Aihe: Silver
1
motleyratt
16.03.2005 21:49:38 (muokattu 16.03.2005 22:09:00)
www.thesilverband.com

aika hyvältä mun korvaan soi, varsinki Angels Calling video.
Hell bent for leatherman
Angus
16.03.2005 22:11:14 (muokattu 16.03.2005 22:11:31)

Äh, luulin että olisi Bonin tyttöystävästä, Silveristä, ollut puhetta :)
"AC/DC:tä koskevissa hätätapauksissa ottakaa välittömästi yhteys nimimerkkiin Angus"! 8-) - JaniTheRock
Lue Motörhead-keikkatunnelmat
BV2
17.03.2005 10:50:18
äh, luulin että olisi ollut puhetta suomalaisten pikkupoikien Silveristä, joka teki joskus -80 täysin heikkopäisen räminäklassikkoversion Do You Wanna Dancestä. Pari sinkkua tuli Johanna-merkiltä - eikä vieläkään kukaan tiedä, keitä bändissä soitti... Jos joku täällä tietää, topikin voisikin kätevästi vaihtaa alkuperäiselle suomi-silverille, ok! ;)
-Mickill-
17.03.2005 12:02:47
Tuli tuo Silverin lätty ostettua muutama kuukausi sitten ja ihan ok. kamaa mutta ei mitään maailmaa mullistavaa. Tuo Angels Calling on selkeästi paras veto levyllä.
If You Want To Live Life On Your Own Terms, You Gotta Be Willing To Crash And Burn.
aikavaikea
17.03.2005 12:04:21
äh, luulin että olisi ollut puhetta suomalaisten pikkupoikien Silveristä, joka teki joskus -80 täysin heikkopäisen räminäklassikkoversion Do You Wanna Dancestä.

No niin minäkin luulin. Taisi olla "tuottajana" ja takapiruna itse Holle Holopainen, jos en väärin muista. Hulvaton esitys. Ja anteeksi kovin off-topicista.
OINK, OINK, WOOF, WOOF, BAAAAA.
stickyfinger
17.03.2005 13:56:10
Äh, luulin että olisi Bonin tyttöystävästä, Silveristä, ollut puhetta :)

Joka paikkaanko sitä AC/DC:tä pitää oikeasti tunkea???

Mutta topiciin vastatakseni. Kyllä, olen kuullut ko. yhtyettä, ja samaa huttua mitä tunkee tätä nykyä joka kolosta. Tasapaksuja tylsiä biisejä, ja saundi joka ei erotu mitenkään muista tämän päivän saman genren orkestereista. Alkaa oikeasti olla niin, että tuo "uuden aallon meikkirock" on tullut tiensä päähän, kun millään näillä uusista bändeistä ei ole oikeasti vakuuttavaa materiaalia.
"I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin
Jackie
17.03.2005 15:45:01
Silkkaa kuraa, jos nyt näin suoraan sanotaan.
Käsi ylös kuka tykkää rockmusiikista!
Jerry-Only
17.03.2005 16:52:38
On tosissaan toimivaa kamaa, mutta kannattaa käydä tsekkää heput livenä, toimii nimittäin aika hyvin. Ja annetaan myös ropsit, ku pääsee taas yks maineensa ansainnut kristillinen bändi maailmalle. Jos ei kuuntele räkästä rokkia, ni voi myös olla kommentoimatta, en itsekkään mitään jazzia ala arvioimaan, koska ei ole mun alaa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)