Aihe: Järkevä hinta Squier telestä?
1
nuge
24.02.2005 12:11:00
Tuli äkillinen pakkomielle hankkia joku halpis tele. Olen katsellut noita Squiereita ja tuota J & D Squieria.

Uudetkin näyttävät olevan puoli-ilmaisia joten mikähän mahtaa olla suht. järkevä hinta mitä tuollaisesta kannattaa maksaa käytettynä?

Vaihtoon löytyisi sekalaista kamaa (stonefuzz, mt-2, behringer gx210) mutta en sitten tiedä kannattaako noita suoraan liikkeeseen lähteä kantamaan..mielipiteitä?
weelie
24.02.2005 13:01:56 (muokattu 24.02.2005 15:28:43)
Mä hankin omani backandforth.nlstä. Merkkiä Richwood. Maksoi uutena 185€. Että en Affinitystä tahi J&D:stä jne maksaisi kuin max. 150€ käytettynä, moddauksista tietysti riippuen.

Ja liikkestä en käytettynä ostaisi tai ainakaan liikkeessä vaihtaisi. Liikaa menee rahaa hukkaan siinä pelissä.
Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa.
trih
24.02.2005 13:04:27
120€ max käytetystä. Mieluummin tilaisin uuden j&d:n sehän on jotain 140€+pk. Affinityissähän on runko jotain "hardwoodia"...
Danae: "Sometimes I wonder how we got words. Like, where does 'war' come from?" Dad: "It's a universal acronym." Danae: "An acronym of what?" Dad: "We Are Right." — from the cartoon Non Sequitur by Wiley
Nikke
24.02.2005 13:30:16
Lues noita J & D topiceja niin siellä ei muuta tehdäkkään kuin hehkuteta J & D kitaroita. Eli eiköhän ne ihan sopivia ole tuohon hintaan. Itse en ole testannut. www.jerrysmusic.fi saa ainakin noita kitaroita tilattua.
No voihan peijoona ja perin erinomasta, niinpä onkin
nuge
24.02.2005 13:37:50
Jeps luettu on. Kaipa mä olen vain vähän paksukalloinen.

Todennäköisesti joutuu kuitenkin summassa tilaamaan jos tuollaisen hankkii ja mietinkin lähinnä tuota, että voiko tuolla hinnalla saada "hyvää" soitinta?

Itselläni on jo entuudestaan modattu mexico strato ja mietin, että olisiko selkeästi huonompi tuohon verrattaessa.

Lähinnä siis haen jotain uutta... Telesoundia edullisesti. Ehkäpä voisi kokeeksi laittaa eri vireeseen, ohuemmat kielet + soitella vaikka kantria.

Harley Bentonin stratoa olen kokeillut (pojallani on sellainen) ja vaikka sillä kyllä toki voi soittaa niin en mielelläni hankkisi sellaista teleä :)
trih
24.02.2005 13:39:48
Halvimmalla saa tilattua www.musicstorekoeln.de koska kyseinen lafka niitä eurooppaan tuo. 144€ näytti olevan j&d telet.
Danae: "Sometimes I wonder how we got words. Like, where does 'war' come from?" Dad: "It's a universal acronym." Danae: "An acronym of what?" Dad: "We Are Right." — from the cartoon Non Sequitur by Wiley
trih
24.02.2005 13:44:10
Harley Bentonin stratoa olen kokeillut (pojallani on sellainen) ja vaikka sillä kyllä toki voi soittaa niin en mielelläni hankkisi sellaista teleä :)

J&D on olemassaoleva merkki ja valmistaja. Harleybentton taas pelkkä merkki eikä kyseistä firmaa ole olemassa. Luulisin j&d:n olevan benttoneita laadukkaampi. Toisaalta benttonilla on myös telejä jotka vaikuttavat speksien puolesta kohtuullisilta. Lähinnä se "mahonki"runkoinen viilukantinen voisi olla "hyvä". HBT1000 taisi olla.
kulmahiomakone
24.02.2005 15:05:27
J&D on olemassaoleva merkki ja valmistaja. Harleybentton taas pelkkä merkki eikä kyseistä firmaa ole olemassa.

Kerro lisää!
weelie
24.02.2005 15:36:12 (muokattu 24.02.2005 15:40:17)
Oma halpikseni on erinomainen. Virittimet ei kummoset, joten tilasin gotohin vintaget (alkuperäisetkin kun oli "tietysti" kluson-mallia). Tallapalat vaihdoin kompensoituihin kolmipalamessinkisiin ja mikit Fender USA 52RI-mallisiin. Nauhat on alkuperäiskuosissaan, koska ne oli jo valmiiksi erinomaisesti hiottu. Hyvin twängää, ja hyvin on pysynyt "budjetissa"!

Linkki: http://www.jandd-guitars.com
Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)