Marzi 23.03.2005 13:57:54 | |
---|
Oon lähössä saapasmaahan ens viikolla ja kyselisin, et löytyykö tietoa maan hintatasosta. Lähinnä siitä, että onko Italiassa jotain made in Italia -vehkeitä, jotka olis siellä mahdollisesti halvempia. Danelectro? Olikos se Italiasta? Normivehkeitä saan suomesta aika kohtuuhintaan, mutta nuo erikoisemmat, mahdollisesti ei suomeen tulevat vehkeet kiinnostaaa. Onko noita edes.. :D Pidän ääntä, näyn kauas, olen. |
balzary 23.03.2005 14:00:14 | |
---|
Normivehkeitä ei kannata tosiaan roudata, ihan suomen hinnoissa on fenkut sun muut. bolognassa kävin 4 liikkeessä, ja ainoastaan yhdessä käytettyjen kaupassa oli jotain vähän erikoisempaa. muuten oli ihan normisettiä. mitenkäs se yks rakentaja, oliko joku hra Reed? jos sen keppejä löytyisi sieltä jostain, nehän oli aika kohtuuhintaisia suomessakin. |
tunkki 23.03.2005 14:10:44 | |
---|
Oon lähössä saapasmaahan ens viikolla ja kyselisin, et löytyykö tietoa maan hintatasosta. Lähinnä siitä, että onko Italiassa jotain made in Italia -vehkeitä, jotka olis siellä mahdollisesti halvempia. Danelectro? Olikos se Italiasta? Normivehkeitä saan suomesta aika kohtuuhintaan, mutta nuo erikoisemmat, mahdollisesti ei suomeen tulevat vehkeet kiinnostaaa. Onko noita edes.. :D Eikös Brunetti-vahvistimet ole Italiasta? Eipä taida silti kovin evukkaita olla... -Strapping young lad- |
balzary 23.03.2005 14:33:32 | |
---|
btw, jos käyt bolognassa, niin EHDOTTOMASTI käy tsekkaamassa beppe maniglian kitarointia keskusaukiolla (sunnuntaisin). www.beppemaniglia.com pa-vehkeet harrikassa kiinni ja tiluttaa taustanauhan päälle steinbergerillä sooloja. huima äijä. |
Penasol 23.03.2005 15:47:48 | |
---|
Kannattaa tarkistaa Ekot. Sillä merkillä on käsittääkseni myös hyviäkin kitaroita, yhtä akustista olen toistaiseksi kuitenkin vain päässyt kokeilemaan. "Puolustusvoimien huumekielto pätee vain rauhan aikana." |
Hevi on parhaimmillaankin paskinta. |