re infecta 05.03.2005 18:42:20 (muokattu 05.03.2005 18:43:12) | |
---|
Haluaisin maalauttaa kitaran bodyn uudelleen wintercamo-värityksellä. Minkä verran tuollainen kustantaa liikkeessä ja kenellä kannattaisi teettää? Yli 100e? :/ *mainos* Onkos täällä m.nettiläisiä pk-seudulta, jotka osaisivat tehdä tuollaisen suht siististi? Jos löytyy, niin laittakaa pikaviestiä ja hintapyyntönne (sisältäen tarvikekulut). *mainos* |
Vapour 05.03.2005 18:49:16 | |
---|
Haluaisin maalauttaa kitaran bodyn uudelleen wintercamo-värityksellä. Minkä verran tuollainen kustantaa liikkeessä ja kenellä kannattaisi teettää? Yli 100e? :/ *mainos* Onkos täällä m.nettiläisiä pk-seudulta, jotka osaisivat tehdä tuollaisen suht siististi? Jos löytyy, niin laittakaa pikaviestiä ja hintapyyntönne (sisältäen tarvikekulut). *mainos* Nimimerkki Panzerwag on tehnyt aika vakuuttavan LP custom Turtles -maalauksella... Ei tosin hajuakaan, missä tyyppi budjaa, tai ottaako duunia, mutta jokatapauksesa Ihmisillä, jotka pelkäävät menettävänsä kasvonsa, ei ole kasvoja mitä menettää. -Allekirjoittanut |
Joel Harald 06.03.2005 00:06:12 | |
---|
Nimimerkki Panzerwag on tehnyt aika vakuuttavan LP custom Turtles -maalauksella... Ei tosin hajuakaan, missä tyyppi budjaa, tai ottaako duunia, mutta jokatapauksesa Minun kuulemani perusteella ei ollu Panze ite joka maalas. Turpa kii tai tuun teille soittaa. |
Vapour 06.03.2005 13:26:08 | |
---|
Minun kuulemani perusteella ei ollu Panze ite joka maalas. No, varmaan se kuitenkin tietää, kuka sen kitaran on söhriny ;). Ihmisillä, jotka pelkäävät menettävänsä kasvonsa, ei ole kasvoja mitä menettää. -Allekirjoittanut |
Joel Harald 06.03.2005 14:19:27 | |
---|
No, varmaan se kuitenkin tietää, kuka sen kitaran on söhriny ;). Minäkin itseasiassa tiedän :) Turpa kii tai tuun teille soittaa. |
re infecta 07.03.2005 20:58:12 | |
---|
Minäkin itseasiassa tiedän :) Kukas se sitten onpi? Eikö kukaan halua pientä maalausnakkia? Ei tarvitse olla ammattilainen. Kunhan ei nyt bodya tuhoa, ja lakkapinnasta tulisi suht tasainen. |
Jaakko Hyvärinen 07.03.2005 22:03:22 | |
---|
Eikös se ollu Jucciz jampan veli/joku kaveri, joka sen turtlen omisti? Silimien välliin ryssää.... |
Olen ihan koulutukseltani maalari, mutten nytten ymmärrä mitä tarkoitat tolla wintercamo värityksellä? Hyvin menee. |
Vapour 09.03.2005 21:12:17 | |
---|
Olen ihan koulutukseltani maalari, mutten nytten ymmärrä mitä tarkoitat tolla wintercamo värityksellä? Maastokuviota mustavalkoisena, eli musta, 2-3 harmaan sävyä ja valkoinen. http://www.espguitars.com/guitars_standard.htm Sieltä Viper Urban Camo Ihmisillä, jotka pelkäävät menettävänsä kasvonsa, ei ole kasvoja mitä menettää. -Allekirjoittanut |