Eiköhän nää sun "faktat" ym. tiivisty noihin kolmeen viimeisimpään kirjoittamaasi riviin. Että niin. "AC/DC:tä koskevissa hätätapauksissa ottakaa välittömästi yhteys nimimerkkiin Angus"! 8-) - JaniTheRock
Lue Motörhead- keikkatunnelmat |
jackcrow 06.03.2005 04:01:35 | |
---|
Tätä mä en tiennyt, että Matti & Mervi on täälläkin foorumilla (tappelu) ....sori.....huono.... ;) |
MrQ 06.03.2005 04:10:22 | |
---|
Eiköhän nää sun "faktat" ym. tiivisty noihin kolmeen viimeisimpään kirjoittamaasi riviin. Että niin. eiköhän ne. |
takamine 07.03.2005 10:39:06 | |
---|
Olin itse junnarina todella kova Gunnari diggailija ja pakko myöntää että toimiihan bändin musa vieläkin. Siis nimenomaan vanhasta kokoonpanosta on kyse. MUTTA!!! Tätäpä ei varmaan kovinkaan moni tiedä, mutta Appetite for Destruction levyllä suurimman osan matskusta levylle on soittanut STEVE LUKATHER! Että tämmöstä. Kyllä livenä lähtee! |
Iso D 07.03.2005 12:02:46 | |
---|
Onhan niillä monta hyvää biisiä. "Appetite for destruction" on jopa aika hyvä levy. Harvoja 80-luvun rocktähtiä, jotka tullaan varmaan parhaiten muistamaan ihan musiikistaan. Tai yleensä muistamaan parin vuosikymmenen päästä... Kumminkin pidän Hanoi Rocksin "Two steps from the move"-levyä sinä parhaana 80-luvun (hard) rock levynä. Ja se paras rocklevy tulee ihan toiselta vuosikymmeneltä. Vedestä nousee kasvi! |
Pedroz 07.03.2005 13:04:41 | |
---|
MUTTA!!! Tätäpä ei varmaan kovinkaan moni tiedä, mutta Appetite for Destruction levyllä suurimman osan matskusta levylle on soittanut STEVE LUKATHER! Että tämmöstä. Tällaisille kivenkoville faktoille voisi esittää myös jonkunlaisia lähdetietoja. *Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa* -Tommi Liimatta |
Dr. Muff 07.03.2005 13:07:49 | |
---|
MUTTA!!! Tätäpä ei varmaan kovinkaan moni tiedä, mutta Appetite for Destruction levyllä suurimman osan matskusta levylle on soittanut STEVE LUKATHER! Että tämmöstä. Noh noh. Eipäs Maheilla. ;) Tuumasta toiseen. |
Altsu 11.03.2005 14:57:59 | |
---|
Väärä vastaus. Britneytä saa dissata siinä missä Gunnareitakin, jos siltä tuntuu. Kyse oli siitä, että jotkut olivat väittäneet, että Gunnarit eivät ole saaneet mitään aikaiseksi, joka taas ei ole oikeastaan makuasia, joka taas halusin kumota esittämällä nuo kaksi faktaa. En ikinä menisi väittämään, etteikö Britney olisi päässyt pitkälle urallaan ja saanut siinä sivussa paljoa aikaiseksi. Musiikkinsa ei vain uppoa minuun. Kuten joku jo sanoikin, niin aika usein bändeillä/artisteilla on tapana tippua alas ennemmin tai myöhemmin. Ja mitä siihen tulee, että jättikö GNR vaikutteita, allekirjoittaneen lisäksi moni muu tuttu muusikko myöntää GNR:n esikuvakseen niin musiikin itsensä kuin myös livemeingin os ``Minun´´ mielestä Britney on ihan turhan päivänen koska hänen osansa musiikissa hymyillä kansi kuvassa !!! BRITNEY SPEARS ON PELKKÄ TAUSTA LAULAJA |
takamine 11.03.2005 16:34:55 | |
---|
Noh noh. Eipäs Maheilla. ;) Tuo Mahe homma mulla on menny aina vähän ohi. Eli kyseessä on vissiin kovan luokan häirikkö? Steve Lukather ja faktoista: Eräs nimeltä mainitsematon muusikko-ystäväni on asustellut jenkkilän päässä jo todella kauan. On kuullut muutamaltakin pitkänlinjan musiikkialan ammattilaiselta saman asian. En mene varmaksi tietoa väittämään, mutta jotenkin en usko asian olevan ihan höpöhöpöä. Toivotaan että asia ratkeaa joskus 100 varmasti. Ei se kyllä toisaalta ainakaan omaa arvostusta bändiin laske. Biisit on kuitenkin omatekoisia. Kyllä livenä lähtee! |
Hellacopter 17.03.2005 12:22:35 | |
---|
Kyllä se Appetite for Destruction on paras levy, ei mitään limaisia balladeja vaan raakaa rokkia. Tämä menee vähän offtopiciks, mut menköön. Tuo ylempi lainaus on vaan yks niistä monesta jossa tää asia tulee ilmi. Mä mietin itekseni tota, että miksei "limaisia" balladeja voi laskea rokkiin mukaan? mielestäni ne kuuluu kuitenkin niin rokkiin, hard rokkiin ja poppiinkin, koska onhan balladien koostumukset ja rakenteet erilaiset...esim. kun gunnareista puhutaan niin kyllä mun mielestä Don't cry, November Rain, ja Patience on nimenomaan ROCKballadeja. Kyllähän sen kuulee.Ja I think about you:n loppu on mun mielestä hyvin kaunis balladivälähdys No joo. toivottavasti kukaan ei ota itteensä tätä sivuraiteille hyppyä. |
Peoplez 17.03.2005 13:22:15 (muokattu 17.03.2005 13:24:30) | |
---|
Mä oon samaa mieltä kuin Slash joskus sanoi että yks balladi per levy menee mutta muuten rock n' rollia kiitos! EDIT: vaikka hemmetti onhan tuolla Velvet Revolverin Contrabandillakin kolme balladia joten onkohan mies sitten herkistynyt? Sinänsä ei kyllä haittaa, nuo balladit ovat Contrabandin parhaimpien biisien joukossa. You Got No Right varsinkin. Ja nyt menee kunnolla sivuraiteille! "With your bitch slap rappin' and your cocaine tongue you get nothing done" |
käsi 17.03.2005 18:01:36 | |
---|
Tuo Mahe homma mulla on menny aina vähän ohi. Eli kyseessä on vissiin kovan luokan häirikkö? Steve Lukather ja faktoista: Eräs nimeltä mainitsematon muusikko-ystäväni on asustellut jenkkilän päässä jo todella kauan. On kuullut muutamaltakin pitkänlinjan musiikkialan ammattilaiselta saman asian. En mene varmaksi tietoa väittämään, mutta jotenkin en usko asian olevan ihan höpöhöpöä. Toivotaan että asia ratkeaa joskus 100 varmasti. Ei se kyllä toisaalta ainakaan omaa arvostusta bändiin laske. Biisit on kuitenkin omatekoisia. kuulostaa silti aika hölynpölyltä. jotenkin toi lukatherin soitto tyyli ja soundi on niin erilainen kuin mitä slashilla ja izzyllä. ja mun mielestä apetite kuulostaa slashiltä ja izzyltä, ei lukatherilta. ja ihme huhujahan tuosta levystä on kuulunu sieltä sun täältä ja aina ollut ns 100 varmaa tietoa. en oikein jaksa uskoa tähän "huhuun" jos olet korvias myöten paskas ja kuses on paras pitää suu kiinni |
Jzci 18.03.2005 02:45:38 (muokattu 18.03.2005 02:46:01) | |
---|
kuulostaa silti aika hölynpölyltä. jotenkin toi lukatherin soitto tyyli ja soundi on niin erilainen kuin mitä slashilla ja izzyllä. Tuohon Lukather juttuun en kyllä usko niin tippaakaan. Älyttömimpiä väitteitä mitä olen ikinä kuullut, ainakin siltä kantilta että suurin osa olisi Lukatherin soittamaa. Saattaisi uskoa vielä ehkä sen että herra olisi jonkun pienen äänen heittänyt johonkin taustalle, mutta epäilen sitäkin vahvasti... |