Aihe: Wahwah efektilenkkiin?
1
BuzBuz
05.04.2005 21:43:16

Tästäkin varmaan on ollut puhetta mutten löytänyt yhtään tarkkaa tietoa haulla. Eli toimiiko wah-wahin laittaminen efektilenkkiin? Siis minun tapauksessani räkkietuasteen ja päättärin väliin muiden efektien joukkoon. Huonontuuko säröt/wahit huomattavasti? Vai toimiiko yleensäkkään?
Mikään ei ole mahdotonta, jotain ei vain pysty tekemään.
hjukke
05.04.2005 21:45:26

Pitäisi ainakin toimia. Makuasia miltä kuulostaa, omaa ibanezin wahia tykkäsin pitää loopissa, horsie on tällä hetkellä kitaran ja vahvistimen välissä.
"Kunnon pauketta persvakoineen." -Errorist
kunnasja
05.04.2005 23:16:29
Tästäkin varmaan on ollut puhetta mutten löytänyt yhtään tarkkaa tietoa haulla. Eli toimiiko wah-wahin laittaminen efektilenkkiin? Siis minun tapauksessani räkkietuasteen ja päättärin väliin muiden efektien joukkoon. Huonontuuko säröt/wahit huomattavasti? Vai toimiiko yleensäkkään?

Ei ole järkeä käyttää noin. Pistä heti kitaran perään, ennen mitään muita laitteita (no, viritysmittarin voit pistää ensin) niin tulee paras soundi.
hjukke
05.04.2005 23:28:47 (muokattu 05.04.2005 23:29:42)

No, lenkissä vaikuttaa kuitenkin vähän eri tavalla. Wahista ja mieltymyksistä riippuen. Etpä mitään ainakaan rikki saa jos lenkkiin kokeilet.
EDIT: Totta on kyllä että omaan makuun horsie pelaa paremmin "perinteiseen" tapaan.
"Kunnon pauketta persvakoineen." -Errorist
Exhausted
06.04.2005 09:52:16

kyllä sen saa laittaa mihin tahansa kohtaan signaaliketjua kitaran ja pääteasteen väliin sen mukaan missä siitä tykkää. tosin kuulostaa vähän radikaalimmalta särön jälkeen. kokeile ja totea tulokset itse.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)