BuzBuz 05.04.2005 21:43:16 | |
---|
Tästäkin varmaan on ollut puhetta mutten löytänyt yhtään tarkkaa tietoa haulla. Eli toimiiko wah-wahin laittaminen efektilenkkiin? Siis minun tapauksessani räkkietuasteen ja päättärin väliin muiden efektien joukkoon. Huonontuuko säröt/wahit huomattavasti? Vai toimiiko yleensäkkään? Mikään ei ole mahdotonta, jotain ei vain pysty tekemään. |
hjukke 05.04.2005 21:45:26 | |
---|
Pitäisi ainakin toimia. Makuasia miltä kuulostaa, omaa ibanezin wahia tykkäsin pitää loopissa, horsie on tällä hetkellä kitaran ja vahvistimen välissä. "Kunnon pauketta persvakoineen." -Errorist |
kunnasja 05.04.2005 23:16:29 | |
---|
Tästäkin varmaan on ollut puhetta mutten löytänyt yhtään tarkkaa tietoa haulla. Eli toimiiko wah-wahin laittaminen efektilenkkiin? Siis minun tapauksessani räkkietuasteen ja päättärin väliin muiden efektien joukkoon. Huonontuuko säröt/wahit huomattavasti? Vai toimiiko yleensäkkään? Ei ole järkeä käyttää noin. Pistä heti kitaran perään, ennen mitään muita laitteita (no, viritysmittarin voit pistää ensin) niin tulee paras soundi. |
hjukke 05.04.2005 23:28:47 (muokattu 05.04.2005 23:29:42) | |
---|
No, lenkissä vaikuttaa kuitenkin vähän eri tavalla. Wahista ja mieltymyksistä riippuen. Etpä mitään ainakaan rikki saa jos lenkkiin kokeilet. EDIT: Totta on kyllä että omaan makuun horsie pelaa paremmin "perinteiseen" tapaan. "Kunnon pauketta persvakoineen." -Errorist |
Dr. Muff 05.04.2005 23:51:34 (muokattu 06.04.2005 00:00:52) | |
---|
Pistä heti kitaran perään, ennen mitään muita laitteita (no, viritysmittarin voit pistää ensin) niin tulee paras soundi. No miten senkin nyt ottaa, makuasioita. Jotkut germanium-fuzzit tykkää ainakin kyttyrää jos pistää non-tbp wahin ennen, tykkäävät korkeaimpendanssisesta signaalista. Sitäpaitsi wahitettaessa fuzz ennen wahia voi olla jonkun mielestä hienokin, ainakin hienonmpi kuin wahin jälkeen ilman foxroxeja. Eikä SRVnkään wahisoundi mitään paskimpi ollut vaikka tubescramer ennen wahia olikin, päinvastoin. Tuumasta toiseen. |
kyllä sen saa laittaa mihin tahansa kohtaan signaaliketjua kitaran ja pääteasteen väliin sen mukaan missä siitä tykkää. tosin kuulostaa vähän radikaalimmalta särön jälkeen. kokeile ja totea tulokset itse. |