Mechanizm 15.03.2005 11:46:36 | |
---|
Ihan ok, tasapaksuus kyllä vaivaa paikoin pahastikin. Ja Wylden maneerit alkaa jo pikkuhiljaa kyllästyttämään. Itse tykkäsin Hangoverista ihan hemmetisti, aivan kuten Book of Shadowista aikanaan. Zakk on kyllä hyvä laulaja, muuten tuo uusi levy olisi kyllä aika mitätön. Kitaristit! Saksalaiset laatu stringit osoitteesta www.string-emil.de |
phiit 16.03.2005 09:59:41 | |
---|
Hmm.. tasapaksu ehkä, mutta omasta mielestäni kokonaisuus toimii nyt hyvin ja biisit hieman monipuolisempia.. Noh jokatapauksessa hyvä lätty kyseessä ;) Would You?
www.below-me.com |
Täytyy sanoa että kyllä itekkin vähän petyin tohon levyyn, odotin että olis jotenkin erinlainen. Alkaa vähitellen toistaa vähän liikaa itseään, ehkä nyt olis paikallaan vähän pidempi tauko ennen seuraavaa levyä ;) |
Explorer 16.03.2005 16:16:51 | |
---|
Wylden maneerit alkaa jo pikkuhiljaa kyllästyttämään. Komppaan kyllä tätä. Äijä on kangistunut pahasti kaavoihinsa nyt 2000-luvulla, mikä on huono koska aiemmin sillä oli paljon enemmän sanottavaa, BLS:n 2 ekan lisäksi esimerkkeinä hienot Pride & Glory ja Book Of Shadows. This fractal illusion burning away all structure toward the obscene. |
la m quina 16.03.2005 17:13:42 | |
---|
Komppaan kyllä tätä. Äijä on kangistunut pahasti kaavoihinsa nyt 2000-luvulla, mikä on huono koska aiemmin sillä oli paljon enemmän sanottavaa, BLS:n 2 ekan lisäksi esimerkkeinä hienot Pride & Glory ja Book Of Shadows. Jes! Me ollaan ihan samaa mieltä! Ylävitosen paikka! |
zakklabel 17.03.2005 10:54:38 | |
---|
Zakk tekee sitä mikä myy...... Pakko, että pysyy kaljakori täynnä. Mafia debutoi sijalla 15 jenkeissä!!!!! Zakin paras listanoteeraus. |
J_Mikkonen 18.03.2005 10:16:57 | |
---|
Komppaan kyllä tätä. Äijä on kangistunut pahasti kaavoihinsa nyt 2000-luvulla, mikä on huono koska aiemmin sillä oli paljon enemmän sanottavaa, BLS:n 2 ekan lisäksi esimerkkeinä hienot Pride & Glory ja Book Of Shadows. Jep. Pitäisi järjestää mielenosoitus että saataisiin P&G takaisin. Khyyllä.. Käynks mä täällä usein? |
zakklabel 21.03.2005 17:21:07 | |
---|
Jep. Pitäisi järjestää mielenosoitus että saataisiin P&G takaisin. Khyyllä.. Eipä taida paljon tyyli muuttua. Tekihän Zakk viisut P&G: n levyllekin itse ja yksinään.... Onhan Blac labelissä tällä hetkellä 2/3 Pride&Glory miehistöä ( basisti Lomenzo). Pride& glory ja ennenkaikkea book of shadows soololevy ovat huippulevyjä. Eikä ainoastaan wylden parhaita vaan muutenkin...... |
Kassu 21.03.2005 18:50:16 | |
---|
Onhan Blac labelissä tällä hetkellä 2/3 Pride&Glory miehistöä ( basisti Lomenzo) Black Labelissa on 4 jätkää, joten yhtälösi on epätosi (Paitsi jos laskit jäsenten massan mukaan). Joo, mutta tajusin kyllä mitä tarkoitit. |
J_Mikkonen 22.03.2005 09:54:39 | |
---|
Eipä taida paljon tyyli muuttua. Tekihän Zakk viisut P&G: n levyllekin itse ja yksinään.... Onhan Blac labelissä tällä hetkellä 2/3 Pride&Glory miehistöä ( basisti Lomenzo). Pride& glory ja ennenkaikkea book of shadows soololevy ovat huippulevyjä. Eikä ainoastaan wylden parhaita vaan muutenkin...... Teki teki mutta tekis enemmän P&G:n ja BoSin tyylisiä biisejä. P&G:ltä löytyy ehkä 90-luvun parhaat soolot. Käynks mä täällä usein? |
SDMF 22.03.2005 11:29:24 | |
---|
Complaint Department CLOSED , Theres the door motherfucker --> R.I.P Dimebag darrell |