Aihe: Esa Pulliaiselle valtionpalkinto..
1
KMT
13.03.2003 17:44:14

On kyllä hyvä että edes joku noteeraa rautalanka/rockin
kansallisen suurtekijän, menikö palkinto teidän mielestä oikealle henkilölle?

Niinhän saihan se jazz-äijäkin sen nimee en muista..
Mä olen vain tyhmä...
dazed
13.03.2003 17:46:45
Meni oikeaan osoitteeseen.
I didn't mean to take up all your sweet time I'll give it right back one of these days.-J.H
Gaines
13.03.2003 18:32:50
Erik Lindström oli toinen palkinnon saaja. Ranskalaiset korot kopisevat edelleen ja hyvä niin.

Pulliaisen kohdalla on hyvä huomata, että mies on ennekaikkea hyvä sovittamaan biisejä sen lisäksi, että on yksi genrensä huippuja.
Jos moottorisahat olisivat inhimillisä, ne kuullostaisivat Motörheadilta - Lemmy Kilmister
Tinmo
14.03.2003 20:57:53
en ole ennen kuullut kun mies puhuu, onko se aina tuon kuuloista? Vai onko se sairastunut? Näytti vähän muutenkin huonolta....
Let there be light, Let there be sound, Let there be drums, Let there be guitar, LET THERE BE ROCK!
Peki
14.03.2003 22:14:09
en ole ennen kuullut kun mies puhuu, onko se aina tuon kuuloista? Vai onko se sairastunut? Näytti vähän muutenkin huonolta....

korkeintaan krapulassa ;) kuulostaa esa kyllä aika pikkupojalta..
"Jaa minä apea?" -Alfred E. Neumann
Breezer
15.03.2003 15:58:37
Mun mielestä hyvä, että myös muunlainenkin musiikki saa arvostusta. Kaikella kunnioituksella jazzia kohtaa. Ihan hyvin se Esa saa kitaransa soittaa. Pidän hänen soundistaan muutenkin, vaikken mikään valtava agents fani olekkaan.
Zed
15.03.2003 16:46:21 (muokattu 15.03.2003 17:15:16)

Tämä toinen palkittu veti muuten pussillisen kuivatettuja herneitä hengityselimistöönsä Agentsin vuoksi vuonna 87. Besame Mucholle levytetty Tuuli tuo, tuuli vie on tunnetusti Erik Lindströmin käsialaa. Kuultuaan Topin ja Akenttien version mies soitti alahuuli väpättäen levy-yhtiöön ja nyyhki että A- ja B-osiot on sijoitettu sovituksessa miten sattuu ja melkein vaati levyn vetämistä markkinoilta. Levy-yhtiön täti kuitenkin totesi tyynesti että albumia on myyty jo pitkästi yli 100000 kappaletta. Eerikki ei ollut edes kunnolla keskeyttänyt lausettaan kun oli todennut että "Kyllä pojat saavat tehdä mitä vain näillä minun kappaleilla, hehheh." Eipä aikaakaan kun Topi, Esa ja Erik esittivät Agentsin versiota sulassa sovussa Ajan Sävel -tv ohjelmassa.

Esan ääni ei kyllä todellakaan ole lasten kuunneltavaa. Hyvinhän tuolla pystyy laulamaan obligatomelodioita ylärekisterissä. Esahan muuten esittää Agentsin kolmannella sinkulla julkaistun Agents Arabiassa -biisin itse.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)