Aihe: Italian hintataso?
1
Marzi
23.03.2005 13:57:54

Oon lähössä saapasmaahan ens viikolla ja kyselisin, et löytyykö tietoa maan hintatasosta. Lähinnä siitä, että onko Italiassa jotain made in Italia -vehkeitä, jotka olis siellä mahdollisesti halvempia. Danelectro? Olikos se Italiasta?

Normivehkeitä saan suomesta aika kohtuuhintaan, mutta nuo erikoisemmat, mahdollisesti ei suomeen tulevat vehkeet kiinnostaaa. Onko noita edes.. :D
Pidän ääntä, näyn kauas, olen.
tunkki
23.03.2005 14:10:44

Oon lähössä saapasmaahan ens viikolla ja kyselisin, et löytyykö tietoa maan hintatasosta. Lähinnä siitä, että onko Italiassa jotain made in Italia -vehkeitä, jotka olis siellä mahdollisesti halvempia. Danelectro? Olikos se Italiasta?

Normivehkeitä saan suomesta aika kohtuuhintaan, mutta nuo erikoisemmat, mahdollisesti ei suomeen tulevat vehkeet kiinnostaaa. Onko noita edes.. :D

Eikös Brunetti-vahvistimet ole Italiasta? Eipä taida silti kovin evukkaita olla...
-Strapping young lad-
balzary
23.03.2005 14:33:32

btw, jos käyt bolognassa, niin EHDOTTOMASTI käy tsekkaamassa beppe maniglian kitarointia keskusaukiolla (sunnuntaisin).
www.beppemaniglia.com

pa-vehkeet harrikassa kiinni ja tiluttaa taustanauhan päälle steinbergerillä sooloja. huima äijä.
Penasol
23.03.2005 15:47:48

Kannattaa tarkistaa Ekot. Sillä merkillä on käsittääkseni myös hyviäkin kitaroita, yhtä akustista olen toistaiseksi kuitenkin vain päässyt kokeilemaan.
"Puolustusvoimien huumekielto pätee vain rauhan aikana."
DeWilde
23.03.2005 15:53:20
Hevi on parhaimmillaankin paskinta.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)