Aihe: Children of Bodom Buusterissa..
1 2 3 4 5 6
zorro
22.12.2004 17:00:50
Laiho on tosiaan Suomen teknisesti taitavimipia tilulilu kitaristeja. Sen verran mollaan, että en "cob" levyjä paljon kuuntele, koska ei oikeen iske ne iloiset melodiat, joitain hyviä biisejä kyllä löytyy. Livenä sitten on ihan toinen juttu. Loistava bändi lavalla, lukuunottamatta välispiikkejä.

Nojoo on aika outo kattoo hevimiehiä tollasessa kouluohjelmassa, tai siis oli.

ei siellä ole oikein muita ollukkaan ku listamusiikkibändit, joten onko se nyt niin outoa??
ostetaan:danelectro tuna melt tremolo, lace sensor Red myydään: WhammyII
Playboy
25.12.2004 01:51:14 (muokattu 25.12.2004 01:52:51)
Miksi kaikilla on pakottava tarve mollata Aleksia ja keksiä vielä omia juttuja tyypistä. Esim. nämä "jätkä lopetti koulun 16w" ja "sillä oli 5 keskiarvo". Aloitetaanko siitä, että Aleksi kävi Sibiksen. Noilla resursseilla ei sinne pääse.

Hmm..katsoitko tuon buusterin, koska mielestäni ihan itse mainitsi noi ja sanoi, että äitinsä kirjotteli poissaololappuja kitaran soittamista varten..jos en ihan väärin muista..

Mut ei siin mitään..Bodom on ittelleni yks tärkeimmist bändeist mitä kuuntelen ja ärsyttää tämä jatkuva haukkuminen laihoa kohtaan..Nykypäivänä useampikin bändi ns. ''tiluttelee'' soolot siinä missä bodomkin esim. norther eikä sitä ole vissiin kertaakaan haukuttu täällä..En nyt tarkoita että pitäisikään, vaan bodomin mollaaminen pitäisi loppua..Laiho vaan vetää melodiatkin vähän energisemmin ja nopeammin :D
Ei pidä vetää herneit jos paremmalle muusikolle annetaan tunnustusta,eihän??Ja muistaakseni Steve Vai oli allun yks vaikuttajista..
Jos yhteiskunta olisi poliisiasema tai jokin kartano, nii mä oon se koira joka kusee sen takapihalle..
ezki82
03.04.2005 21:48:46
Ei näytetty ei
Ihminen joka on ruvennut soittamaan kitaraa, on löytänyt elämän tarkoituksen!
enema
03.04.2005 22:52:09
Buustetissahan näytetään aina että miltä ne näytti ala asteella ja silee.nii miltä Alexi näytti?Vai näytettinkö siinä?

Ööh.
Naula päähän ja baanalle.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)