Aihe: Lähes ilmaisia PC-pelejä
1
Lähikauppias
06.03.2005 16:03:46

Vinkkinä kerrottakoon, että ainakin Turun Anttilan Suomalaisessa Kirjakaupassa oli ainakin vielä toissapäivänä alelaari, josta löytyy hyviä pelejä varsin halvalla. Itse ostin pelit No One Lives Forever 2 hintaan 3,87 € sekä Freedom Force hintaan 2,67 €. Molemmat saaneet MikroBitissä yli 90 pistettä.

Laarista löytyi myös mm. Gabriel Knight 3 (joka mulla on jo, muuten olisin ostanut), NHL 2003 ja The Thing sun muita joita en muista. Kaikki alle 5 €.

Kerronpa vaan siksi etten ole ehkä koskaan nähnyt mitään missään noin halvalla.
www.johnnysuperhero.tk
I could have been a famous singer if I had someone else's voice But failure's always sounded better Let's fuck it up, boys Make some noise.
Mark-Ken
06.03.2005 16:14:23
Kimmo72
06.03.2005 16:25:54
No One Lives Forever 2

Mullon toi. En oo kyl jaksanu pelaa sataan vuoteen.
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
Kemppilä
06.03.2005 16:35:25
Nyky pelit on muuten aivan järkyttävän kalliita, mitä niitä oon kaupassa katellu. Kuka hullu maksaa 70 euroo peleistä. Ei hyvää päivää. Sori off topic mutta piti päästä sanomaan.
-Ooksää Seinäjoelta?
Nazareth
07.03.2005 06:03:48
Itse ostin pelit No One Lives Forever 2 hintaan 3,87 € sekä Freedom Force hintaan 2,67 €. Molemmat saaneet MikroBitissä yli 90 pistettä.

Laarista löytyi myös mm. Gabriel Knight 3 (joka mulla on jo, muuten olisin ostanut), NHL 2003 ja The Thing sun muita joita en muista. Kaikki alle 5 €.

Kerronpa vaan siksi etten ole ehkä koskaan nähnyt mitään missään noin halvalla.

Tajuttoman, suorastaan mielettömän, etten peräti sanoisi tolkuttoman halvalla o lähteny näköjään, miks täälä jemmassa ei ikinä tommosia supertarjouksia ole. Ai niin, tääl ei oo Anttilaa :)
"man who buys a drowned cat pays for wet pussy"IMIK #27
krushing
07.03.2005 10:45:55

Huuto.netistä irtoaa usein melkein uusiakin pelejä kauppojen hintoja halvemmalla, usein vielä käyttämättömänä, muovit päällä. Taitaa yksi jos toinenkin tehdä pikku sivubisnestä tuolla, mutta eipä tuo ainakaan mua haittaa ;)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)