Aihe: Yes Ma'aM
1
yesmaam
12.03.2003 09:48:52 (muokattu 12.03.2003 09:49:22)

Nyt on hyvä aika mainostaa omaa bändiä, kun uudet sivutkin avautuivat.
Ihan ekaksi kannattaa tietysti ladata itselleen ämppäriä
http://www.sunpoint.net/~lottalove/happy_me.mp3
..ja sitten vierailemaan
http://yesmaam.cjb.net

Mielellään tiukkaa palautetta tänne!!!

-Webrookie

ps. don't forget to sign the guestbook
yesmaam
12.03.2003 10:39:22

Miksköhän toi Mp3 linkki ei toimi täältä kautta???? "sivu on poistettu"

No, copy paste linkkiin niin kyllä toimii!!!
lindo
14.03.2003 11:07:00 (muokattu 14.03.2003 11:07:45)
öö tota...hyvii biisei teillä. noi sivut on kyllä ihan amatööritasoa, pitäisköhä teidän hankkii joku ketä osaa tehdä sivui ku musa on noin hyvää :)
I don't belive anything, if i don't see it first
Hermanni
14.03.2003 11:23:20
biisi on kyl perkeleen kiva. rummut puskee vähän yli välillä, tuntuu siltä. hittikamaa. hyvälle tuulelle tuli kun kuunteli.
joo.
Hermanni
14.03.2003 11:25:53 (muokattu 14.03.2003 11:30:39)
viel kun nätti laulaja niin hyvin on pullat uunissa=)

pakko kyl sanoo et nyt parin kuuntelun jälkeen noi kasarisläpbassosoundit on vähän kämäset. muuten kyl aika los perfekto popbiisi.
joo.
yesmaam
14.03.2003 11:41:37

...pakko kyl sanoo et nyt parin kuuntelun jälkeen noi kasarisläpbassosoundit on vähän kämäset. muuten kyl aika los perfekto popbiisi.

Ai on?
No pitää ehkä tulevaisuudessa keskittyä siihen

hehee, kun tehtiin toi demo niin basisti oli aika valmista kamaa ja sit kitaristin piti soittaa se intro...

Kiitos palautteesta!
Morgaine
14.03.2003 20:55:30
Kivaa musaa, tykkään! Sopii tähän kevätfiilikseen ja sitä paitsi turkoosi on mukava ja elämänmyönteinen väri... Pus teille!
yesmaam
16.03.2003 18:42:55

Hmmm, eipä oo saranat pahemmin kulunu tässä topicissa sitten viime näkymän (:)
Tehtiinköhän me jossain perustavaa laatua oleva virhe?
Fortune
16.03.2003 19:37:27 (muokattu 16.03.2003 19:48:15)
Hmmm, eipä oo saranat pahemmin kulunu tässä topicissa sitten viime näkymän (:)

Demopalstalla voisit saada paremmin näkyvyyttä ja laajemman yleisön...

Arvostelua:

Se introbasso on kyllä aika Nintendo :)

-laulu lähtee ja kulkee vallan mainiosti
-"No Doubt on steroids" tulee mieleen
-sopivan eläväistä rytmiikkaa minun makuuni
-rumpusoundi on aika kuivakka, muuten soundit ok tai ehkä tuo kitara tulee liikaa silmille tuolta kokonaiskuvasta (herrasiunaa ja minä olen ego-ongelmainen kitaristi sentään)
-säkeistö häviää kyllä kertsille aika paljon, jotain koukkua kaipaisi sinnekin, kun kertsi on noin tykki ja menevä
-rakenne on kyllä aika perushittikamaa, jokin sovituksellinen koukku voisi tehdä terää, aineksia kun on hienon kertsin ja vallan mukavan rytmisen ulosannin muodossa, niin ei tuo tylsä perustransponointi oikein iske minulle ;)
Tompsi
16.03.2003 21:15:41

Hehe, no kyllä se vihreä makkara oli virheenä paljon pahempi.
yesmaam
17.03.2003 12:07:41

Demopalstalla voisit saada paremmin näkyvyyttä ja laajemman yleisön...

Arvostelua:

Se introbasso on kyllä aika Nintendo :)

-laulu lähtee ja kulkee vallan mainiosti
-"No Doubt on steroids" tulee mieleen
-sopivan eläväistä rytmiikkaa minun makuuni
-rumpusoundi on aika kuivakka, muuten soundit ok tai ehkä tuo kitara tulee liikaa silmille tuolta kokonaiskuvasta (herrasiunaa ja minä olen ego-ongelmainen kitaristi sentään)
-säkeistö häviää kyllä kertsille aika paljon, jotain koukkua kaipaisi sinnekin, kun kertsi on noin tykki ja menevä
-rakenne on kyllä aika perushittikamaa, jokin sovituksellinen koukku voisi tehdä terää, aineksia kun on hienon kertsin ja vallan mukavan rytmisen ulosannin muodossa, niin ei tuo tylsä perustransponointi oikein iske minulle ;)

Kiitos kommenteista/arvostelusta.
- Demopalsta? jaa! en oo edes ajatellu tollasta. Kai sit pitää sinne.
- -"No Doubt on steroids" ...onko se joku biisi vai? No Doubt kyllä tiedetään siis bändinä, mutta se on kyllä ihan p***erseestä nykyää...eikä oo kuunneltu, no, "Hey Baby" kyllä on tuttu.

-Soundeista: kotistudio!
ja miksaajana/äänittäjänä toimi ns. konemusa tyyppi.

-"Nintendo basso" ei oo kaukaa haettu ;)

-Laulaja saa aina meillä parhaat arvostelut :( ... kai se sit on hyvä, parempi niin päin kun että kitaristi ois hyvä mut laulaja paska:)
Hermanni
17.03.2003 12:16:21
Soundeihin viel se et aika kaikki tulöee vähän liian "pintaan"... tunkee vähän. toi säe on kyl vähän sekava välil, kertsiin en tekis mitään=) kertsiä ehkä soittimen sovitusten kannalta yhtenäisemmäks, ja jotain koukku... ja toi bassosoundi helvettiin jos mä saisin päättää=P
Fortune
17.03.2003 12:30:19

- -"No Doubt on steroids" ...onko se joku biisi vai? No Doubt kyllä tiedetään siis bändinä, mutta se on kyllä ihan p***erseestä nykyää...eikä oo kuunneltu, no, "Hey Baby" kyllä on tuttu.

Tuo "on steroids" on määre, jota käytetään kun jokin asia on ns. turboahdettu versio alkuperäisestä. Niinkuin Trio Niskalaukaus on "Yö on steroids" :)
yesmaam
17.03.2003 14:29:11

Tuo "on steroids" on määre, jota käytetään kun jokin asia on ns. turboahdettu versio alkuperäisestä. Niinkuin Trio Niskalaukaus on "Yö on steroids" :)

OHH HOH! :O
Näinkö meinaat? Meitä kyllä joskus (Tragic Kingdom-No Doubt) aikoihin ...ööö, siis joskus vuonna 1998 vertailtiin paljonkin KO. vetoon (Jopa Herra Teja G. Kotilainen, mutta jos me nyt ollaan "on steroids" niin ööö...kai se sit on ok, en tiiä :)
maelstorm
20.03.2003 11:09:34 (muokattu 20.03.2003 11:22:42)
näkee kyllä selvästi miten sukupuolilisä muokkaa suhtautumista kirjoituksiin. Tämä käpäinen mainoshan on aivan väärällä alueella.

Aluksi olisin halunnut kirjoittaa kiivassanaisen haukkumisen kotisivuista ja musiikista ja sanoituksista koska kaikki on alkeellisen näköistä ja ennenkaikkea englanninkielen käytössänne silmiinpistävästi -todella tökeröitä- kielioppi ja kirjoitusvirheitä. . . mutta päätin etten viitsikään haukkua hirveästi kun ei teillä ole ollut historiikin perusteella hirveän helppoa.

piisi on periaatteessa ihan toimiva mutta se on kustu miksauksessa/äänityksessä/mp3-muunnoksessa niin että se särisee ja päristää todella häiritsevästi.. kuullostaa siltä kuin olisi äänitetty digitaalisesti ja menee sisään liian lujaa, homma lyö 'yli' ja tulee häiritsevää digisäröä.
Mä olisin ehkä sovittanut ne 'again' kohdat silleen että siinä olisivat kaikki hiljaa popkoukkumaisesti yhden iskun ja sitten olisi vain se sana, ja sitten taas rytyytystä. etenee ihan hyvin ja vähän omaperäisyyttäkin mutta jotenkin kaipaisi rytmisesti mielenkiintoisen rytyytyksen rinnalle hengähdystaukoa, esimerkiksi jonkun ennalta-arvattavan helpon väliosan tms. kautta, kun huomattavan pirtsakka ja kirpeä säkeistö ei sitä oikein anna kuitenkaan.

Ensi kerralla VAIN demostudiopuolelle kiitos, vaikka kuinka olisitte lämpänneet rasmusta.
a mystic can summon up maelstorms of fire, delete free will, or even stop time.
Tatu
20.03.2003 12:04:06
Dance Hall Crashers meets LagWagon. Hauskaa :)
yesmaam
29.03.2003 10:22:16

Dance Hall Crashers meets LagWagon. Hauskaa :)

Ohhoh!
Kävin tsekkaamassa KO. LagWagonin, en ollu koskaan kuullukaan. Hauska vertaus indeed, tuohan kuulosti ihan hauskalta punkpop bändiltä, vähän Blinkin tyylinen...tuli uus yks lempi veto siitä. Saako tuota Suomesta?
-jxjj-
16.04.2003 13:20:16
UUs basisti on tosi kiva... ;)
Gaines
16.04.2003 17:38:50
No ei paha ollenkaan, kyllä pidin. Laulajassa on kyllä jotain...jäi mieleen. Kitaraosastokin oli ihan osuva - tästä tuli hyvälle tuulelle!
- Never stop Running -
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)