fender-mies 08.09.2003 09:29:08 | |
---|
Mitäs mieltä olette? Minusta todella hyvä. Kävi ainakin 80-luvun alkupuolella täällä Suomessakin. Olin nimittäin kahdella eri keikalla. Kova live bändi myöskin. Ei ilmeisesti ole kuitenkaan kuulunut mitään uutta materiaalia pariin vuoteen?? 70 ja 80-luvut lienee bändin parasta aikaa? Vai mitä olette mieltä? Minun mielestä parhaat levyt: Tales of the unexpected World Anthem Live Power of Rock`n`Roll Juggernaut Full Circle What`s next? Eivät missään järjestyksessä!! Kaikki hyviä. |
M-Juhana 08.09.2003 09:45:08 | |
---|
Oli kova, mulla on toi LIVE jollain nauhalla (jos se on se missä soittavat Johnny B Goode:n) Koskaan ei ole myöhäistä......soittaa rokkia ... |
fender-mies 08.09.2003 09:49:30 | |
---|
Joo! Johnny B. good Purple haze yms.yms. kovaa tavaraa |
Jäärä 08.09.2003 09:51:28 (muokattu 18.02.2005 16:28:51) | |
---|
"Koneella on koneen tahti" |
Lonesome 08.09.2003 10:05:33 | |
---|
Mitenkähän sen 3-cd:n boxin on käynyt? Biisilista oli tuolla "virallisilla sivuilla" jo varmaan pari vuotta sitten ja vaikutti tosi hyvältä. Tekikö Columbia/Sony taas Frankille oharin... Marino on alan miehiä ja taisivat Suomen vierailut tehdä hemmoon vaikutuksen. Muistaakseni mies Guitar Player-lehdessä joskus about v. -83 ihmetteli suunnilleen näin: " Menin keikalle keskelle metsää ja jostain satojen kilometrien päästä oli kuitenkin tullut tupa täyteen. Ne taitaa tosiaan tykätä meikäläisestä..." "Cities on flame, with rock and roll; Marshall will buoy, but Fender control" (BÖC) |
Bonham 08.09.2003 10:05:42 | |
---|
Suuri suosikki. Ehkä parhaimmat levyt ovat Juggernaut ja Live. Uutta tuplaliveä pukkaa, kuulemma: http://www.wildwilly.com/marino1.html Elikkä hemmo on edelleen hengissä ja mukana, hyvä homma. On tosiaan tullut aikaa vietettyä kyseisen orkesterin levyjen parissa. 80-luvun alusta lähtien. Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
lukeman 08.09.2003 10:15:31 | |
---|
Mitäs mieltä olette? Aivan mahtava. Olin katsomassa provinssissa jokunen vuosi sitten. |
Ukko 08.09.2003 16:14:07 | |
---|
Oli kova, mulla on toi LIVE jollain nauhalla (jos se on se missä soittavat Johnny B Goode:n) Mulla on se LP |
Zonebs 18.02.2005 16:12:33 | |
---|
mikä kokoonpano...eli keitä tossa soittaa.esim douple live on messevää meininkiä Basistin hommassa ensimmäinen juttu on se että räimii vaan eetä plekulla niin perkeleesti. Ja juo kalajaa. Ja vie kaikki naiset. |
Jäärä 18.02.2005 16:28:24 | |
---|
Mitenkähän sen 3-cd:n boxin on käynyt? Biisilista oli tuolla "virallisilla sivuilla" jo varmaan pari vuotta sitten ja vaikutti tosi hyvältä. Tekikö Columbia/Sony taas Frankille oharin... Uusi "Reallive"-tuplalive on näköjään cdon.com:ssa. Ei tainnut tulla kolmois-cd:tä. Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä. |
Zonebs 18.02.2005 16:37:58 | |
---|
Basistin hommassa ensimmäinen juttu on se että räimii vaan eetä plekulla niin perkeleesti. Ja juo kalajaa. Ja vie kaikki naiset. |
Jos jollakulla on nurkissa Maxoom vinyylinä, niin tarjoan rahaa. Aika paljon. Ryhdy roudariksi, näet maailmaa, sanoivat! |
JKH 19.02.2005 00:04:15 | |
---|
Juggernaut ja Power of Rock and Roll ovat ainakin huippu kamaa. Kuuluvat yleensä iltoihin kun porukka nukkuu ja pari bisseä on messissä. Ei lahaa, ei huolia! -Vanha Kiinalainen viisaus |
Journeyman 19.02.2005 11:13:08 | |
---|
Hyllystä ei löydy muuta kuin Juggernaut ja sekin ikivanhana originaalikasettina. CD:nä ei ole tullut vastaan. Stories of a Hero aivan loistava biisi.. |
zepeteus 20.02.2005 00:30:06 | |
---|
Loistavaa tavaraa. Live ja Juggernaut ovat kuluneet itselläni eniten. Uusimmassa GW:ssä oli pieni juttukin Frankistä. Jätti soittamisen jo vuosia sitten, mutta erehtyi löytämään fanisivuston joka sai vakuuttuneeksi, että miehestä pidetään edelleenkin...piti palata ahjon ääreen. Hassua, minulla on Juggernautin CD-versiossa täsmälleen sama painovirhe mikä oli vinyylissäkin; Stories OS A Hero. Erikoispainos? |