Aihe: Lähes ilmaisia PC-pelejä
1
Lähikauppias
06.03.2005 16:03:46

Vinkkinä kerrottakoon, että ainakin Turun Anttilan Suomalaisessa Kirjakaupassa oli ainakin vielä toissapäivänä alelaari, josta löytyy hyviä pelejä varsin halvalla. Itse ostin pelit No One Lives Forever 2 hintaan 3,87 € sekä Freedom Force hintaan 2,67 €. Molemmat saaneet MikroBitissä yli 90 pistettä.

Laarista löytyi myös mm. Gabriel Knight 3 (joka mulla on jo, muuten olisin ostanut), NHL 2003 ja The Thing sun muita joita en muista. Kaikki alle 5 €.

Kerronpa vaan siksi etten ole ehkä koskaan nähnyt mitään missään noin halvalla.
www.johnnysuperhero.tk
I could have been a famous singer if I had someone else's voice But failure's always sounded better Let's fuck it up, boys Make some noise.
Mark-Ken
06.03.2005 16:14:23
Kemppilä
06.03.2005 16:35:25
Nyky pelit on muuten aivan järkyttävän kalliita, mitä niitä oon kaupassa katellu. Kuka hullu maksaa 70 euroo peleistä. Ei hyvää päivää. Sori off topic mutta piti päästä sanomaan.
-Ooksää Seinäjoelta?
zorro
06.03.2005 22:52:41
Nyky pelit on muuten aivan järkyttävän kalliita, mitä niitä oon kaupassa katellu. Kuka hullu maksaa 70 euroo peleistä. Ei hyvää päivää. Sori off topic mutta piti päästä sanomaan.

aivan.. ja kun miettii että hyviä pelejä ilmestyy about 5 per vuosi, mutta ite en kyllä maksakaan kun niistä hyvistä peleistä.

monet hyvät pelitkään ei ole hintansa väärttejä, sillä niissä on yleensä se vika että ne pelaa päivässä läpi.
ostetaan:danelectro tuna melt tremolo, EMG-81 myydään:
Nazareth
07.03.2005 06:03:48
Itse ostin pelit No One Lives Forever 2 hintaan 3,87 € sekä Freedom Force hintaan 2,67 €. Molemmat saaneet MikroBitissä yli 90 pistettä.

Laarista löytyi myös mm. Gabriel Knight 3 (joka mulla on jo, muuten olisin ostanut), NHL 2003 ja The Thing sun muita joita en muista. Kaikki alle 5 €.

Kerronpa vaan siksi etten ole ehkä koskaan nähnyt mitään missään noin halvalla.

Tajuttoman, suorastaan mielettömän, etten peräti sanoisi tolkuttoman halvalla o lähteny näköjään, miks täälä jemmassa ei ikinä tommosia supertarjouksia ole. Ai niin, tääl ei oo Anttilaa :)
"man who buys a drowned cat pays for wet pussy"IMIK #27
krushing
07.03.2005 10:45:55

Huuto.netistä irtoaa usein melkein uusiakin pelejä kauppojen hintoja halvemmalla, usein vielä käyttämättömänä, muovit päällä. Taitaa yksi jos toinenkin tehdä pikku sivubisnestä tuolla, mutta eipä tuo ainakaan mua haittaa ;)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)