Aihe: Euthanasia
1
sellisti
20.03.2005 23:46:54
Löytyykö ketään, joka olisi tutustunut tähän Martikaisen Jarkon varhaiseen kainuulaisbändiin..? Siis ennen YUP-aikoja. Olisi kiinnostavaa tietää, millaista jytää ovat tehneet.
Music: A complex organization of sounds that is set down by the composer, incorrectly interpreted by the conductor, who is ignored by the musicians, the result of which is ignored by the audience.
jigsore
21.03.2005 00:40:08

Olen kuullut Ämpäri päässä pyöränkumia pumppaan -levyä sekä Treeninauhaa -nimellä kulkevaa äänitettä. Jonkinmoista hc-punkkia se on varmaankin. Eipä ole jaksanut suuremmin kiinnostaa. Biisiennimmiä: Kenraali Gaylord, Peniksen nappaaja peruna, Jeesuksen vararikko, Pimeyden valtias, Naapurini on kyylä...

Tietoisku: Bändissä bassotteli Ewo Rytkönen ja mielisairaanhoitaja Markku Kari antoi tahtia. Toiminta-aika oli 1986-1988, Kajaanissa. Julkaisivat splitin japanilaisen Macrofargen kanssa.

Tuolla näyttäis olevan myytävänä Ölöriefot putkosessa EP:
http://www.aikakoneantikva.com/kotising.html
"The cherry pie is a miracle!" IHKK #8
sellisti
21.03.2005 12:49:06
Sieltähän tuli tietoa, kiitän. Ööh, 20 egeä pyytävät tuosta ep:stä... lieköhän hintansa arvoinen hankinta? Vai onko tuolla lähinnä keräily/kuriositeettiarvoa? No, harkitaan.
Music: A complex organization of sounds that is set down by the composer, incorrectly interpreted by the conductor, who is ignored by the musicians, the result of which is ignored by the audience.
meitu
22.03.2005 16:17:03

Aika mitäänsanomatonta musiikkia ainakin minun korviini, en tosin ole muutenkaan tuollaisen hc:n ystävä. Silkasta uteliaisuudesta halusin vaan kuulla koska olen Martikaisen idoli. Eikun toisin päin.
Ne jotka soittaa, ne tietää.
sellisti
22.03.2005 22:57:05
olen Martikaisen idoli. Eikun toisin päin.

Hoho... meinasin jo kysyä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)