Aihe: Vanhempiesi suhtautuminen raskaaseen musiikkiin
1 2 3 4 58 9 10 11 12 13
kyuss
24.03.2005 07:18:44
Minä saan kuunnella kotona aivan mitä haluan. Kyllä, asun vanhempieni luona. Isä vähän naureskeli ku menin thrashibändiin soittamaan, mutta ei koskaan mitään kohtauksia oo tullu :)
LNA
24.03.2005 10:46:49

Siis täältähän löytyy tosi paljon suvaitsevaisia raskasmetallivanhempia. Hienoa! Miun äiti tykkää melodisemmasta kamasta - ihan mättö ei sille(kään) uppoa. Faija on "niitä vanhoja ZZ Top -henkisiä miehiä" joilla alkaa "jalka polkemaan kun juna kulkee".
You have 13 hours in which to solve this Labyrinth..
Hohhoijaa
24.03.2005 14:46:12 (muokattu 24.03.2005 14:46:57)
Isäpappa kuuntelee Teräsbetonia
Powered by >-)))>
mika_89
25.03.2005 10:35:01
joo äiti kuuntelee manowaria ja isä melkeen mitä vaan. ei kumpikaan tykkää mun lempibändistä iron maidenista mutta metallicasta isä ihan tykkää jne. mutta enemmän se on semmonen hurriganes/eppunormaali/pelle miljoona / peer gunt mies. eli rokkia sun muuta kuuntelee. äiti sitte taas ei kuuntelee mitään muuta raskaampaa ku manowaria. muuten sitte iskelmää ja eihän siinäkään vikaa oo
nicko rulaa!
Adawolf
25.03.2005 14:32:29
Ainut äidiltäni saatu kommentti oli, kun kuuntelin Black label societyä, että "Ompas tuolla miehellä möreä ääni"
SDMF
25.03.2005 16:11:14
Faijahan mut sihe kasvatti :)
R.I.P Dimebag darrell
Serwa
25.03.2005 18:47:23
äiti sitte taas ei kuuntelee mitään muuta raskaampaa ku manowaria.

Suonissasi virtaa soturin verta.
Perrrrrkele
Timesby
26.03.2005 00:19:51

Nykyään ihan hyvin suhtautuvat, koska ovat sisäistäneet sen, että kuuntelen musiikkia musiikkina. En hae bändeiltä ohjeita elämääni.
Satunnaisia kertoja isä on tokaissut, että mitäs tuo mökä on. Olen vain vastannut, että musiikkia. Äitee on välillä ihmetellyt, että miten tuommoisessa melussa voi keskittyä, kun olen tehnyt läksyjä ja kuunnellut raskaampaa musiikkia samaan aikaan.

Isällä oli joskus nuorna poikana ainakin Santanaa, Rolling Stonesia ja Bod Dylania. Nykyään niistä levyistä on jäljellä vain yksi Dylan.
Äitee kuuntelee vanhaa jatsia. Pitää eniten siitä New Orleans meininkistä.
Eli he eivät ole kovinkaan innostuineita raskaasta musiikista.
"Vain pikkukaloilla on charmantti ote elämään."
elbowski
26.03.2005 00:48:26 (muokattu 26.03.2005 00:49:36)
Isäpappa kuuntelee Teräsbetonia

Isäpappas on kova jätkä!

E. Niin ja minun isäin kuuntelee Sabbathia, Zeppeliiniä, Rainbowta eli kaikkea tuommoista 60- ja 70-luvuilta. Äiti taas sillointällöin innostuu joistakin kuuntelemistani, kuten viimeksi esim. Panterasta.
Se en ollut minä, se oli Pastilli???
IMIK #25
Ärlä #017
thegodofall
26.03.2005 11:31:55
Isä on oppinut tykkäämään Sentencedistä ajan myötä ja hoilaaleekin aina autossa sitä Killing Me, Killing You veisua!!

Eikä ne muuten ole sitä musaa vastaa, eivät vaan siitä örinästä piittaa. Ovat kuitenkin sen verran suvaitsevaisia ihmisiä, että kestävät asian. Ja kyllähän mulla on itsellä sen verran järkeä, että en laita mitään bläkkiä huutamaan jos vanhemmilla on vieraita.

En tosin enää asu kotona, mutta kuitenki...
Rumpali Rölli
28.03.2005 02:23:05
Juu u... vanhemmat eivät suhtaudu kovin hyvin valittavat ja "neuvovat" ... mutta eivät sen enempää selitä asiasta. Kuten hauku yms. kuhan vain sanovat että ihme musiikkia.. mutta totean tylysti ja karusti "Ei Voi Mitään Sellaista Se Elämä On"
Trust Your Ear, Listen Metal
Kassu
28.03.2005 11:56:27
Eivät ne mitään välitä. Tosin en kuuntele panteraa raskaampaa.

Mutsi diggailee Fogertya jne, faija on iskelmämiehiä, soittanut yli 30 vuotta haitaria :)
micro
28.03.2005 13:33:00
isäpappa soittaa raskasta musiikkia itsekin, joten silloin kun asuin kotona se meni enemmänkin niin, että minä valitin örinähevin kuuntelusta keskellä yötä. äitimamman kanssa en ole asunut varmaan kymmeneen vuoteen, joten en muista hänen suhtautumista mihinkään. pikkusiskon raggae-diggailu on aiheuttanut joskus jotain pientä nahistelua.
they think they're right but they're really wrong...baby the world ain't round it's square
Wasbesp
28.03.2005 14:24:04

Isä heittää vaan läppää örinöistä ja kaikesta muusta metalliin liittyvästä. Stereotypiat ovat hänelle tuttuja, elikkäs vittuilua kyllä riittää. Äiti taas kuuntelee itsekin joskus jopa Slayeria kanssani, ihme muija :P

Eli ihan hyvin suhtautuvat, eikä haittaa vaikka kesälomalla soi thrash neljään asti aamuyöstä.
Onks kaikki Alexit laihoja?
konika
08.04.2005 17:49:13
Äiti kuuntelee deep purplea yms.. Kerran se yllätti mut positiivisesti kun kuuntelin panteran cowboys from helliä ja se sano että tää on pirun hyvä.. Isälle kelpaa Iron maiden ym. Mutta kun meshuggahia kuuntelen niin molemmat sanoo että "laita pois tää paska, hirveän ahdistavaa"..
"Totta sano rotta ku potta vietiin"
Aresius
08.04.2005 21:42:39
Mulla eivät välitä p*skan vertaa vaikka soittaisin Scent Of Fleshia joskus 23-0.00 välisenä aikana suht kovalla volyymilla. Mun äiti kuuntelee kyllä Stratoja ja Nightwishia(vähän). Mut ei ne välitä et millasta musaa kuuntelen. Siinä vaiheessa viimeistään ku huoneesta alkaa kuulua saatanallisia rituaaleja........
"Vittuako se minulle kuuluu, mitä minä teen." -Tapio Wilska
guano
09.04.2005 11:32:05
Tuli mieleen kaverin faija. Tanssimiehiä, 50-vuotias bisnesmies, kuuntelee tangoa, Jari sillanpäätä sun muita hömppämiehiä ja tietysti niin kuin muutkin tuon kaltaiset eli Children Of Bodomin Lake bodomia. Muuten ei heviä kuuntele.
Hohhoijaa
09.04.2005 12:43:13
Isäpappas on kova jätkä!

Joo, mun faija on kyllä aito metallisoturi. Diggailee jopa raskaammasta kuin minä.
Kuningaspultti
09.04.2005 19:34:06
Äiti kutsuu sitä vain masentavaksi ja käskee laittaa hiljemmalle. Faija taas sanoo sitä melodiattomaksi hakkaamiseksi. Mutta eihän minun kuuntelemani musiikin ole tarkoitus heitä miellyttääkkään, itseäni vartenhan sitä kuuntelen.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)