Aihe: rumpunuottien tekeminen
1
Jaska
09.04.2005 11:23:35
Rouva on hyvä vaan

itse käytän ihan nuottipaperia ja käsipelillä teen nuotit.

Mitn freewareja en kyl tierä..
Barley
09.04.2005 12:11:17
Ilmaisia en ole nähnyt, mutta halvalla saa vaikka Paypalilla rekisteröityä joitakin ihan mukavia ohjelmia.

Itse olen aika paljon käyttänyt Dtab-softaa tabien tekemiseen. http://underwaredesign.com/prod_detail.php?id=14

Jos tabit tökkii, niin nuotteja voi vääntää TabTraxilla, joka osaa myös suht hyvin konvertoida valmiita tabeja nuoteiksi.

http://2112design.com/
I gotta have more cowbell, baby!
-tomi-
09.04.2005 12:13:34

ite käytän Guitar Pro:ta mutta se ei välttämättä ole kovin hyvä just rumpu nuotitukseen, mut kannattaa kokeilla...
www.guitar-pro.com sieltä löytyy..
Cocktus
09.04.2005 13:20:55

ite käytän Guitar Pro:ta mutta se ei välttämättä ole kovin hyvä just rumpu nuotitukseen, mut kannattaa kokeilla...
www.guitar-pro.com sieltä löytyy..

Itse käytän kyseistä ohjelmaa kanssa. Ei se varmasti paras mahdollinen ole, mutta kun tulee kaikki biisitkin kirjoitettua sillä ylös niin täytyy rumpuraidatkin tehdä sitten samalla ohjelmalla.
www.mikseri.net/zombi
aarnikotka
09.04.2005 19:40:44

Ilmaisia en ole nähnyt, mutta halvalla saa vaikka Paypalilla rekisteröityä joitakin ihan mukavia ohjelmia.

Nöyrimmin vastauksistanne kiittä hän, ja pussejansa kaivelee euroja löytääksensä.
Mutta aa-APUVA! Ei löydy näistä pusseista euroja, siispä pankkiin menee nyt hän VASEN.. VASEN... VASEN kaks kolme!
HCW
10.04.2005 10:53:52
Käsin tai Sibeluksella. Sibelius tosin ei ole freewarea.
"Mikä h******n groove?Se on ihan yliarvostettua"
Speedy
10.04.2005 11:21:01

Käsin tai Sibeluksella. Sibelius tosin ei ole freewarea.

Kuin myös.. Kannattaa opetella tekemään myös käsin tehdyistä selviä ja helposti luettavia.. Ei ollenkaan huono taito..;)
"All I think about is time and groove" J. Porcaro ----------------------------- Rumputavaraa myytävänä, ostakkee poes!;)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)