Aihe: kenen backstagella olet vieraillut?
1 2 3 4 5
Epämuusikko
10.03.2005 22:50:51
Oulunsuun pirtillä on käyny Pirtin Pojat keikalla. Mä olin niiden bäkkärillä!!!"?!"°)#!.

Aikaeroa näillä tapahtumilla oli tosin pari kuukautta
Myytävänä Tosco 22" ride!
sellisti
10.03.2005 22:58:23
Olli Mustosen ja Mstislav Rostropovitshin. Etenkin jälkimmäinen oli aika järisyttävä kokemus, mies on kumminkin viime vuosisadan ehkä legendaarisin sellisti.
Music: A complex organization of sounds that is set down by the composer, incorrectly interpreted by the conductor, who is ignored by the musicians, the result of which is ignored by the audience.
Toveri
10.03.2005 22:59:11

Mä oon ollu Kronikin, valtavan ja Tajuvanan bäkkärillä. Oon m.net-cool.
Oon vaarallinen(Pastilli?). Janoatko mua?
Jani The Rock
11.03.2005 09:26:52

Perkele kun aina ei oo päässyt omallekaan bäkkärille, kun sitä ei kertakaikkiaan ole ollut.
The road never ends for me, kid.
Lux
11.03.2005 09:49:14

Uskokaa tai älkää, mutta mun tuttuni "joutui" pari vuotta sitten Mikko Alatalon bäkkärille.

Tarina, jota kerrotaan hiljaisella äänellä aamuyöstä, kun viimeinen pullo on korkattu...
vapaus veljeys vandalismi
dazed
11.03.2005 10:17:43
Jari Sillanpään..Tosin kannon sinne vaan laatikollisen konjakkia.

Ja tämä on tosi ; )
I`m not a great player, but I can make it howl.
Sävis
11.03.2005 10:35:35
Olli Mustosen ja Mstislav Rostropovitshin. Etenkin jälkimmäinen oli aika järisyttävä kokemus, mies on kumminkin viime vuosisadan ehkä legendaarisin sellisti.

Oho, tosta Rostropovitshista voi olla jo vähän kade.
"Säveltäjä on säveltäjä vapaallakin." -Sam Other
Musica Nova 4.-12.3.2005
M-Juhana
11.03.2005 11:38:40

Kikka !
NO REMORSE ! -Lemmy-
Mr Trumpet
11.03.2005 12:25:42
Manhattan Transfer.
Flow
11.03.2005 12:28:54
Jörisrockissa vuonna kivi ja käpy vierailin Mokoman bäkkärillä. Tosin järjestysmiehenä.
Niin, ja to/die/forin keikalla olin jöriksessä myös bäkkärillä.
I'll take the emergency bat-tunnel. It comes out on Highway One and I can catch a bus to Gotham City - Robin
Fuzzy Boner
11.03.2005 12:48:20
Oon vieraillut Baronin backstagella. Vieraile sinäkin!

http://personal.fimnet.fi/musiikki/baron/
Olet kirjoittanut keskusteluun 7250 kirjoitusta
guano
11.03.2005 12:59:05
Oon vieraillut Baronin backstagella. Vieraile sinäkin!

http://personal.fimnet.fi/musiikki/baron/

Hoho, luulin aluks että mun räppikaverin, baronin bäkkärillä.
LHU
11.03.2005 13:39:23
Mä olin kerran Tommi Läntisen bäkkärillä. Oli siistii.

Sama homma. Mahtavaa.
Ei vuodet, vaan kilometrit...
Valokaari
11.03.2005 13:54:28

No esimerkiksi Iron Maiden on joka ainoa kerta Suomessa käydessään pyytänyt minua moikkaamaan heitä bäkkärille. Kuten myös Rolling Stonesin pojat ja David Bowie, näistä pienemmistä staroista nyt puhumattakaan.

Metallica jopa, oliko se nyt se Stadionin keikka, alkoi ihmetellä kun minua ei näkynyt ja esitti uhkavaatimuksen että jos ei äijä ilmesty vähän äkkiä paikalle niin saatte soittaa itte, me häivytään täältä junttilasta.
Ei sitten muuta kuin järkkäri sutena hakemaan mua helikopterilla kesämökiltä, missä olin juuri saunomassa ja ensimmäisen oluenkin korkannut. Ei siinä sitten mitään, mä sanoin että en nyt jaksa mihinkään Metallican keikalle lähteä, mutta lähettäkää ne pojat tänne mun mökille sitten keikan jälkeen vähän saunomaan. Ne oli tietysti että jees jees, hieno meininki. Sitten istuttiin lauteilla koko poppoo pitkälle aamuyöhön ja juotiin kaljaa ja uitiin järvessä ja kiisteltiin että mikä on maailman paras jääkiekkojoukkue.

Sit kans kun mä menin Paul McCartneyn konserttiin niin eikö tää vaan bongaa mun olevan siellä katsomossa ja keskeyttää biisin lähettääkseen jonkun hakemaan mua sinne backstagelle. Siis arvatkaa oliko kiva istua siellä juomassa viskiä pari mallityttöä sylissä, kun keikastakaan ei nähnyt muuta kuin sen mitä jättikokoisesta monitorista sattui milloinkin näkymään. Ei tasan. Paljon mieluummin olisin ollut siellä yleisön puolella.

Jaa, mutta tarttee vissiin siivota se kesämökin sauna Judas Priestin jäljiltä. Kohta tuo kesäkin saapuu ulkomaan vieraineen eikä oikein kehtaa Rammsteiniä eikä edes Slipknotia viedä likaiseen saunaan.
Rok rok.
Tempura
11.03.2005 14:00:58
Sitten istuttiin lauteilla koko poppoo pitkälle aamuyöhön ja juotiin kaljaa ja uitiin järvessä ja kiisteltiin että mikä on maailman paras jääkiekkojoukkue

Oliko edes Tappara?
Aerodactev
11.03.2005 14:05:23 (muokattu 11.03.2005 14:05:42)
Jaa, mutta tarttee vissiin siivota se kesämökin sauna Judas Priestin jäljiltä. Kohta tuo kesäkin saapuu ulkomaan vieraineen eikä oikein kehtaa Rammsteiniä eikä edes Slipknotia viedä likaiseen saunaan.

Niinpä niin.
Sitten kun kerran hengasit Madonnan kanssa jossain Lontoon VIP-klubilla niin ihmiset ihmetteli että "kuka toi kanttura Valokaaren seurassa on?"
Long = progressive = good
Valokaari
11.03.2005 14:07:13

Oliko edes Tappara?

Äääh, Lars Ulrichin kanssa jo kinattiin tuon ja Ilveksen paremmuudesta ihan tarpeeksi.
Onneksi sitten Kirk Hammett paljasti kannattavansa Jokereita ja saimme Larsin kanssa yhteisen naurunaiheen.
Rok rok.
Henko
11.03.2005 14:07:49 (muokattu 11.03.2005 14:08:59)

Moon ollu Elviksen kans bäkkärillä helvetissä. Kaikissa piirretyissä on aina väärää infoo siitä miten se ampuu telkkareita taivaassakin.
Edit: Katottiin siel Salkkareita ja mää suomensin. Telkkareita meni koko ajan.
"Kyllä stratocaster on kitaroiden les paul".
punk
11.03.2005 15:03:13
ÄMYROCK perkelee. se on rangga paikka
we fight to live we live to fight
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)