thegodofall 29.03.2005 09:44:22 | |
---|
Viime vuonna kuuleman mukaan ylistettiin että Stam1na oli kovin ei-signattu suomenkielinen yhtye. Kuinka moni sitten on sitä mieltä että Dauntless on se kovin muulla kielellä laulavista? Itseä ainakin potkii perseelle kuin tuhat kiimaista sonnia, ja se on paljon se. Kannattaa tsekata jos et ole jo tsekannut. http://www.tentonhammer.net/dauntless/ myös Mikseristä löytyy |
Deathrace King 29.03.2005 10:12:47 | |
---|
Kyllähän Dauntless kunnon deathrashiä on ja kovimpien suomalaisten demobändien joukkoon kyllä kuuluu. Vielä kun saisivat hiukan parempia killeririffejä ja "hitti"biisejä tehtyä, niin sehän olisi sitten siinä. Let's Thrash!!! |
MV 29.03.2005 10:27:17 | |
---|
Samaa mieltä kuin deathrace king...Ihan kovaa potkii persettä mutta vähän saisi vielä hio vielä niitä kappaleita laadultaan paremmaksi...Mikserissä tutustuin pariin biisiin. Täytyy tsekkailla tarkemmin kun pääsen kotio. Tsekatkaa muuten mikseristä myös Burden A.D. mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
Dr.El 29.03.2005 10:46:05 | |
---|
Kyllähän Dauntless kunnon deathrashiä on ja kovimpien suomalaisten demobändien joukkoon kyllä kuuluu. Vielä kun saisivat hiukan parempia killeririffejä ja "hitti"biisejä tehtyä, niin sehän olisi sitten siinä. Eiköhän nuo riffit ihan tarpeeksi killereitä ole jo. R.I.P Dimebag Darrell 1966-2004 |
Herra Rapu 29.03.2005 11:44:29 | |
---|
Kova bändi! |
mongoloidi 29.03.2005 13:40:41 | |
---|
Muutaman biisin kuultuani voin sanoa tykkääväni. Mut tosiaan "se jokin" puuttuu vielä... www.mikseri.net/szc |
Deathrace King 29.03.2005 13:53:06 | |
---|
Eiköhän nuo riffit ihan tarpeeksi killereitä ole jo. Eivät ole aivan. Jos verrataaan vaikka Suomen parhaaseen deathrash pumppuun Deathchainiin niin ero on aika selkeä. Let's Thrash!!! |
Ben_D 29.03.2005 15:27:36 | |
---|
Muuten tajuttoman kovaa kamaa, mutta henk.koht. ei toi deaththrash hirveesti potki. Pieninä annoksina toimii, mutta ei jaksa pitkään kuunnella. |
Incarnation 29.03.2005 15:43:43 | |
---|
Ehdottomasti Suomen demobändien aatelia! Rest in peace Dime |
Dr.El 29.03.2005 16:17:47 | |
---|
Eivät ole aivan. Jos verrataaan vaikka Suomen parhaaseen deathrash pumppuun Deathchainiin niin ero on aika selkeä. miksi pitää verrata aina? ajatellaan ennemmin omana kokonaisuutena. (?) R.I.P Dimebag Darrell 1966-2004 |
Ben_D 29.03.2005 16:23:49 | |
---|
miksi pitää verrata aina? ajatellaan ennemmin omana kokonaisuutena. (?) Niin. Se on vaan oikeestaan ainoa mieleentuleva vertailukohde Suomessa. |
AER 29.03.2005 16:33:16 | |
---|
Muuten tajuttoman kovaa kamaa, mutta henk.koht. ei toi deaththrash hirveesti potki. Pieninä annoksina toimii, mutta ei jaksa pitkään kuunnella. Sama homma mullakin. |
Kyllä.. tutustunut ko. bändiin ja kyllä potkii! :) |
SSilver 29.03.2005 17:16:39 | |
---|
Samaan sarjaan kuuluu myös Force Majeure. Siis kovimpiin demobändeihin. |
Deathrace King 29.03.2005 18:12:58 | |
---|
miksi pitää verrata aina? ajatellaan ennemmin omana kokonaisuutena. (?) No voi jumalauta! Pitääkö kaikki vääntää rautalangasta? Nyt oli puhe riffeistä, eikä kokonaisuuksista. Väitin että riffit voisivat olla parempia ja sinä olit vastaan. Annoin esimerkin samantyylisestä bändistä, jonka riffit ovat mielestäni parempia. Joten Dauntless ei ole minusta riffien(eikä myöskään biisien) suhteen aivan Deathchainin, Slayerin tai The Hauntedin tasolla. Summa summaarum: Todella kova demobändi, mutta parannettavaakin löytyy. Ja uskon kyllä että Dauntlesille levytyssopimus tulee vuoden, viimeistään kahden sisällä ja debyytistä tulee kelpo rieska. Let's Thrash!!! |
Aegis 29.03.2005 19:40:33 | |
---|
En ole rehellisesti sanottuna koskaan tajunnut mistä se rässi on sinne genreen keksitty. Minulle bändi on aina tuntunut puhtaalta death metallilta. Noh, ihan miten vaan. Uusin demo on kuulostanut parhaalta tähän mennessä ja yllättävän kovaa menoa on tuollaiseksi diilittömäksi bändiksi. Mielestäni herrat itse taisivat Imperiumissa (?) hehkuttaa että sopimus olisi jopa jostain tullut... En spekuloi enempää ilman faktoja. Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium. |
Lönnrot 29.03.2005 21:11:04 | |
---|
Ari Perkele on varsin hauska ukko. Hello Kettle, my name is Pot. |
-ari perkele- 30.03.2005 09:17:05 (muokattu 30.03.2005 09:18:18) | |
---|
En ole rehellisesti sanottuna koskaan tajunnut mistä se rässi on sinne genreen keksitty. Minulle bändi on aina tuntunut puhtaalta death metallilta. Noh, ihan miten vaan. Uusin demo on kuulostanut parhaalta tähän mennessä ja yllättävän kovaa menoa on tuollaiseksi diilittömäksi bändiksi. Mielestäni herrat itse taisivat Imperiumissa (?) hehkuttaa että sopimus olisi jopa jostain tullut... En spekuloi enempää ilman faktoja. Ei olla hehkutettu. Lähinnä basistimme taisi mainita että tarjouksia on tullut mutta mitään ei olla allekirjoitettu. Thrash tulee ainakin meillä thrash riffeistä joita melkein jokaisesta biisistämme löytyy. Siksi emme halua pitää itseämme tyylipuhtaana death metal orkesterina vaikka välillä kaahataankin tuhatta ja sataa kera blast beatin. Vai minä hauska ukko:P Loppu on lähellä.
http://www.dauntlessdeath.com |
Ben_D 30.03.2005 10:13:59 | |
---|
Ei olla hehkutettu. Lähinnä basistimme taisi mainita että tarjouksia on tullut mutta mitään ei olla allekirjoitettu. Thrash tulee ainakin meillä thrash riffeistä joita melkein jokaisesta biisistämme löytyy. Siksi emme halua pitää itseämme tyylipuhtaana death metal orkesterina vaikka välillä kaahataankin tuhatta ja sataa kera blast beatin. Vai minä hauska ukko:P Joo piti sanomani, että paistaahan niistä biiseistä thrash riffit läpi kun naantalin aurinko. Death osastoo edustaa mun mielestä paitsi laulu niin myös nämä mainitut blast beat osuudet sekä tietysti osittain myös riffit, rytmitykset jne. |
Deathrace King 30.03.2005 12:59:19 | |
---|
Noilla vanhemmilla tuotoksilla sitä rässiä löytyy mielestäni enemmän(joitakin biisejä olen kuullut), mutta uusin kallistuu sitten enemmän death metalliin. Kyllä sitä rässiä sielläkin löytyy, mutta vain pieni ripaus. Soundit ovat uudella demolla kyllä huippuluokkaa, siitä pointsit äijille! Let's Thrash!!! |