Aihe: Millä kompeilla treenaatte?
1 2
welluoob
06.03.2005 14:11:53

perus träshi tai hc komppi on loistavaa nopeus/lämmittely treeniä!
akustiko
06.03.2005 22:52:46
Nii simmosta vaan että millä kompeilla yleensä treenaatte ja millä lämmittelette?ku ite soitan mitä millonkin..Olen muuten kuullut että ihan peruskompilla kannattaa soittaa pitkiä pätkiä omalla temmolla ja että sillä sitten saa rytmiä ja jämäkkyyttä siihen soittoon..

tekniikkaharjoitukset on avain tarkkaan soittoon esim. leevi leppäsen rokkaavat rummut oppikirjasta löytyy hyviä harjoituksia. oikotietä ei ole.
Kosminen
07.03.2005 08:38:35

Ei oo kauheasti tullu panostettua sellaiseen lämmittelyyn.. aina vaan jotain soittaa aluksi, jotain epämääräistä tremolohässäkkää ja jotain komppia mikä sattuu mieleen juolahtamaan. Henk. koht. treeneissä soittelen ihan vaan oman bändin biisejä alusta loppuun.
Kalamies#16 >-)))>
TAMAS
08.03.2005 22:28:58
itse olen aloittanut jollain yksinkertaisella biitillä ja sen jälkeen alan treenaamaan ovov juttuja. sitten katon leevi leppäsen kirjasta komppeja ja sit soitan joitain biisejä. siinäpä se
joHa
10.03.2005 10:01:54

jos taas on koko bändin treenit, niin on muodostunut vakioksi ottaa basistin kanssa sellainen funk-lähtö koko treeneihin. siinä voi soittaa oikeastaan mitä tahansa funkahtavaa komppia ja hipelöintiä, ja sellaisella silmänisku-sovituksella muutella vähän dynamiikkaa ja tempoa jne. se on hyvä treeni kun pääsee heti sellaiseen hyvään fiilikseen mukaan.

Toi on kyllä taivahan tosi! Hallelujah!!
Nimittäin täytyyhän siellä treeneissäkin olla fiilistä. Jos on paikat lämpimänä ja hyvä fiilis niin pääsee heti täysillä mukaan.
Olen, siis rummutan.
Epämuusikko
10.03.2005 12:07:29
kts. Syncopation-threadi :)
Myytävänä Tosco 22" ride!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)