Dnjmaster 06.03.2005 19:21:17 | |
---|
Elikkä oon ostamassa tuplapedaalia, mutta en tiiä minkälainen kannattais ostaa. Oon harkinnu taman ironcobraa. Onko tuo hyvä tupla? Sanokaas muita hyviä, mutta mieluiten halpoja (100 € - 400 €) tupla pedaaleja. - Dnjmaster |
sandman178 06.03.2005 20:24:01 | |
---|
Tell me kid, have you ever danced with the devil in the pale moonlight? |
crEaTuRE 06.03.2005 20:58:44 | |
---|
Elikkä oon ostamassa tuplapedaalia, mutta en tiiä minkälainen kannattais ostaa. Oon harkinnu taman ironcobraa. Onko tuo hyvä tupla? Sanokaas muita hyviä, mutta mieluiten halpoja (100 € - 400 €) tupla pedaaleja. - Dnjmaster Että näistä jaksetaan kysellä... Halvalla harvoin saa hyvää, ainakaan uutena. Ja jos Iron Cobraa olet harkinnut niin voisi päätellä ettei se raha olisi este, silti kyselet edullisista malleista.Ja laitoit viel "halpoja (100-400e)", tuosta voisin sanoa, että 100 on edullinen tuplapedaalista 400 ei niinkään. Mikä siis ideasi? Ja luulisi myös jokaisen vähänkään rummuista tietävän tietävän että ei ne Iron Cobrat huonoja ole. Ja käyttäkää hyvät ihmiset sitä hakua niin vältytään näiltä tällaisilta: tyhmä kysymys--> paasaus- topiceilta. |
En oo väittänykkään et iron cobrat olis huonot, kysyin vaan, että onko kellään kokemusta minkälaiset ne on. Ja ehkä toi hintahaitari oli vähä huono eli sori siit. Mut oon päättäny et ostan noi iron cobrat eli ei tarvi enää vastailla tähän ketjuun... Kiitos kuimminkin! - Dnjmaster |
kattila 06.03.2005 21:21:22 | |
---|
Ja kauppaan kokeilemaan, mikä omaa räpylää miellyttää. Sillähän se parhaiten selviää. Dust to dust |
Funai 08.03.2005 12:37:31 | |
---|
Jos haluat kehittyä hyväksi tuplapedaloijaksi, älä osta niitä iron cobria heti kärkeen. Ennemmin hankit jonkun halpistuplan (millennium ei ehkä paras), esimerkiksi DW 7002PZ tai Sonorin samanhintainen halpismalli. Sillä kun paukuttelet pari vuotta ja vaihdat sitten siihen Iron Cobraan, niin johan kulkee tuplat eri tavalla. IC voi olla "liian kevyt" todelliseen harjoitteluun. |
fmcruelty 08.03.2005 21:10:26 (muokattu 08.03.2005 21:11:04) | |
---|
Ennemmin hankit jonkun halpistuplan Mut EI LIIKA HALAPAA... Siin o vaa monesti vaara, et katoo into koko taiteenlajista jos kamat o surkeet. (Muistoja nuoruusvuosilta, mutta täpärästi pelastunut) Kirjoitan parhaillaan päättötyötä ja ressiä pukkaa... Jos huono säkä käy, niin saatan jopa käyttäytyä väkivaltaisesti. |
wavelength 09.03.2005 09:20:42 | |
---|
Mut EI LIIKA HALAPAA... Siin o vaa monesti vaara, et katoo into koko taiteenlajista jos kamat o surkeet. (Muistoja nuoruusvuosilta, mutta täpärästi pelastunut) Minulla on aika räkäiset tuplapedaalit, joissa slavepuoli jökittää aivan pirusti, ja juuri ja juuri onnistuu palauttamaan nuijan takaisin valmiusasentoon. Siinä kehittyy vasemman jalan herkkyys ihan toiselle tasolle kuin oikean jalan. Kun soitin oikean puolen pedaalia vasemmalla jalalla, oli fiilis aika hurja. "Oho, onpas mun vasen jalka yllättävän hyvä..." :) Pastilli? |
KoRn88. 09.03.2005 10:22:54 | |
---|
Minulla on aika räkäiset tuplapedaalit, joissa slavepuoli jökittää aivan pirusti, ja juuri ja juuri onnistuu palauttamaan nuijan takaisin valmiusasentoon. Siinä kehittyy vasemman jalan herkkyys ihan toiselle tasolle kuin oikean jalan. Kun soitin oikean puolen pedaalia vasemmalla jalalla, oli fiilis aika hurja. "Oho, onpas mun vasen jalka yllättävän hyvä..." :) näin se oli vähän mullaki sillon aikoinaan ekan tuplapedaalin kans (millenium). Väkisin piti taistella sen vasurin kans ku se ei palauttanut paljon yhtään, mutta sitten kun siihen Cobrat osti tilalle niin ai ai ku oli unelma soittaa. |
fmcruelty 09.03.2005 11:20:34 | |
---|
Meikän eka tuplaspedu oli joku 80 luvun century joka oli täyttä rautaa joka kohdasta. Painoi ainaki sata kiloo ja polku raskaus oli samas suhtees. Kylhä se nykyää o kiva vetää kevyemmäl ku saa jonku verta tuntumaaki. Toki siin välis oli 4 vuoden aika etten koskenutkaan tupliin. Kirjoitan parhaillaan päättötyötä ja ressiä pukkaa... Jos huono säkä käy, niin saatan jopa käyttäytyä väkivaltaisesti. |
TAMAS 09.03.2005 20:26:31 | |
---|
mä oon kyllä saanu sellasen kuvan omasta soitosta että kun ostin kerralla hyvät niin jälkikin oli hyvää. tosin ne ei ollu tuplat mutta kun kerran kyse oli että mitkä tuplat niin annan oman ääneni iron cobra powerglide. omaan jalkaani on hyvät, mutta sekin taas on makuasia kuka tykkää mistäkin.., |
Youni 09.03.2005 20:37:24 | |
---|
Jos haluat kehittyä hyväksi tuplapedaloijaksi, älä osta niitä iron cobria heti kärkeen. Ennemmin hankit jonkun halpistuplan (millennium ei ehkä paras) Jep. Itselläni oli jonkin aikaa tuo Milleniumin halvin laitos, eikä oikein vakuuttanut. En voi suositella kenellekään. Kolkko tuntuma. Tällaista tänään, huomenna jotain muuta.
[Kuva setistä profiilissa] |
Patrik_88 11.03.2005 13:41:09 | |
---|
Ehdottomasti pearl eliminatorit, parilla kaverilla on iron cobrat ja ne ei vedä vertoja mitenkään eliminatoreille. eliminatoreissa on säätövaraakin hirveästi enemmän kuin iron cobrissa Näinhän se menee |
moderndrummer88 11.03.2005 17:19:57 (muokattu 11.03.2005 17:26:26) | |
---|
yamahan suoravedot (dpf 9410)!!! rautakäärmekset tuntuu noiden jälkeen huonoilta pedaaleilta, jäykiltä ja tahmeilta, eliminaattoreihin en osaa verratta kun en ole koskaan kokeillu etittiä: voi sanoa kyllä että pedaalit joiden hinta on yli 300 euroa ei ole huonot, päädyitpä mihinkä tahansa noista niin lopputulos on kyllä varmaan tyydyttävä. aika lailla pelkkä makuasia tuon hintatason pedaaleissa että mitkä ottaa.... Tärbä-tärbä-kosh |
Hevimetallisti 14.03.2005 14:50:50 | |
---|
Taman iron gobrat, ihan hiton hyvät! HÖLKÖTIKÖLKÖTIPÖÖ. |
Muovinen 14.03.2005 17:00:07 | |
---|
DW:n 7000-sarjan tuplapedaalit ovat hintalaatusuhteeltaan loistavat. Hintaakin alle 200€, osta loppurahalla vaikka pelti! ALE REA ALE REA - Torilla UFIP ride, Paiste China ja BOSS särö - ALE REA ALE REA |
Safga 14.03.2005 17:50:49 | |
---|
JOs minä sitten alkaisin puhumaan PEARLin puolesta että osta semmoset. Kannattaa ostaa pearlin eliminator sarjast joku. Ihan pirun hyviä semmesot ku oon käyny kokeillee. Itellä kyllä on vähän halvempi p-100tw mutta tosi hyvä silti. Siinä on hintalaatu suhde kohdallaaan Pastilli?? |
ramzuz 14.03.2005 18:10:50 | |
---|
JOs minä sitten alkaisin puhumaan PEARLin puolesta että osta semmoset. Kannattaa ostaa pearlin eliminator sarjast joku. Ihan pirun hyviä semmesot ku oon käyny kokeillee. Itellä kyllä on vähän halvempi p-100tw mutta tosi hyvä silti. Siinä on hintalaatu suhde kohdallaaan Minä olen täysin samaa mieltä jos rahaa löytyy niin silloin pearlin eliminaattori tai ironcobra. Mutta jos haluat pysyä noin 200-250. Niin osta p-100tw tai p-122tw. Itse tykkäsin tosi paljon jälkimmäisestä. Se on ilmeisesti päivitetty malli tosta p-100tw:stä. Itellä on p-100tw ja olen tykännyt kyllä siitäkin. Pienet setit on parhaita! |
henkka8 27.03.2005 21:34:21 | |
---|
menee vähän offtopikiksi, mutta mulla on iron cobran hihnavetoset tuplapedaalit ja mua harmittaa, kun olen taman halppis tuplia testaillu, niin ne tuntuu puolet paremmilta kun noi koobrat. ostin kalliit melkeen 500 pedaalit ja 50 euron pedaalit tuntuu paremmilta. oon yrittäny niitä koobria säädellä, mut ei vaan tatsaa... liian kevyet ja joku vaan mättää. |
moderndrummer88 27.03.2005 21:45:40 (muokattu 27.03.2005 21:47:51) | |
---|
menee vähän offtopikiksi, mutta mulla on iron cobran hihnavetoset tuplapedaalit ja mua harmittaa, kun olen taman halppis tuplia testaillu, niin ne tuntuu puolet paremmilta kun noi koobrat. ostin kalliit melkeen 500 pedaalit ja 50 euron pedaalit tuntuu paremmilta. oon yrittäny niitä koobria säädellä, mut ei vaan tatsaa... liian kevyet ja joku vaan mättää. joo samaa olen huomannut, minusta kaverin ic.jiiärrät (haha) on paremmat kuin ic powerglidet, tuntuu huomattavasti kevyemmilta koska ne iron cobrat on vaan niin hemmetin jäykät! varsinkin kiihdytyshommia (icon of flesh esim.) soitelessa ei tule lasta eikä paskaakaan rautakäärmeksillä, laiskat pedaalit kun ei tunnu lähtevän jalan mukaan, täytyy huomattavasti enemmän käyttää voimaa verratuna niihin hp200(?) saati sitten suoravetoihini! myy nuo cobras! saat jo sillä rahat noihin jammun suoravetopedaaleihin ja varmasti miellyttää! tai jos raskaampia pedaaleita hamuat niin sitten DW:t Tärbä-tärbä-kosh |