Aihe: Liike/mnettiläinen maalaamaan bodyni
1
re infecta
05.03.2005 18:42:20 (muokattu 05.03.2005 18:43:12)
Haluaisin maalauttaa kitaran bodyn uudelleen wintercamo-värityksellä.

Minkä verran tuollainen kustantaa liikkeessä ja kenellä kannattaisi teettää? Yli 100e? :/

*mainos* Onkos täällä m.nettiläisiä pk-seudulta, jotka osaisivat tehdä tuollaisen suht siististi? Jos löytyy, niin laittakaa pikaviestiä ja hintapyyntönne (sisältäen tarvikekulut). *mainos*
Vapour
05.03.2005 18:49:16
Haluaisin maalauttaa kitaran bodyn uudelleen wintercamo-värityksellä.

Minkä verran tuollainen kustantaa liikkeessä ja kenellä kannattaisi teettää? Yli 100e? :/

*mainos* Onkos täällä m.nettiläisiä pk-seudulta, jotka osaisivat tehdä tuollaisen suht siististi? Jos löytyy, niin laittakaa pikaviestiä ja hintapyyntönne (sisältäen tarvikekulut). *mainos*

Nimimerkki Panzerwag on tehnyt aika vakuuttavan LP custom Turtles -maalauksella... Ei tosin hajuakaan, missä tyyppi budjaa, tai ottaako duunia, mutta jokatapauksesa
Ihmisillä, jotka pelkäävät menettävänsä kasvonsa, ei ole kasvoja mitä menettää. -Allekirjoittanut
Joel Harald
06.03.2005 00:06:12
Nimimerkki Panzerwag on tehnyt aika vakuuttavan LP custom Turtles -maalauksella... Ei tosin hajuakaan, missä tyyppi budjaa, tai ottaako duunia, mutta jokatapauksesa

Minun kuulemani perusteella ei ollu Panze ite joka maalas.
Turpa kii tai tuun teille soittaa.
Vapour
06.03.2005 13:26:08
Minun kuulemani perusteella ei ollu Panze ite joka maalas.

No, varmaan se kuitenkin tietää, kuka sen kitaran on söhriny ;).
Ihmisillä, jotka pelkäävät menettävänsä kasvonsa, ei ole kasvoja mitä menettää. -Allekirjoittanut
Joel Harald
06.03.2005 14:19:27
No, varmaan se kuitenkin tietää, kuka sen kitaran on söhriny ;).

Minäkin itseasiassa tiedän :)
Turpa kii tai tuun teille soittaa.
Jaakko Hyvärinen
07.03.2005 22:03:22
Eikös se ollu Jucciz jampan veli/joku kaveri, joka sen turtlen omisti?
Silimien välliin ryssää....
barnabas
09.03.2005 19:55:41
Olen ihan koulutukseltani maalari, mutten nytten ymmärrä mitä tarkoitat tolla wintercamo värityksellä?
Hyvin menee.
Vapour
09.03.2005 21:12:17
Olen ihan koulutukseltani maalari, mutten nytten ymmärrä mitä tarkoitat tolla wintercamo värityksellä?

Maastokuviota mustavalkoisena, eli musta, 2-3 harmaan sävyä ja valkoinen.

http://www.espguitars.com/guitars_standard.htm

Sieltä Viper Urban Camo
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)