Aihe: Kesärallatus biisi
1
noir
22.03.2003 17:56:49
Oikein hyvä tulos, tuli ihan Mörrimöykky-sadut/laulut/kirjat/kuvat mieleen. Tähän hätään ei kuitenkaan mitään säveltä saa päähänsä.
Don't hate me because I'm pretty.
Himpi
22.03.2003 20:15:25
Oikein soma, joo!
Nimismies
24.03.2003 16:27:07 (muokattu 24.03.2003 16:27:30)
Tämä oli kaunis. Uppoaakohan tällainen nykyajan pokemonilla kyllästettyihin lapsokaisiin. Tässähän ei ilmeisesti(?) mukiloida/räjäytetty ketään.

Mutta minä pidin!!

EDIT: Kielioppivirhe.
"Kun sinua tarvitaan, siviilivaatteesi viedään ja uudet tuodaan" - Absoluuttinen Nollapiste
NORTON
24.03.2003 16:45:30

Tämä oli kaunis. Uppoaakohan tällainen nykyajan pokemonilla kyllästettyihin lapsokaisiin. Tässähän ei ilmeisesti(?) mukiloida/räjäytetty ketään.

Mutta minä pidin!!

EDIT: Kielioppivirhe.

Mulla on vähän sellainen kutina, että tuskinpa uppoaa keneenkään muuhun kuin meitsin äitiin, niinkuin on muuten kaiken muunkin tuotantoni kohdalla.

Jos mun äidilläni olisi levy-yhtiö niin mä olisin jo stara =)
Nimismies
24.03.2003 17:49:19

Mulla on vähän sellainen kutina, että tuskinpa uppoaa keneenkään muuhun kuin meitsin äitiin, niinkuin on muuten kaiken muunkin tuotantoni kohdalla.

Jos mun äidilläni olisi levy-yhtiö niin mä olisin jo stara =)

Noo. Ilmeisesti äitisi ymmärtää hyvän lyriikan päälle. Tämä olisi siinä mielessä hyvä etenkin lastenlauluksi, että tässä ei aliarvioida lapsia millään känkkäränkkä-lällätyksillä.
"Kun sinua tarvitaan, siviilivaatteesi viedään ja uudet tuodaan" - Absoluuttinen Nollapiste
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)