Aihe: Parhaat Underground bändien keikat
1 2 3 4
author
15.01.2005 23:19:37 (muokattu 15.01.2005 23:21:19)
...............
If an animal control officer is in uniform, it signifies to the public that he is an animal control officer. -City Law in Alabama
author
15.01.2005 23:20:47 (muokattu 15.01.2005 23:21:07)
Eilen olin ensimmäistä kertaa Mynen keikalla Turun Down Townissa ja oli melko vakuuttava esitys. Melodisia kappaleita ja omaperäisiä riffejä. Ei törmää kovin usein näin luovaan bändiin. Kannattaa ehdottomasti tsekata tämä bändi. http://www.mikseri.net/artistit/?id=25689
Mielestäni parempi livenä kuin noissa demoissa.
If an animal control officer is in uniform, it signifies to the public that he is an animal control officer. -City Law in Alabama
Margarita
16.01.2005 01:39:28
-Casionova Cleaning Womenin lämppärinä Tavastialla.

-Deadushki Tampereen YO-talolla.

-Ya i drug moi gruzovik Gloriassa.

-Markseider Kunst Torvessa.

Hahaa! Senkin tusovkafriikki. Casionova oli kyllä hieno, mutta Minä ja ystäväni Kuorma-auto (Gruzovik) on aina ollut vähän pettymys. Samoin Deadushki. Kolmas nimi kirjoitetaan muuten "Markscheider," anteeksi nipotus.

Itse annan ääneni Staufenbiel Brothersille Factoryssa aikoinaan. Oli vaan mahtavaa huomata ensimmäistä kertaa, miten hauskaa voi olla kun kaksi salskeaa veljestä soittaa efektoitua blues -huuliharppua syna-arpeggiaattorin ja rumpalin säestyksellä.
Suleima
16.01.2005 11:37:28
En tiedä kuinka UG tää on, mutta Kuusumun profeetta on upee vieläkin. 3 kertaa nähty.
Exhausted
16.01.2005 13:00:36

Eilen olin ensimmäistä kertaa Mynen keikalla Turun Down Townissa ja oli melko vakuuttava esitys. Melodisia kappaleita ja omaperäisiä riffejä. Ei törmää kovin usein näin luovaan bändiin. Kannattaa ehdottomasti tsekata tämä bändi. http://www.mikseri.net/artistit/?id=25689

myne on kyllä hyvä bändi, mutta pitäisi päästä livenä näkemään
arse
16.01.2005 13:13:11

Jericho Fuzz tuossa mennäviikolla teki kyllä lähtemättömän vaikutuksen.

Lisää: http://muusikoiden.net/keskustelu/p … ?c=28&t=80976&o=20&co=0
Kaikki on lyömäsoittimia, paitsi pillit. Ja niilläkin voi lyödä.
jhoik
16.01.2005 23:33:10

Olen nähnyt bändin joku kolme kertaa ja ollut kerran keikalla niitten kanssa. Tylsää perusemoa ja rasittavia kavereita. En pidä, mutta makuasioitahan nämä ovat.
Vapaata tilaa myytävänä.
Tauvo
16.01.2005 23:54:13
kavereiden bändit on hyviä
sellisti
17.01.2005 00:28:00
YUP:n ollessa vielä suhtkoht tuntematon savonlinnalaisbändi 80-90-lukujen vaihteessa pääsin kuuntelemaan yhtä heidän paikallisista keikoistaan. Olin alaikäinen, mutta sain ruinattua isäni mukaan, ja hänen seurassaan pääsin sisään Hotelli Tottin yläkertaan. Huuda Harkiten oli juuri julkaistu, ja bändin musatyyli oli vielä melko rankkaa ja omalaatuista, kuten kokoelmalta 1990-92 voi kuulla. Puhumattakaan vielä vanhemmasta englanninkielisestä materiaalista, jota he eivät kuitenkaan näillä keikoilla enää soittaneet. Tämä oli samalla elämäni ensimmäinen rock-keikka, ja elämys oli unohtumaton. Isäni (klassisen musiikin ammattilainen) tosin taisi saada pitkäaikaisia traumoja...
"Eli,oletteko huomanneet orkesterissa soittaessanne eri stemmojen käyttäytymiseroja. Esim. sellistit notkuu ja lorvii siellä ja suurinpiirtein nukkuvat siinä pultissaan" -nammi, muusikoiden.net
cnr
17.01.2005 20:41:41
Sydän sydän on varsin mielenkiintoinen. Bändi tosin nostanee päätään hieman UGn pinnalle ensi vuonna. Taitaa olla "aidosti" erilainen bändi. Vaikkakin niitä harvassa on.
gelsmond
18.01.2005 08:55:36
lady escape on vahva missä vaan, viimeksi tosi kova oli ravintolalaiva wäiskissä raid rockissa.
Volle
18.01.2005 10:17:18
Anal Thunderin olen kaksi kertaa nähnyt ja molemmilla kerroilla oli kunnon shöy päällä. Välispiikit on tällä poppoolla olennainen osa keikkaa ja soittokin kulkee.
Nam.
Pitkavirta
18.01.2005 13:29:06

komppaan.

toivon menestystä heille.
there's only one colour
the colour of human skin
different shades of darkness
are frightening only the weak
The Duke
18.01.2005 13:45:38

Nähty on. Homma toimii pojilla. En juuri emosta välitä mut tämän poppoon musiikki kyllä iskee.

...hmm, syynä siihen voi olla myöskin se, että yhtyeen toinen kitaristi soittaa (tai soitti) meitin bändissä bassoa.
It's not another state of mind..It's another mind of state...
author
31.03.2005 22:20:31
Te jotka pidätte kovasta lava menosta ja Punkirockista tsekatkaa ehdottomasti http://www.deadbygun.com/ Tämäkin bändi on paljon parempi livenä kuultuna.
KökhöhökhköhhhöhöKÖHHK... Sorry Nick we have to stop there. I got a slight cough. That's a bloody shame for it was going so well and all. I'm not sure we can do it as well as that again.
vjvesa
31.03.2005 23:08:26
Aika perussettiä nämä jo mainitut punkpändit, eipä ne itselle mitään ug:tä ole. Uusista tulokkaista Lighthouse Project oli kyllä positiivinen yllätys, energiaa pändillä näyttää ainakin olevan.
Drink or Die
Dead Star
01.04.2005 00:26:31

Ukrainalainen bändi nimeltä Mjortvye Grushi veti aika helvetin hyvin Bar 68:ssa tässä parisen viikkoa sitten Cleaning Womenin lämppärinä.

Se, siis.
Dinsdale? IMIK #14
VÄKIPÄÄ
01.04.2005 04:37:25 (muokattu 01.04.2005 04:39:39)
Sydän sydän on varsin mielenkiintoinen. Bändi tosin nostanee päätään hieman UGn pinnalle ensi vuonna. Taitaa olla "aidosti" erilainen bändi. Vaikkakin niitä harvassa on.

Komppaan kyllä, mutta lavaesiintymisessä oli ainakin viimevuoden A&V:ssä jotain turhaa perseilyä. Maalataan kitaristi vihreäksi ja munat vilkkuu. Onpa jännää. Omalaatuista musiikkia tosin!
Dimebag Darrell in memoriam. "I shake my fists at skies above Mad at God"
Margarita
01.04.2005 06:15:55
Ukrainalainen bändi nimeltä Mjortvye Grushi veti aika helvetin hyvin Bar 68:ssa tässä parisen viikkoa sitten Cleaning Womenin lämppärinä.

Se, siis.

Heh, puhuin samoihin aikoihin Tavastian keikan jälkeen aamuöisessä baarissa kys. bändin jäsenen kanssa kännivenäjää. Kivaa oli.

Oon tullut siihen tulokseen, että melkein kaikki tuntemani venäläiset bändit ovat jotenkin liian ammattitaitoisia - siloa ja osaamista on usein enemmän kuin särmää. Mjortvye Grushi oli kuitenkin siinä mielessä poikkeus, että särmää oli jo melkein sen verran, ettei jäänyt sellainen olo että jotain puuttuu.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)