04.2005 09:29:19)

Led Zeppelinistä ei saa tehdä muoti-ilmiötä! Jo pelkkä ajatuskin siitä, että jollain YleX:llä tai Kiss FM:llä soitettaisiin Zeppeliniä sen takia että "se on muotia" pistelee vihaksi.
Give the monkey a brain and he'll swear he's the center of the universe
Tympee Huttunen
11.04.2005 09:32:27 (muokattu 11.04.2005 09:32:48)
mokasin taas
Tympee Huttunen
11.04.2005 09:32:37
Led Zeppelinistä ei saa tehdä muoti-ilmiötä! Jo pelkkä ajatuskin siitä, että jollain YleX:llä tai Kiss FM:llä soitettaisiin Zeppeliniä sen takia että "se on muotia" pistelee vihaksi.

*Unelmoi Antti Tuiskun versiota Stairway to HeavenistäXD*
Paperilyhty
11.04.2005 10:22:40
*Unelmoi Antti Tuiskun versiota Stairway to HeavenistäXD*

Kuolin nauruun! (Vai pitäisikö sanoa: XDDDDDD?)
Am I cursed, or am I blessed, I can't tell, oh yes - Jeff Buckley: Witches' Rave-
jPekka
11.04.2005 10:22:49

Hhmmm...onks tässä nyt ironian makua? Porukka haluaa, että zeppeliiniä soitetaan enemmän radiossa, mutta auta armias, jos se tehdään jotain fakin muotijuttuna!

Jotain sinnepäin, epäilemättä. "Kaikkien pitäisi tajuta että bändi NN on maailman paras, mutta olisihan se pyhäinhäväistys jos kaiken maailman teinit diggailisivat NN:ää..."

Joskus 80-luvun lopulla tarttui Itäkeskuksen Citymarketissa silmiin collegepaita, johon oli painettu ensimmäinen säkeistö Peter Gabrielin "No Self Controlista". Vieläpä ihan samalla käsinkirjoitetun näköisellä kirjasimella kuin levyn sisäpussissa. Tuo oli jo NIIN ufo tapaus, että pakkohan se oli ostaa...

(Jäi kyllä pieneksi jo toistakymmentä vuotta sitten ja lienee päätynyt UFFin laatikkoon.)
- Mitä on biljoona mikrofonia? - ??? - Yksi megafoni.
Hohhoijaa
11.04.2005 10:59:59 (muokattu 11.04.2005 11:35:32)
Hoho
stickyfinger
11.04.2005 11:06:59
H&M ei ilman lupaa painata paitoja, että eiköpähän esim. muuan hra. Page ole jollain tavalla tähän siunauksensa antanut.

Ja yhdyttävä on noihin mielipiteisiin, että ensiksi valitetaan että kun ei bändiä tätä nykyä soiteta radiossa tarpeeksi blaa blaa. Mutta sitten samaan hengenvetoon kauhistellaan että jos vaikka joku "musiikista tietämätön teini-idioottipissis" pitää tuollaisen "täysin ug-bändin" paitaa päällä. Zeppelinhän on yhtye joka kuuluu vain ja ainoastaan oikeille musiikinkuuntelijoille jotka tajuavat musiikista jotain. Voi luoja jos joku muu sattuu vaikka yhtyeen paitaa päällänsä kantamaan.
"I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)