Aihe: Letti läks!
1 2 3
sax machine
08.03.2005 21:07:08
Olin tuossa jo puolisen vuotta kasvatellut pitkää tukka, kunnes äitini ilmoitti varranneensa minulle parturin. No, ajattelin että pyydän vain vähän tasoittamaan mutta hetken mielijohteesta päätinkin vetää letin lyhyeksi. Eikä yhtään kaduttanu! Nyt on paljon kevyempi olo ja muutenkin lyhyt tukka käy paremmin minulle.
"Hot can be cool and cool can be hot and each can be both but hot or cool, man, jazz is jazz." -Louis Armstrong-
Heviasmo
08.03.2005 21:19:06
Voih, otan osaa.

( En tajua. Jostain syystä tuosta kirjoituksesta tuli mieleen jokin ihmeen selviytymistarina pitkien hiusten korruptoivasta vaikutuksesta. )

Mie en kyllä lähtisi omia hiuksia leikkaamaan pois. Siinähän paranisi ryhtikin, herranjumala!
"Fuck it, kids love it!" -Jack Owen
Bassolow
11.03.2005 15:20:52
...mutta hetken mielijohteesta päätinkin vetää letin lyhyeksi.

Hetkellinen mielenhäiriö?
lucbass
12.03.2005 13:37:36

no mä kasvatin puoltoista vuotta ja se letti kerkes olla yli olkapäiden. ja mä menin sen kans leikkaa. aluks kaduin sitä tosi paljon mut ajan myötä siihe tottu ja tytöt alko pitää musta enemmän et siinä oli se hyvä puoli kans. nyt mulla on ollu lyhyt letti siitä lähtien. mut se on ollu sen verran pitkä et korvat peittyy kunnolla. nyt aion kasvattaa maidenin keikkaa varten hieman pidemmän letin. ja sit varmaan taas leikkaan sen.
god hates us all
...And Justice For All
12.03.2005 14:05:06
Otan osaa vilpittömästi.
© ...And Justice For All. Kaikki naiset pidätetään, muut saa mennä.
pehko
12.03.2005 14:36:33
hitto...ikinä en leikkaa lettiäni...ennen oli aina kalju, mutta se oli ihan hanurista.Sitä paitti, kaikki sano, että näytän hullulta natsilta...voipi ehkä tulla jossain vaiheessa varmaan voi tulla ongelmia, jos on locksit maahan asti, ja vielä vähän pidemmälle...no, se on sitten sen ajan ongelma.mutta leikkaa en.
Anders Fridéniä lainaten, "Jos et tykkää, älä kuuntele"
Hohhoijaa
12.03.2005 15:16:36
Onnea!
Parempi olla yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä.
Valdemar
12.03.2005 17:46:12
no mä kasvatin puoltoista vuotta ja se letti kerkes olla yli olkapäiden. ja mä menin sen kans leikkaa. aluks kaduin sitä tosi paljon mut ajan myötä siihe tottu ja tytöt alko pitää musta enemmän et siinä oli se hyvä puoli kans. nyt mulla on ollu lyhyt letti siitä lähtien. mut se on ollu sen verran pitkä et korvat peittyy kunnolla. nyt aion kasvattaa maidenin keikkaa varten hieman pidemmän letin. ja sit varmaan taas leikkaan sen.

Täytyy todeta että sää oot kyllä helevetin viisas jätkä!
One fuckin well dressed man !
Keppis
12.03.2005 18:04:17
Varaudu itkukohtaukseen ja epätoivon tunteeseen, kun kohtaus menee ohi.
Huonomuistisilla on vähemmän stressiä.
RekoS
12.03.2005 22:39:34
Pistäkää edestä Letille ja lyökää sillä rumpua! ei aiva hassumpi soundi rummuille...
lucbass
14.03.2005 17:29:05

Täytyy todeta että sää oot kyllä helevetin viisas jätkä!

ai oonko? kiitosta vain:D
god hates us all
Deathrace King
14.03.2005 22:30:28

Olin tuossa jo puolisen vuotta kasvatellut pitkää tukka, kunnes äitini ilmoitti varranneensa minulle parturin. No, ajattelin että pyydän vain vähän tasoittamaan mutta hetken mielijohteesta päätinkin vetää letin lyhyeksi. Eikä yhtään kaduttanu! Nyt on paljon kevyempi olo ja muutenkin lyhyt tukka käy paremmin minulle.

Puoli vuotta pitkää tukkaa! Ei vittu, sain päivän parhaat naurut :D
Haetaan (soolo)kitaristia thrash metal bändiin (Lpr).
1by4by9
15.03.2005 10:41:50

:D Tässä on joku jippo.
Onko kohtalon ivaa vai miksi sukunimeni on sama kuin eräs uskomattoman hyvä olutmerkki?
Dropped C
15.03.2005 10:57:21
Itse kyllä vihaan ns. miestukkaa. Kalju sen olla pitää tai pitkä letti, jos halua kasvattaa.
Moratoria
15.03.2005 10:58:52 (muokattu 15.03.2005 11:00:51)
no mä kasvatin puoltoista vuotta ja se letti kerkes olla yli olkapäiden.

Mun letti kasvaa vissii iha saatanan hitaasti ku mulla rupee olemaan yli olkapäiden vasta nyt ku oon kasvattanu tätä... öö vissiin jotain kaks ja puoli vuotta suurinpiirtein. Välillä kyllä tullut hiukan parturissa tasoiteltua mutta sehän on vaan hyväksi. Tätä menoa parta kirii tukan kiinni. Tai sitten ei... tuntuu että senkin kasvu on tyrehtynyt.

Jep, omakuivastanihan tuon pituuden tällä hetkellä huomaa, ja parrankin. Vaikka kuva onkin hiukan tumma paikoitellen.
Penasol
24.03.2005 09:25:50

Minulla ei ole lettiä ollenkaan, paitsi silloin tällöin, hameväki kun joskus innostuu hiukseni letittämään. Mutta eihän niitä hiuksia jumankauta pois pidä leikata!
"Puolustusvoimien huumekielto pätee vain rauhan aikana."
Sanchez
24.03.2005 14:23:27
Olin tuossa jo puolisen vuotta kasvatellut pitkää tukka

Lasketaanko puoli vuotta jo nykyään kasvatukseksi? Eihän tuossa ajassa hiukset kerkeä kasvaa kuin korvien kohdalle.
"There is no sin except stupidity" --Oscar Wilde
Alttoviulisti
24.03.2005 15:24:31

en koskaan leikkaa hiuksiani.
Uruk
24.03.2005 18:52:38
En leikkaa nyt ainakaa vähään aikaan, jossei latvojen siistimistä lasketa.

Kesällä ajattelin irokeesin heittää. :D
"Liisa hakee sakset..."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)