Aihe: cdon.com
1 2 3 4 5 627 28 29 30 31
Guitaristi
09.04.2005 22:23:14

Tilasin kaksi dvd:tä ja tulivat perille noin viikossa, kuten siellä luvattiinkin.
http://www.levytukku.fi/KUVAT/namm7.JPG Roudarin unelma. Pastilli??
carlos
09.04.2005 22:29:46
9 levyä pistin tilaukseen 2 viikkoa sitten. Noin viikko sitten tuli tilausstatukseen, että koko tilaus on toimitettu. Olen tässä viime päivinä odotellutkin postia. Luulen saavani ne kerralla, kun tilausstatukseenkin tuli että koko tilaus on toimitettu.

Hmm. mä tilasin viimeksi 7 levyä ja kyllä ne kerralla tuli kotiin asti. Oli sellaisessa pitkulaisessa paketissa, joka kyllä (ehkä) mahtuu postiluukusta sisään. Mutta mullakin luki torstaina, että tilaus toimitettu, ja maanantaina tai tiistaina oli paketti tullut.
I can't hide but I can run for miles
M-Juhana
09.04.2005 22:30:18

9 levyä pistin tilaukseen 2 viikkoa sitten. Noin viikko sitten tuli tilausstatukseen, että koko tilaus on toimitettu. Olen tässä viime päivinä odotellutkin postia. Luulen saavani ne kerralla, kun tilausstatukseenkin tuli että koko tilaus on toimitettu. Mutta miten on? Laittaako ne aina luukusta sisään, jolloin niiden pitäisi jaotella ne levyt vai saako mahdollisesti lappusen, että postista voi noutaa kun liian iso "kirje"? Vai olisiko joku postinjakaja niin tyhmä, että laittaisi oven luokse paketin, jolloin tilaukseni on pöllitty ja joku jättää laskun vaikka maksamatta ja se tulee myöhemmin piikkiini? Tuskinpa. Maanantai on taas toivoa täynnä.

Kattokaa asiakapalvelu-valikosta niitä lähetyspäiviä tarkkaan !! Sieltä näkee jos joku on jäänyt jälkitoimitukseen.

Mulla erittäin positiivinen kokemus ko. lafkasta.
NO REMORSE ! -Lemmy- Ärlä # 008
Ossi
09.04.2005 22:37:40

Kaupoissa luuhaaminen ja shoppailu ylipäänsä on ollut mulle aina jotenkin vastenmielistä joten osittain juuri siitä syystä käytän nykyisin aika paljon cdon'ia. Osittain myös siksi, että sieltä on löytynyt monta, pitkäänkin hakusessa ollutta äänitettä joita olen toistuvasti turhaan etsiskellyt perinteisten levykauppojen laareista.

Toimitusaika on venähtänyt muutaman levyn osalta melko pitkäksi, mutta eipä tuo ole haitannut. Pääasia, että nuo liki saavuttamattomilta tuntuneet äänitteet ovat aina ilmaantuneet postilaatikkoon jossain vaiheessa. Yleensä vieläpä juuri silloin kun niitä vähiten on osannut odottaa.
Elwood Blues: "What kind of music do you usually have here?" Claire: "Oh, we got both kinds. We got country *and* western."
Marlowe
09.04.2005 22:39:47
Ensimmäisen kerran sain CDOnilta paketin, joka sisälsi väärän levyn (ja vieläpä sellaiselta bändiltä, jolla ei ollut mitään tekemistä tilaukseni kanssa). Laitoin reklamaation menemään välittömästi, ja saa nähdä, mitä vastaavat. Luultavasti saan käyttööni alennuskoodin postimaksujen eliminoimista varten tai jotain muuta nimellistä.

No, olen edelleen valmis suosittelemaan ko. puljua, sen verran hyvin ne ovat minua vuosien varrella palvelleet.
The unhappiest people I know, romantically speaking, are the ones who like pop music the most. (Nick Hornby)
sellisti
09.04.2005 22:41:39 (muokattu 09.04.2005 22:57:41)
Jonkun verran oon ostellu cdonilta ja tyytyväinen oon ollut paitsi viimeisimpään kertaan, kun ennakkotilasin AC/DC:n Family Jewels -dvd:n. Mä oon ymmärtänyt että ennakkotilaus tarkoittaa sitä, että levy on postilaatikossa julkaisupäivänä, joskus jopa päivää aiemmin jos hyvin käy. Tuon dvd:n virallinen julkaisupäivä oli ke 30.3. ja paketti tuli pe 1.4. No okei, cdon ilmoittaa 5-7 päivän toimitusajan ja välissä oli vielä pääsiäispyhätkin, mutta kyllä otti aivoon odotella perjantaihin asti tuota "ennakkotilausta" tietäen, että samaa tuotetta on saanut jo muutaman päivän ajan kaupan hyllystä. Kaiken lisäksi tilausstatuksessani luki "Koko tilaus toimitettu 25.3.", joka oli pitkäperjantai. Vähän outoa.

Muuten on tilaukset kyllä toimineet hienosti ja hinnat on kohtuullisia.
Music: A complex organization of sounds that is set down by the composer, incorrectly interpreted by the conductor, who is ignored by the musicians, the result of which is ignored by the audience.
Iso D
09.04.2005 22:45:39
Cdon.com:in ohella freerecordshop on aikas hyvä nettikauppa. Myyvät netissä lajapäin midprice levyjä hintaan 3cd:tä 25 euroa. Ja vähintään 25 euron tilauksiin ei tule postikuluja.
Vedestä nousee kasvi!
Jenka
09.04.2005 22:54:38

Viisaana tyttönä käväisin asiakaspalvelu-osiossa.

6. Postituskulut
Postituskulut ovat 2.95 euroa tilausta kohden riippumatta lähetettävien tuotteiden määrästä. Kannattaa siis tilata useampia tuotteita kerralla. Tavarat lähetetään suoraan postiluukkuusi. Suuret lähetykset on noudettavissa lähimmästä postikonttoristasi.

7. Kuljetus
CDON AB vastaa kuluista jos tuotteet vahingoittuvat tai katoavat lähetyksen aikana. Tästä sinun tulee ilmoittaa MTG Internet Retailing AB asiakaspalveluun 14 päivän kuluessa. Mikäli tuote vahingoittuu tai katoaa tuotepalautuksen aikana, vastaa asiakas itse kustannuksista.

Kaikkien levyjen kohdalla on sama: toimitettu 2005-04-01
Eli, mun pitää tässä laskea päiviä. Jos ei ole ensi perjantaihin mennessä tullut, pitää ilmoittaa yllä mainittuun asiakaspalveluun. Mahdollistahan on, että joko levypaketti tai noutolappunen on hukkunut ja sehän ei sitten ole edes CDonin syy vaan postilaitoksen. Mutta eihän tässä vielä kai hätää ole :)
I forgot to say the world might end today.
Spawn
10.04.2005 10:58:25 (muokattu 10.04.2005 10:59:08)
Ensimmäisen kerran kun CDONilta tilasin noin vuosi sitten niin ei mennyt kuin kolme päivää ja paketti oli perillä. Sen jälkeen onkin kestänyt vähintään kaksi viikkoa ja viimetilauksessa tilaamani Edge of Sanityn levyn toimituksessa meni kolme kuukautta. Sen siitä saa kun tilaa vain ug-paskaa. No kuitenkin ihan kelpo liike, vaikka kannet ovat välillä vähän nirhautuneita.
Alennuskoodin sain hyvitykseksi myöhästyneestä levystä. Jippii. Hassua, että ehtivät muuten ilmoittaa, ettei levyä voida toimittaa, koska se on täysin finito. Silti se tuli muutamaa päivää myöhemmin.
gandar
10.04.2005 11:18:02 (muokattu 10.04.2005 11:31:50)
Paljon olen tuolta tilannut, ja kaikki on tulleet väh. viikossa ja täysin ehjinä. Kerran jouduin palauttamaan erään DVD:n, mutta silloin vika oli kyllä tässä päässä ja reklamointi hoitui jutustellen mukavia asiakaspalvelija-Helin kanssa sähköpostin välityksellä. Pähkinänkuoressa: halpaa ja harvinaistakin helposti, luotettavasti ja nopeasti, ei valittamista. Alennuskoodeja en ole saanut, mutta toisaalta ei ole ollut tarvettakaan.

Free Record Shopin sivuilla ei joskus toiminut rekisteröinti ollenkaan, mutta toisaalta sen ansiosta löysin sitten tuon CDON:in, joka ainakin minulle on osoittautunut halvimmaksi vaihtoehdoksi, mitä FRS:n hintoja katsoo. Ja jos ei löydy CDON:ista halvalla, ostan Aironmusiikin nettikaupasta. FRS:n paras tarjonta on juuri nuo kampanjat, joista saattaa löytyä etsimäni levyt sitten köntässä halvemmalla.
Ceci n'est pas une signature
paranoid android
10.04.2005 15:10:39 (muokattu 10.04.2005 15:10:48)
Luottokortin omistajille suosittelen, että kannattaa tilata levyt USA:sta. Ovat meinaan puolet halvempia ja valikoima vaikkapa CD Universessa on "hieman" toisenlainen kuin CDOnissa.
Maardi
10.04.2005 15:21:34
Muuten tullut tilaukset melko hyvin,paitsi Behemothin Demigodin odottelussa meni 24 päivää muistaakseni.
reverend
10.04.2005 20:45:04
Luottokortin omistajille suosittelen, että kannattaa tilata levyt USA:sta. Ovat meinaan puolet halvempia ja valikoima vaikkapa CD Universessa on "hieman" toisenlainen kuin CDOnissa.

Myöskin www.play.com on hyvä paikka tilata, eikä ne edes veloita postikuluja.
"According to the tabloids, the reason that Brad Pitt and Jennifer Anniston broke up is that one of them wanted to have kids--which is the same reason the Jackson 5 broke up." - Conan O'Brien
Mr. Mustard
10.04.2005 21:14:58
Itse olen tilannut paljon cdon:lta eikä mulla ole huonoja kokemuksia.
"Safe sex, safe music, safe clothing, safe hair spray, safe ozone layer. Too late! Everything that´s been achieved in the history of mankind has been achieved by NOT being safe..." - Lemmy Kilmister
Jammy
10.04.2005 21:17:41
Jotain 2 viikkoa. En tykkää.
Jenka
11.04.2005 20:05:40 (muokattu 11.04.2005 20:06:25)

Tänään se lappunen tuli kotiin ja kävin hakemassa postista paketin! Piti heti tarkistaa, että on kaikki levyt ja että löytyy levyt. = OK

- = Parista kotelosta oli rikkoutunut se juttu, missä levy pysyy kiinni. Ja Franz Ferdinandin levyn vihkonen oli ihan vähän taitoksissa. No kotelot voi vaihtaa itse ja tuo vihkonen ei ihan kamalassa kunnossa ole, niin en välttämättä ala säätämään mitään. Vai eikö mun pitäisikin lähettää tuo vihkonen tuonne kunnes saisin uuden?
I forgot to say the world might end today.
Marlowe
11.04.2005 21:20:43
Laitoin reklamaation menemään välittömästi, ja saa nähdä, mitä vastaavat. Luultavasti saan käyttööni alennuskoodin postimaksujen eliminoimista varten tai jotain muuta nimellistä.

...paitsi eivätpä tehneet muuta kuin "pahoittelivat tekemäänsä virhettä". Hmph. No, vastaus tuli sentään ajallaan, ja oikean James Gangin kiekon pitäisi saapua heti ensi tilassa frankeeratun palautuskuoren kanssa.
The unhappiest people I know, romantically speaking, are the ones who like pop music the most. (Nick Hornby)
EH
11.04.2005 21:33:46
Parista kotelosta oli rikkoutunut se juttu, missä levy pysyy kiinni. Ja Franz Ferdinandin levyn vihkonen oli ihan vähän taitoksissa. No kotelot voi vaihtaa itse ja tuo vihkonen ei ihan kamalassa kunnossa ole, niin en välttämättä ala säätämään mitään. Vai eikö mun pitäisikin lähettää tuo vihkonen tuonne kunnes saisin uuden?

Saat uudet kotelot kunhan vain kerrot asiakaspalvelun tädille minkälaiset rikkimenneet kotelot olivat ja kuinka monta kappaletta. Tulevat ilman eri maksua parissa päivässä. Itsellä ainakin on pelkästään positiivisia kokemuksia cdonin asiakaspalvelusta, luulisin että vaihtavat vihkonkin.
Luomuolutta Tervakosken huvipuistossa: Isi meni puuhanalle.
Öyvind
11.04.2005 22:07:34
Ittelleni tulevat kyllä ihan luvatun aikarajan sisällä, tosin kun levyjä taannoin tilailin, ei heillä ollut In Absentiaa varastossa, vaan lähettivät sen sitten muiden levyjen perästä ilman lisämaksua, mallikkaasti hoitui sekin.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)