aarnikotka 09.04.2005 11:12:13 | |
---|
Kertokaapa, arvon kolleegat, minkälaista ohjelmaa käytätte rumpunuottien tekemiseen (jos siis käytätte) ja olisko tuollaista ohjelmaa mistään saatavana freewarena. Ainakaan ne jotkut näkemäni nuotitusohjelmat eivät sovellu hyvin rumpunuotitukseen. Etukäteen tiedosta kohteliaimmin kiittäen ja syvään kumartaen, poistuu takavasemmalle hän. |
Jaska 09.04.2005 11:23:35 | |
---|
Rouva on hyvä vaan itse käytän ihan nuottipaperia ja käsipelillä teen nuotit. Mitn freewareja en kyl tierä.. |
Ilmaisia en ole nähnyt, mutta halvalla saa vaikka Paypalilla rekisteröityä joitakin ihan mukavia ohjelmia. Itse olen aika paljon käyttänyt Dtab-softaa tabien tekemiseen. http://underwaredesign.com/prod_detail.php?id=14 Jos tabit tökkii, niin nuotteja voi vääntää TabTraxilla, joka osaa myös suht hyvin konvertoida valmiita tabeja nuoteiksi. http://2112design.com/I gotta have more cowbell, baby! |
-tomi- 09.04.2005 12:13:34 | |
---|
ite käytän Guitar Pro:ta mutta se ei välttämättä ole kovin hyvä just rumpu nuotitukseen, mut kannattaa kokeilla... www.guitar-pro.com sieltä löytyy.. |
Cocktus 09.04.2005 13:20:55 | |
---|
ite käytän Guitar Pro:ta mutta se ei välttämättä ole kovin hyvä just rumpu nuotitukseen, mut kannattaa kokeilla... www.guitar-pro.com sieltä löytyy.. Itse käytän kyseistä ohjelmaa kanssa. Ei se varmasti paras mahdollinen ole, mutta kun tulee kaikki biisitkin kirjoitettua sillä ylös niin täytyy rumpuraidatkin tehdä sitten samalla ohjelmalla. www.mikseri.net/zombi |
aarnikotka 09.04.2005 19:40:44 | |
---|
Ilmaisia en ole nähnyt, mutta halvalla saa vaikka Paypalilla rekisteröityä joitakin ihan mukavia ohjelmia. Nöyrimmin vastauksistanne kiittä hän, ja pussejansa kaivelee euroja löytääksensä. Mutta aa-APUVA! Ei löydy näistä pusseista euroja, siispä pankkiin menee nyt hän VASEN.. VASEN... VASEN kaks kolme! |
HCW 10.04.2005 10:53:52 | |
---|
Käsin tai Sibeluksella. Sibelius tosin ei ole freewarea. "Mikä h******n groove?Se on ihan yliarvostettua" |
Speedy 10.04.2005 11:21:01 | |
---|
Käsin tai Sibeluksella. Sibelius tosin ei ole freewarea. Kuin myös.. Kannattaa opetella tekemään myös käsin tehdyistä selviä ja helposti luettavia.. Ei ollenkaan huono taito..;) "All I think about is time and groove" J. Porcaro ----------------------------- Rumputavaraa myytävänä, ostakkee poes!;) |