Aihe: Järkevä hinta Squier telestä?
1
nuge
24.02.2005 12:11:00
Tuli äkillinen pakkomielle hankkia joku halpis tele. Olen katsellut noita Squiereita ja tuota J & D Squieria.

Uudetkin näyttävät olevan puoli-ilmaisia joten mikähän mahtaa olla suht. järkevä hinta mitä tuollaisesta kannattaa maksaa käytettynä?

Vaihtoon löytyisi sekalaista kamaa (stonefuzz, mt-2, behringer gx210) mutta en sitten tiedä kannattaako noita suoraan liikkeeseen lähteä kantamaan..mielipiteitä?
weelie
24.02.2005 13:01:56 (muokattu 24.02.2005 15:28:43)
Mä hankin omani backandforth.nlstä. Merkkiä Richwood. Maksoi uutena 185€. Että en Affinitystä tahi J&D:stä jne maksaisi kuin max. 150€ käytettynä, moddauksista tietysti riippuen.

Ja liikkestä en käytettynä ostaisi tai ainakaan liikkeessä vaihtaisi. Liikaa menee rahaa hukkaan siinä pelissä.
Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa.
trih
24.02.2005 13:04:27
120€ max käytetystä. Mieluummin tilaisin uuden j&d:n sehän on jotain 140€+pk. Affinityissähän on runko jotain "hardwoodia"...
Danae: "Sometimes I wonder how we got words. Like, where does 'war' come from?" Dad: "It's a universal acronym." Danae: "An acronym of what?" Dad: "We Are Right." — from the cartoon Non Sequitur by Wiley
nuge
24.02.2005 13:20:38
Hm... mistä saa tuollaisen J & D Telen tuohon hintaan? (olen löytänyt halvimmillaan 199 €) ja vertautuuko tuollainen edukseen esim. johonkin perus Squieriin?
Nikke
24.02.2005 13:30:16
Lues noita J & D topiceja niin siellä ei muuta tehdäkkään kuin hehkuteta J & D kitaroita. Eli eiköhän ne ihan sopivia ole tuohon hintaan. Itse en ole testannut. www.jerrysmusic.fi saa ainakin noita kitaroita tilattua.
No voihan peijoona ja perin erinomasta, niinpä onkin
trih
24.02.2005 13:39:48
Halvimmalla saa tilattua www.musicstorekoeln.de koska kyseinen lafka niitä eurooppaan tuo. 144€ näytti olevan j&d telet.
Danae: "Sometimes I wonder how we got words. Like, where does 'war' come from?" Dad: "It's a universal acronym." Danae: "An acronym of what?" Dad: "We Are Right." — from the cartoon Non Sequitur by Wiley
trih
24.02.2005 13:44:10
Harley Bentonin stratoa olen kokeillut (pojallani on sellainen) ja vaikka sillä kyllä toki voi soittaa niin en mielelläni hankkisi sellaista teleä :)

J&D on olemassaoleva merkki ja valmistaja. Harleybentton taas pelkkä merkki eikä kyseistä firmaa ole olemassa. Luulisin j&d:n olevan benttoneita laadukkaampi. Toisaalta benttonilla on myös telejä jotka vaikuttavat speksien puolesta kohtuullisilta. Lähinnä se "mahonki"runkoinen viilukantinen voisi olla "hyvä". HBT1000 taisi olla.
kulmahiomakone
24.02.2005 15:05:27
J&D on olemassaoleva merkki ja valmistaja. Harleybentton taas pelkkä merkki eikä kyseistä firmaa ole olemassa.

Kerro lisää!
weelie
24.02.2005 15:36:12 (muokattu 24.02.2005 15:40:17)
Oma halpikseni on erinomainen. Virittimet ei kummoset, joten tilasin gotohin vintaget (alkuperäisetkin kun oli "tietysti" kluson-mallia). Tallapalat vaihdoin kompensoituihin kolmipalamessinkisiin ja mikit Fender USA 52RI-mallisiin. Nauhat on alkuperäiskuosissaan, koska ne oli jo valmiiksi erinomaisesti hiottu. Hyvin twängää, ja hyvin on pysynyt "budjetissa"!

Linkki: http://www.jandd-guitars.com
Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)