gh n 27.02.2005 09:49:55 | |
---|
Mulla tuli setin mukana semmoinen 14" pelti jossa luki vaan tuo koko ja "butterfly". Aika hehkee nimi :) Niin mikäköhän merkki se mahtaa olla? |
Saisko siitä kuvaa nähtäväksi? En kyllä oo koskaan kuullu mistään "butterfly"-sarjasta tai -merkistä tai mistään. Open your eyes. Open your mind. Close your hand and make a fist
--------------------------
www.innervision-fin.tk |
wavelength 27.02.2005 13:53:26 | |
---|
Minun koululla on noita peltejä. Hieman liian roskainen soundi minun makuuni. Valmistajasta ei mitään hajua. Pastilli? |
dictatorsh*t 27.02.2005 14:17:25 | |
---|
En tiedä muuta kuin että kaverilla oli 17" sellainen. Kuulosti yhden niitin kanssa pirun kivalta. |
WyW 27.02.2005 14:17:27 | |
---|
Butterfly on vissiinkin kiinalaisen valmistajan pelti joita jossain välissä toi maahan joku helsinkiläinen liike. Kaverilla noita ainakin oli ja soundasivat helvetin hyvälle (hintaisekseen)... http://koti.mbnet.fi/iapunen/bleh/blackani.gif |
jazzmies 27.02.2005 14:56:01 | |
---|
Butterfly on vissiinkin kiinalaisen valmistajan pelti joita jossain välissä toi maahan joku helsinkiläinen liike. Kaverilla noita ainakin oli ja soundasivat helvetin hyvälle (hintaisekseen)... Totta, aikanaa Woodwindsissä Albertinkadulla oli niitä. |
gh n 27.02.2005 15:27:04 | |
---|
Tietääkö joku muitakin paikkoja missä noita myydään? Ja mitä hintaluokkaa ne suunnilleen on? Itse ainakin olit ihan tyytyväinen tohon Crashiin |
miän vain 27.02.2005 21:51:43 | |
---|
Totta, aikanaa Woodwindsissä Albertinkadulla oli niitä. Sielllä bongattu, joo. Viime vuonna kylläkin. Oli aika erikoisia viimeistelyjä joissain, kalansuomuhiontaa ja muuta. Ja muutama aika helmi yksilö. Jotka tietenkin olivat menneet, kun kävin oikein rahan kanssa. Kiinalaisia ovat, valmistajasta ei tietoa. Tehtaita sielläpäin riittää, ja jotkut niistä kuuleman mukaan tekevät nimettömiä peltejä, joihin myyjäketju/maahantuoja/tukkuri/tms. lyö oman logonsa. Vaikuttaa kovasti tuollaiselle meiningille, mutta tiedä siitä sitten. |