Aihe: Dave Mustaine
1 2 3 4 512 13 14 15 16
suolintu
31.03.2003 13:59:28
Mitä olette mieltä äijän tuotannosta ja soitto tekniikasta?
kalkkuna
31.03.2003 14:02:02
Mitä olette mieltä äijän tuotannosta ja soitto tekniikast?yksi metallin suurmiehistä ainakin
Fadead
31.03.2003 15:24:47
Mitä olette mieltä äijän tuotannosta ja soitto tekniikasta?

On hyvä soittamaan ja tekee hienoja riffejä. Kunpa olisi vielä osannut laulaa yhtä hyvin kuin soitti.
A Tout Le Monde
mathias
31.03.2003 16:19:27
Se mies on jumala.
Kitara on lyömäsoitin ja siinä on oltava vitusti säröä -J. Hynynen-
Hornanturska
31.03.2003 18:43:23
Se mies on jumala.

Samaa mieltä!
...kyllä sakari kuosmanen yngwien voittaa... http://www.analthrone.cjb.net
Fadead
31.03.2003 18:53:43
Osaatteko sanoa minkälainen live-bändi megadeth oli, ku ajattelin ostaa tuon Rude Awakeningin. Onko tatsi kunnossa tuolla levyllä ?
A Tout Le Monde
mathias
31.03.2003 19:29:59
Osaatteko sanoa minkälainen live-bändi megadeth oli, ku ajattelin ostaa tuon Rude Awakeningin. Onko tatsi kunnossa tuolla levyllä ?

Hyvältä kuullostaa. Osta pois vaan. Live-levyjen aatelia.
Kitara on lyömäsoitin ja siinä on oltava vitusti säröä -J. Hynynen-
CFH
31.03.2003 19:54:56

Kandee mieluumin ostaa se DVD! Kaikki soolot on kuvattu niin että äijien sormet näkyy kunnolla. She-Wolf on koko DVD:n kohokohta, siinä tulee kesken biisin vitun pitkät ja hyvät kitarasoolot ja kunnon tykki rumpusoolo (ei liian pitkä)

Kunnon TILUTUSTA! Ei mitään hidasta naamanvääntelyskeidaa.
phiit
01.04.2003 13:43:08
legenda, sekä yksi monista syistä että aloin soittamaan kitaraa :)
-- phiit
SkeVibe
02.04.2003 19:41:39
Unikset kahdelle kitaralle on aika hyviä.. Ja kyllähän tuolta nopeutta tuntuu löytyvän.. myös..

Mut eikös se muuten jättäny vuosi tai jotain sitte Megadethin??
Jaettu ilo puolittainen ilo.
Fadead
02.04.2003 22:47:31
Unikset kahdelle kitaralle on aika hyviä.. Ja kyllähän tuolta nopeutta tuntuu löytyvän.. myös..

No en mä usko että se omaa bändiä alkais jättämään. Mutta eikö ne muuten vain lopettaneet, kun Mustainen hajotti kätensä tai jotain.????????? Kertokaa joku jolla on varmaa tietoa.
A Tout Le Monde
Arkka
02.04.2003 22:48:22 (muokattu 02.04.2003 22:49:11)

Elävä legenda!!! Uskomaton kaveri. Puolihuikeita biisejä tekee hän. Soitosta ja laulusta diggaan kuin makkarasta!

Miehen laulusta täytyy sanoo, että oon varmaan ainoo ihminen maailmassa, joka pitää Mustainen vanhemmasta laulutyylistä enemmän.

Mustaine oli Megadeth! Sillä meni käsi paskaks. Tosin en usko että se oli ainoo syy miks Megadeth kuoli. Jos ne olis sen halunnut väkisin pitää kasassa niin olishan Mustaine voinut ottaa mut soittaan kitaraa :)
Puukkoo kurkkuun!
geeta shredda
03.04.2003 22:53:21
Mustaine oli Megadeth! Sillä meni käsi paskaks. Tosin en usko että se oli ainoo syy miks Megadeth kuoli. Jos ne olis sen halunnut väkisin pitää kasassa niin olishan Mustaine voinut ottaa mut soittaan kitaraa :)

Megadethin kotisivuilla kerrottiin jokunen aika sitten että miehen käsi on paranemaan päin, ja Megadethin paluu on hyvinkin mahdollinen
noir
03.04.2003 22:55:41
Itse pidän Mustainen lauluäänestä, mutta jokainen livetaltiointi on laulun puolesta ollut silkkaa dungaa. En maksaisi sellaisen kuulemisesta mitään. Studiossa ainakin saa hyvää jälkeä aikaan.
Popmusiikki on Saatanasta, eikä siltikään hyvää.
Arkka
03.04.2003 23:11:16

Vai on käsi paranemaan päin?! Uujeah! Vielä kun Friedman innostuis vielä takas hevisteleen megeen, niin kaikki olis x-lent.

Itse pidän Mustainen lauluäänestä, mutta jokainen livetaltiointi on laulun puolesta ollut silkkaa dungaa. En maksaisi sellaisen kuulemisesta mitään. Studiossa ainakin saa hyvää jälkeä aikaan.
Mun mielestä miehen livelaulussa on paljon sitä hyvänlaatuista rosoisuutta asennetta. Toisin sanoen laulua ei ole jälkikäteen menty studiossa korjaileen ihan yhtä rankasti, mitä tapana nykyään on. Ja se on ihan jees.
Puukkoo kurkkuun!
Keppi
03.04.2003 23:26:44
Miehen laulusta täytyy sanoo, että oon varmaan ainoo ihminen maailmassa, joka pitää Mustainen vanhemmasta laulutyylistä enemmän.

Et ole ainut. Munkin mielestä noissa vanhemmissa jutuissa Mustainen ääni oli parhaimmillaan. Näissä uudemmissa ku se jo yritti laulaa ihan oikeesti, nii ei se jotenkin iskenyt silleen. Sen äänessä oli sellaista jännää "ivaa" ja "viekkautta" mikä mielestäni istui tohon musaan.
Tää on tietysti tuttua marinaa, mutt mua ei oikeen enää nää uudemmat jutut muutenkaan jaksaneet kiinnostaa. Dave rupes ihan tosissaan väätämään hittejä ja musasta meni se alkuperäinen "jännite". Peace Sells...But Who's Buying on mun mielestäni yks loistavimmista heavy-levyistä ikinä.
Juuup!
Scarified
04.04.2003 19:54:59

No en mä usko että se omaa bändiä alkais jättämään. Mutta eikö ne muuten vain lopettaneet, kun Mustainen hajotti kätensä tai jotain.????????? Kertokaa joku jolla on varmaa tietoa.

Siis faktahan on se, että Mustaine käytti tekosyynä tuon koko jutun paskaksi menneestä kädestä... Todellinen syy bändin hajoamiselle oli se, että musiikki meni pöntöstä alas kun Friedman ja Menza lähti kävelemään.

Mitä muuten tulee Mustainen sooloihin, niin hyvä jätkä, mutta kieltämättä yleensä kaikki samanlaista simppeliä runkkaamista. Jos kuuntelee Killing Is My Businessia, niin huomaa mitä tarkoitan (soolot on kyllä taattua tavaraa). Vaikka eihän Polandkaan mikään jeesus ollut ja Young vielä vähemmän.
Keppi
04.04.2003 21:51:57
Ei ole jeesuksia ei=) Jeff Young muuten piti jossain alan lehdessä licki-palstaa...oisko ollu Guitar Player?
Itse pidän Mustainea enempi biisin tekijänä, ku minään super kitaristina. Tokihan se soittaakkin osaa.
Mun mielestä Megadeth meni loppuajasta vähän samalla tavalla huonompaan suuntaan, ku Metallica.
Juuup!
Uli Con Carne
05.04.2003 00:43:35

Joo, olishan ne voineet lopettaa viimeistään Youthanasiaan. Rust In Peace on semmosta kamaa että huhhuh. Hyvää shittiä.
"I suppose you could tie a piano to your crotch, but would it be the same thing?" -Kim Thayil
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 512 13 14 15 16
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)