Aihe: Black Sabbath Suomeen?
1 2 3 4 510 11 12 13 1423 24 25 26 27
Angus
07.03.2005 15:43:04 (muokattu 07.03.2005 15:44:13)

Raumalla on turha mennä mihinkään jonottamaan, koska kaupungin ainoa Lippupalvelun myyntipiste (RPR Recordsissa) aukeaa vasta kymmeneltä, eli se on pakko tilata sitten netistä.

Kaverilla ei ollut mitään menoa ja itselläni oli taas töitä, joten oli selvää että kaveri koittaisi meille liput saada. Tietenkin unohdin vielä aamulla puhelimen kotiin, joten koko päivänä ei pystynyt muuta ajattelemaan kuin että mahtoikohan se saada liput. Kotiin tultuani soitin heti kaverille joka kertoi, että saatiin kenttäliput.

Mahtavaa! Varsinkin nyt kun luki täältä kuinka nopeasti nuo liput menivät, saa olla todella onnellinen!
"AC/DC:tä koskevissa hätätapauksissa ottakaa välittömästi yhteys nimimerkkiin Angus"! 8-) - JaniTheRock
Lue Motörhead-keikkatunnelmat
sabbathlives
07.03.2005 15:50:04

Tuli ostettua lippu myös sinne!
mutta oliskos teillä tietoa siitä et vaikka onkin paikkalippu niin pääsekös sillä seisomapaikalle?
vai onkos siellä erilliset portit joka katsomolle?
Ah don' wanna talk to you no more, you empty-headed animal food-trough wiper! Ah fart in your general direction! Your mother was a hamster, and your father smelt of elderberries!
Angus
07.03.2005 15:53:06

Tuli ostettua lippu myös sinne!
mutta oliskos teillä tietoa siitä et vaikka onkin paikkalippu niin pääsekös sillä seisomapaikalle?
vai onkos siellä erilliset portit joka katsomolle?

Ei tietenkään, kentälle mennessä on järkkärit pyytämässä kenttälippua.
"AC/DC:tä koskevissa hätätapauksissa ottakaa välittömästi yhteys nimimerkkiin Angus"! 8-) - JaniTheRock
Lue Motörhead-keikkatunnelmat
Piisamirotta
07.03.2005 16:19:45
Kentälle menossa...miitti ja m.net moshpitti pystyyn.
Sunna
07.03.2005 17:56:27

Kentälle lippu! Jee, jee, jee! Armaani ansiota kun aamu kuudesta asti jonotti basistin kanssa. Kävin sentäs kahvit kärräämässä pojille jonoon. Mahtava fiilis! Toivottavasti kaikki hevipapat pysyvät hengissä siihen saakka!
Shitmanek
07.03.2005 17:58:19
En saanut kahta vierekkäistä paikkaa mutta onneksi sain kaksi peräkkäistä paikkaa osastolle 117, eli toinen paikka on suoraan toisen edessä. Huonoa on vain että luultavasti joudun myymään nuo koska en pääse tulemaan :( . PIti ostaa kuitenkin varmuudenvuoksi.

Laitoin pikaviestiä sinnepäin...
Qsysi
07.03.2005 18:01:43
Vaan mitäs tämä tarkoittaa? Sabbathin nettisivuilla ei mainita Suomen keikkaa lainkaan (Ruotsin ja Norjan keikkojen välissä on tosin muutaman päivän tauko). Noo, kyllä tuo sinne vielä päivitetään.
Vielä enemmän hämmästyttää tuo Tour dates -sivulla oleva kuva, jossa mainitaan lämppäreiden nimiä. Velvet Revolver - ookoo, mutta BLACK LABEL SOCIETY??? Perhana jos jälkimmäinen saadaan lämppäriksi niin sepä vasta olisi...

huom, ne sivut ei ole viralliset. ozzyn omilla sivuilla mainitaan kyllä tämä keikka. ja pistin sähköpostilla tonne sabbathin sivuille kun pyytävät lähettämään jos on jotain tietoa keikoista.
"Onko muuten paljoo EDES väliä, mihin oma peppu kuuluu tai milt se näyttää, PARASTA ja tärkeintä on vaan että semmonen ON!!Jos ei olis se ois hiukan pahempi juttuxD" - Jonskuliini
Mediamoguli
07.03.2005 18:58:25
Porissa on sittenkin jotain hyvää, täällä ei nimittäin ilmeisesti digata Black Sabbathista. Siis hyvä minulle: 8:20 jonossa, 9:00 pieni hölkkä kassalle ja n. 9:02 liput kentälle. Hauskinta tapauksessa on se, että kun siitä vähän yli yhdeksän lähdin, oli jonossa ehkä 30 ihmistä. Eipä ollut ongelmia ruuhkan kanssa.
Aleksi-serkku
07.03.2005 18:59:20 (muokattu 07.03.2005 18:59:48)
Kentälle lippu! Jee, jee, jee! Armaani ansiota kun aamu kuudesta asti jonotti basistin kanssa. Kävin sentäs kahvit kärräämässä pojille jonoon. Mahtava fiilis! Toivottavasti kaikki hevipapat pysyvät hengissä siihen saakka!

PUOLI kuudestapa, ollaan me sen sortin sankareita!

Sun termari on muuten meillä, Antti kerkes häipymään bussiin ennen kuin mä muistin antaa sen sille takasin. Saat sen joskus, ehkä.

Kentälle menossa...miitti ja m.net moshpitti pystyyn.

Uskaltaakohan sitä mitään miittejä pitää, mun säkällä paikkani varastetaan jonossa samantien, jos poistun edes kahdeksi sekunniksi pois...
JCM: Aleksi-serkun avatar on lähinnä inhottava, se tuo ilkeitä mieleen. Juzzu:Nih.. alkaa tekee miele aleksi-serkkuVA!!
Brother Michael
07.03.2005 20:00:38
(Mutta tuo "yksi kenttälippu" kyllä säikäytti. Jumaliste jos olisin päässyt läpi minuuttia myöhemmin... huh huh.)

Joo'o, meikäläiselle kävi ihan sama juttu Maidenin lippuja hakiessa...9.04 olin luukulla ja edelliselle parille sanottiin, että kenttä myyty loppuun.

Sitten menin itse ja pyysin tarkistamaan..."ei oo, eiku hetkinen...on mulla tässä yks tämmönen, vähä reunasta revennyt, mutta täysin käypä tiketti" ===> "MULLE!!!"

Ja se viimeinen mahollinen paikka kentälle...oli autuas olo ;)
Näillä mennään sano jääkiekkovalmentaja kauden alussa
Ze Kink
07.03.2005 20:08:44
Ammuviidestä lähtien jonotettu,eikä edes keretty kassalle asti,kun jo oli kenttä mennyt.Sitten vielä kaiken lisäksi lippupalvelun työntekijät ovat kuin poliisivitseistä.Toinen osasi kirjoittaa ja toinen lukea,mutta kumpikaan ei osannut laskea.Siinä sitten näiden rähmäkäpälien ansiosta saatiin paikkoja sieltä täältä.Noh, tutustunpa uusiin ihmisiin.
Alakatsomo:111
Rivi:5
Paikka:1

Joo jossain lähellä mäki oon tässä. Ainakin sen mummon mukaan ;:D
Ei mahdollisuuttakaan saada kenttäpaikkoja. Ees ensimmäiset kassalla ei saaneet, heti sanoivat että "Kenttä meni jo." kellon ollessa noin 1min yli.
Dropped C
07.03.2005 20:08:59
Vittu, kuolema trokareille ja firmalippupelleille! Tasan 9.15 pääsin tiskille ja yhden hajapaikan sain. Kavereille piti ostaa kans kolme tikettiä, mutta jäivät kyllä saamatta. Ennen keikkaa voisi vaikka viettää pari tuntia Areenan edessä trokareita kurmoottomassa, niin paha mieli on nyt...
mongoloidi
07.03.2005 21:08:04
Ennen keikkaa voisi vaikka viettää pari tuntia Areenan edessä trokareita kurmoottomassa, niin paha mieli on nyt...

Sama täällä,on se vaan niin väärin kun toiset tahtoo vaan hyötyä joka saatanan asiasta.
--= I'm still a Spetsnaz! =--
nicholai
07.03.2005 21:14:40
Paikka löytyy katsomosta 304
Rivi:5
Paikka:8

Kenttäliput meni just ennen kun oli medän vuoro, vaikka jonossa oli yhteesä n.10 hlöä ja oltiin neljäntenä jonossa :(
Mutta onhan tuoki jotai...
Mistä löytyy tuo harjoitus, joka tekee mestariksi? :)
Mohla
08.03.2005 03:08:22

Elkää ruikuttako jos saitte katsomosta liput, kun jotkut ei saaneet ollenkaan...

Niin, että jos on niitä ylimääräsiä lippuja taskussa niin mulle voi pistää viestiä...

Harmittaa.
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McCharty
lasol
08.03.2005 13:11:46
Onhan ne stevie wonder mestatkin paremmat kun ei mitää..
Folcce
08.03.2005 13:20:41
Ton huuto.netin kanssa kannattaa myös muistaa, jos on aikomassa maksaa ittensä kipeeks kenttälipusta:
Mitäs sitte jos Ozzylle taas käy jotakin ja keikka peruuntuu?? (en toki halua maalata piruja seinälle).

Eli pienoisen riskin nää tyypit ottaa, (nytkin on joku huutanu 90€ kenttälipusta) jotka haluavat hinnalla millä hyvänsä kentälle tahi keikalle ylipäätään. Siinä jää melko kallista skeidaa kätöseen jos keikkaa ei tulekaan.

Toki nuo trokarit on varmasti reilua väkeä ja palauttavat ostajalle ylimääräisen rahasumman, jonka he ovat lippupalvelun hintaan verrattuna maksaneet, eikös vaan?
"When a man is chasing a woman through an alley with a butcher's knife and a hard-on, I figure he isn't out collecting for the Red Cross!" HC
Aresius
08.03.2005 14:53:39
Voi per...... Minä en saanut lippuja Black Sabbathin keikalle ja nyt ketuttaa aivan saamaristi. Taidan ampua jonkun ja varastaa lipun.........
"Vittuako se minulle kuuluu, mitä minä teen." -Tapio Wilska
kojones
08.03.2005 15:36:51
Voi per...... Minä en saanut lippuja Black Sabbathin keikalle ja nyt ketuttaa aivan saamaristi. Taidan ampua jonkun ja varastaa lipun.........

Joo, ehdottaisin trokaria areenan edessä. Mutta missään nimessä en kehota tekemään noin, sillä se on vastoin lakia.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)