Aihe: Kitarapleksiä
1
slopez
21.03.2005 22:25:35

Mistähän mahtaisi saada HH stratocasteriin pleksin?
Voiko jossain esim teettää tai jotai?
This road is unclear but it feels like I'm almost home Finest Our - Will Haven
McNulty
21.03.2005 23:14:08
voihan niitä teettää... mutta sitä ennen tsekkaappa esim:
http://www.millbrook.fi/

Teettäminen varmaankin onnistuu esim. Amfisoundilla, Ruokankaalla, Finlandia Instrumentsilla, ja melkein kellä vaan joka käsipelillä skittoja vääntää.
pekkaautio
28.03.2005 19:22:41
Mistähän mahtaisi saada HH stratocasteriin pleksin?
Voiko jossain esim teettää tai jotai?

Käy oheisella kotisivulalla: http://www.spelektroniikka.fi/
sieltä löytynee apua.
P-Nut
28.03.2005 21:04:10

Itse ajattelin juuri teettää Amfisoundilla pleksin kun ei nuo SP-elektroniikan pleksien ruuvienpaikat sopineet enkä itse viitti alkaa poraileen uusia reikiä stratooni. Musta peruspleksi niin ei teettäminen montaa kymppiä voi maksaa.
:€
Hannu H.
28.03.2005 22:51:33

Itse ajattelin juuri teettää Amfisoundilla pleksin kun ei nuo SP-elektroniikan pleksien ruuvienpaikat sopineet enkä itse viitti alkaa poraileen uusia reikiä stratooni. Musta peruspleksi niin ei teettäminen montaa kymppiä voi maksaa.

Kyllä se voi äkkiä kalliiksikin tulla. 45€ tuntiveloitus korjauksissa. Mitälie pleksin teetättämisessä...
"Well, you get the dumb instrument and you learn how to tune it and just learn to go from one thing to another." -Jimmy Page-
slopez
28.03.2005 23:11:35

Mä tossa kyselin pleksin teettämisestä niin siinä 100e:n yläpuolella liikutaan.
McNulty
28.03.2005 23:15:32
Myös raaka-aine maksaa... eli joku helmiäspleksi on kallis, mutta kyllä luulisi tavallisen mustan saavan kohtuu huokeaan hintaan. Suosittelen edelleen että soittaa Millbrookiin ja kysäsee. Tilaavat sitten vaikka Warmothilta tai WD:ltä sopivan pleksin. Luulis jollain 50e sellaisen jo irtoavan :)
"I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott
rosberg
29.03.2005 13:28:03
kyllä stadin fasulla oli hh-pleksi vielä tässä taannoin.

allparts ja warmothi kandee kans tsekata.
keep on truckin!
weelie
29.03.2005 14:09:26 (muokattu 29.03.2005 14:12:39)

Mun Meksikon Deluxe SuperStrat-malliin kiinalainen (w-b-w)pleksi Millbrookista sopi mainiosti! Alkuperäinen pleksi on siis samalla kolotuksella kuin USA-mallit (eli ns. '62 rei'itys), ja sitä mukaili tuo kiinalainenkin. 17€ tiskiin ja (s-s-s) stratoni sai kiiltävän valkoisen esiliinan. :)
Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa.
k1mm0
29.03.2005 14:30:11
Jossain vaiheessa olen ajatellut teettää custom-pleksin tuohon Exploreriini. Voipi tulla kalliiksi, kun siihen pitäisi jonkinsortin kuvio upottaa (tai maalata, upotus olisi kyllä tyylikkäämpi). Noh, elämä on...
Se on kyllä ihan epistä, kun kaveri on ollut paljon enemmän humalassa kuin itse, mutta silti itselle tulee hirveä krapula ja sille kaverille ei ollenkaan.

Tabiteollisuus takoo tasokkaita tabulatuureja
k1mm0
29.03.2005 15:53:44
Vielä hienomman saa, jos kuvion ensin kaivertaa sinne pleksin alapinnalle, täyttää urat maalilla, hioo roiskeet pois ja sitten se taustaväri. Oikealta puolen katsottuna kuvio nousee nyt kolmiulotteisena sinne pleksin läpinäkyvään sisustaan.

Ui saakeli, olisi muuten pikkuisen nätti. Kiitoksia tästä. Pitää katsella tuota kesän jälkeen, jos vaikka olisi rahaa. Itselläni on kuitenkin peukalo sen verran keskellä kämmentä, että itse en lähde kaiverruksia ja maalauksia tekemään. Hintaa tuolle tulee varmaan siis vähän turhankin paljon. Pitää vaan teettää tutuilla niin paljon kuin mahdollista.

Jotain kuihtunutta ruusua tummanpunaisella värillä, mustalla pohjalla olen vähän ajatellut. Mahtanee olla vain vaikea toteuttaa tuo kaiverrus...
Se on kyllä ihan epistä, kun kaveri on ollut paljon enemmän humalassa kuin itse, mutta silti itselle tulee hirveä krapula ja sille kaverille ei ollenkaan.

Tabiteollisuus takoo tasokkaita tabulatuureja
slopez
29.03.2005 15:59:26

kyllä stadin fasulla oli hh-pleksi vielä tässä taannoin.

allparts ja warmothi kandee kans tsekata.

Saa nähä onko se pleksi huomenna meikälääsellä täällä 400km päässä. Tilasin nimittäin valkosen helmiäis pleksin juuri sieltä viime viikolla.
Hohhoijaa
29.03.2005 18:26:14 (muokattu 29.03.2005 18:26:38)
Eipä mittää
jo0
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)