Aihe: Judas Priest
1 2 3 4 5 6 7 8
Viceroy
04.03.2005 14:00:06

"Breaking the what? Breaking the what?"
Edit: Noi kommentit oon kuullu jo jollain 80-luvun livetaltioinnilla :)

Hyvin toistaa itseään joo....samoin se loppuhuudatus on aika tutun kuuloinen. Mutta onhan se myönnettävä, että kun koppalakki-Halford käskee niin silloin huudetaan. Siinä jäi Ripperi kakkoseksi.
Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren!
KoRn_GoD
04.03.2005 15:58:08 (muokattu 04.03.2005 15:58:29)
Riding on the windistä pari versiota videona mulla... ja judas risingista... sitte In Flamesilta pätkä Pinball mapista ja The quiet place kokonaan melkein, vimppa kertis jää pois osittain.

EDIT: Sitten mulla on myös 46 kuvaa ite otettua :P
http://www.freewebs.com/korn-fin Korn fanit sinne mars!
-Kitaristi-
04.03.2005 18:17:37
3.3. Olin kattomassa helsingissä. Paras keikka oli mitä oon ikinä nähny. Eturivissä olin.
Cieni
04.03.2005 18:28:53
Prklööön jyrä keikka!! Exciter kyllä laitto kaikki hulluksi viimeistään. Tai siis minut ainakin.... Vaan yks ihmisrivi oli minun ja lavan välissä, melkein pystyin haistamaan Halfordin päänahan. :---D
Maito on hyvää.
Columbo
04.03.2005 23:42:29
Ostin sen uuden CD+DVD:n kombinaation ja täytyy (mielellään ) todeta, että Judas is Rising. Kumman hyvin keikalla eka kertaa kaaliin 120 db:n voimalla juntatut biisit tuntuivat heti tutuilta. Ja perkuleen hyviltä. Jumalavita, Priest on elossa olevista hevibändeistä heti kakkonen - ei ole totta! Viikko sitten se oli mulle vain kiva muisto 80-luvun alun törmäilyistä. Sanoinkin kaverille alkuvuodesta lippuja tilatessa, että jos nyt ihan naapurissa Priest soittaa alkuperäiskokoonpanolla Breaking the Law:n (ja Leaving after MN) niin kyllä ainakin minä olen silloin yleisössä - ja ilman korvatulppia. Kuten olinkin. Saatinan muhkea veto äijiltä, KIITOS!
Angus
04.03.2005 23:50:24

Tampereella ne veti Breaking the lawn alun noin.

Helsingissäkin myös, eli eiköhän ne aina tuon noin vedä. Kuuluu show:hun.

Kaksi keikkaa nähneenä en voi sanoa muuta kuin, että olen täysin valaistunut ja Priest on yksi kovimmista bändeistä ikinä. Sanat eivät tuo minkäännäköistä oikeutta noiden keikkojen mahtavuudelle, mutta sanottakoon lyhyesti:

Metal Gods.
"AC/DC:tä koskevissa hätätapauksissa ottakaa välittömästi yhteys nimimerkkiin Angus"! 8-) - JaniTheRock
Lue Motörhead-keikkatunnelmat
Jormaz
04.03.2005 23:53:30
Tässä alkaa vasta keikan jälkeen tajuamaan kuinka kovasta bändistä onkaan kyse. Yhtään Priestin levyä mulla ei oo mutta jonkun verran tuotanto tullut tutuksi tässä vuosien mittaan. Oli kyllä niin saatanan maskuliininen show, tohon ei pelkät heterot pystyis ikinä :)
In Goth We Trust!
The 666 Club #4
Columbo
05.03.2005 00:10:41
Aikaisemmin ollaan kaveriporukassa naurettu, miten voi joku homo, ruma, lyhyttukkainen(nyt kalju) ja huonoääninen mauton typerys ruveta hevi-laulajaksi. No, onhan sillä bändillä sentään muutama iskevä biisi...Niin ja kitaristitkin on aika noloja...

Livenä se vaan oli niin perkuleen kova ilmestys ja ääni täyttä harjaterästä. Samoin Tipton ja Downing vetäsi heti sellaset brittimetallivallit, että multa suoraan sanoen alaleuka tippui. Priest pisti haisemaan noin 40:n Negative-bändiyksikön verran energiaa ilmaan heti kättelyssä ja sen jälkeen ei ollut selityksille sijaa. En muuten tiennyt yhtään, että Priest on noin järkyttävän timanttinen live-bändi.
Stryped
05.03.2005 12:23:36
Ite olin kans Helsingin keikkaa todistamassa ja ei voi kun myöntää että kaverit osaa asiansa. Hellionista lähtien olin täysillä messissä, äänihän siinä lopulta meni, mutta milloinkas se olis menoa estänyt :)

Kaikenkaikkiaan loistava keikka, harmi vaan että Scott jakeli kaikki kapulansa eturiviin...
"Aww... Did the headbanger bang a head?"
Eddie
05.03.2005 14:52:50

Kaikenkaikkiaan loistava keikka, harmi vaan että Scott jakeli kaikki kapulansa eturiviin...

Ois vaan heittäny ne kunnolla. Pienet naarmut ja haavat kuuluu meininkiin.
Helvetinpartaterä
05.03.2005 15:20:11

Niin ja niin kuin tuolla Raskaan musiikin puolella jo totesinkin,niin Paras.Keikka.Ikinä.
Manavava! - Minä "If I'm gonna commit suicide, I'll go out eatin' pussy to death."
Black Star
05.03.2005 16:12:24

Aikaisemmin ollaan kaveriporukassa naurettu, miten voi joku homo, ruma, lyhyttukkainen(nyt kalju) ja huonoääninen mauton typerys ruveta hevi-laulajaksi. No, onhan sillä bändillä sentään muutama iskevä biisi...Niin ja kitaristitkin on aika noloja...

Olikos tämä vitsi?

Halford on maailman PARAS HEVILAULAJA!!!
Priestillä on MAAILMAN PARHAAT RIFFIT!!!
Priestillä on MAAILMAN TYYLIKKÄIMMÄT ASUSTEET JA LIVESHOWT!!!

No makuasiathan on aina makuasioita mutta sinä puhut paskaa
Dimebag Darrell in memoriam. "I shake my fists at skies above, Mad at God! Pastilli?
Schillinger
05.03.2005 16:54:53
Niin ja niin kuin tuolla Raskaan musiikin puolella jo totesinkin,niin Paras.Keikka.Ikinä. Olihan se aika Helvetin Hyvä. Varsiki ku se oli mun eka ..... ja kesällä sitten maiden ja toivottavasti Sabattikin .... Ois kuva kuunella sitä ozzyn selostusta. ja digginsoninkin ääni on ihan kiva kuulla livenä.....
Jormaz
05.03.2005 19:19:59
Sattuiko heppu olemaan hieman nuori,mustissa housuissa ja turbo loverin aikana ilman paitaa?

Eipä ollu..
In Goth We Trust!
The 666 Club #4
Columbo
05.03.2005 19:45:04
Blackstar voisi viitsiä lukea kirjoituksen loppuun. Tren keikka oli kovimpia koskaan näkemiäni. Priestin studiohommat eivät British Steeliä lukuunottamatta ole koskaan juuri kolahtaneet, mutta livenä se tyrmäsi heti ekassa erässä. Uusi CD on erinomainen, BTW. Käsitykseni Priestistä joka tapauksessa muuttui aivan täysin.
ICE
06.03.2005 01:04:10
Kävin Hesan keikalla ja täytyy sanoa että Judas Priestin konsertti on paras kokemani livekeikka. Näkemistäni rokkikeikoista Kissin Psycho Circus Tour '98 pääsee suht lähelle tätä Priestin torstai-illan keikkaa...

Minusta Priestin settilistassa ei ollut moittimista. Eikä varsinkaan siitä syystä kun herrat sattuivat soittamaan suosikkipriistibiisini, eli Riding On The Wind!

Meikäläinen tykästyi myös In Flamesiin. Levyllä ko. bändi on minusta aika mitäänsanomaton mutta livenä toimii hyvin.

Aivan loistava keikka!
Ice9: mies joka puhuu suuria mutta tekee pieniä. Tai sitten ei.
lapio
07.03.2005 18:40:07 (muokattu 07.03.2005 18:41:49)

Oulun keikka oli kyllä mahtava. Halfordin ääni oli mielestäni todella hyvässä vireessä vaikka vetikin painkillerin alempaa kuin levyllä. Halford on todella karismaattinen ja hyvä esiintyjä.
Priest on todella kova live bändi ja muutenkin kovimpia perinteisen heavyn orkestereita. Soitto on todella tiukkaa ja esiintyminen hyvää. Lavashow oli jopa viime kesän Sweden rockia massiivisempi.

Kun settikin oli mahtavan hyvä ja lavalla nähtiin miltei kaikki mahdollliset priest live temput niin tämä oli kyllä yksi parhaita näkemiäni live keikkoja.
"I refuse to play your chinese food mind games!". Pasin seikkailut.
Schillinger
07.03.2005 19:04:42 (muokattu 07.03.2005 19:05:59)
Mikä se muuten oli se juippi joka sinne lavalle hyppäs Helsingin keikalla, tunsiko kukaan. Prkle ku nain vaa miten turvamiehet repi sen alas.....
ekikoo
07.03.2005 22:07:55
Ainakin Oulussa oli yleisö In Flamesin aikana kohtuu hyvin mukana, ja ku ne lopetti niitten setin niin se niitten keulaheppu sanoi (englanniksi) että joka päivä ei näe näin suurta kunnioitusta lämppäribändiä kohtaan yms.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)